Пошуковий запит: (<.>S=Фармацевтические службы<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Olkhovska A. B. The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations/A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Вісник фармації. -Х., 2018,N № 4.-С.43-51
|
>2.
| Аналіз динаміки розвитку програми "Доступні ліки" в Україні та Львівській області/О. Б. Блавацька [та ін.] // Фармацевтичний журнал. -київ, 2020,N N 2.-С.3-11
|
>3.
| Антикоррупционный закон вступил в силу // Фармацевт-практик, 2015,N № 5.-С.10
|
>4.
| Бабічева Г. С. Аналіз сучасних напрямків розвитку ринкової діяльності аптечних підприємств/Г. С. Бабічева, З. М. Мнушко // Український журнал клінічної та лабораторної медицини, 2009,N № 1.-С.7-11
|
>5.
| Близкое знакомство с финской фармацией // Фармацевт практик, 2010,N № 1.-С.14-15
|
>6.
| Бойко А. І. Реалізація ідей концепції розвитку фармацевтичного сектору при оптимізації системи фармацевтичного забезпечення хворих на діабет/А. І. Бойко, Б. Л. Парновський // Провизор, 2008,N № 11.-С.10-14
|
>7.
| В стремлении быть успешной // Провизор, 2011,N № 2.-С.11-13
|
>8.
| Георгиянц В. А. Государственный научный центр лекарственных средств: «Из искры возгорится ль пламя»?/В. А. Георгиянц // Провизор, 2008,N № 12.-С.4-7
|
>9.
| Грацианская А. Н. Контроль безопасности лекарственных средств: европейская система фармаконадзора/А. Н. Грацианская, С. С. Постников, М. Н. Костылева // Управління закладом охорони здоров’я, 2012,N № 9.-С.38-43
|
>10.
| Дорохова Л. П. Нечітко множинна модель SWOT-аналізу виробничо-комерційної діяльності фармацевтичного підприємства/Л. П. Дорохова // Фармацевтичний журнал, 2009,N № 6.-С.27-30
|
>11.
| Квитчатая А. И. Профессиональный стресс в фармации/А. И. Квитчатая, Т. В. Кожухова // Провизор, 2008,N № 13/14.-С.80-83
|
>12.
| Климишина С. А. Фармацевтическая опека пациентов з пожилого возраста с зудом кожи/С. А. Климишина, Е. И. Сметанина // Ліки України, 2016,N № 4.-С.21
|
>13.
| Корольов М. В. Концептуальне моделювання якості фармацевтичної допомоги з позицій її терміноструктурних елементів та взаємозв’язку з логістичним обслуговуванням пацієнта/М. В. Корольов // Фармацевтичний часопис, 2021,N N 1.-С.71-75
|
>14.
| Кривомаз Т. Тренинг как руководство к действию/Т. Кривомаз // Фармацевт практик, 2017,N № 5.-С.4-5
|
>15.
| Мнушко З. М. ON-LINE-комунікації в діяльності оптових фармацевтичних фірм/З. М. Мнушко, І. П. Левченко, А. Б. Ольховська // Фармацевтичний журнал, 2007,N № 3.-С.28-32
|
>16.
| Мнушко З. М. Ефективність заходів стимулювання збуту фармацевтичного оптового підприємства/З.М. Мнушко, І.П. Левченко, А.Б. Ольховська // Фармацевтичний журнал, 2008,N № 4.-С.3-9
|
>17.
| Нове законодавство з фармнагляду // Фармацевтичний кур’єр, 2012,N № 2.-С.6
|
>18.
| Основные направления по проведению анализа деятельности организаций медицинского снабжения Вооруженных Сил/A. T. Ставила [и др.] // Военно-медицинский журнал. -М:Красная звезда, 2015. т.Т. 336,N № 6.-С.46-52
|
>19.
| Особливості маркетингової діяльності всеукраїнської аптечної мережі “Подорожник” у м. Вінниці/М. Б. Тарасюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2023. т.Т. 27,N № 4.-С.641-644
|
>20.
| Пестун І. В. Маркетингові дослідження в управлінні маркетингом фармацевтичних оптових підприємств/І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Фармацевтичний журнал, 2009,N № 5.-С.12-17
|
|
|