Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармацевтические службы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-35 
1.


    Olkhovska, A. B.
    The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations [Text] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Вісн. фармації. - 2018. - № 4. - P43-51


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (организация и управление, экономика)
Анотація: To substantiate the conceptual bases and scientific and methodological approaches of implementing the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations
The introduction of the marketing communication management controlling system allows reducing the expenditures of pharmaceutical enterprises for promoting medicines due to effective management of all instruments and resources, the expediency of investing into specific advertising campaigns; providing the competitiveness of the trademark and forming a high level of the target audience loyalty; maintaining and expanding its market share
Дод.точки доступу:
Malyi, V. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Аналіз динаміки розвитку програми "Доступні ліки" в Україні та Львівській області [Текст] / О. Б. Блавацька [та ін.] // Фармац. журн. - 2020. - N 2. - С. 3-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (использование, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, тенденции, экономика)
Анотація: В Україні з 2017 р. запроваджено урядову програму «Доступні ліки» для хворих на серцево-судинні захворювання, діабет 2 типу та бронхіальну астму, в якій відшкодовують основні лікарські засоби для амбулаторних хворих. Із квітня 2019 р. запроваджено електронні рецепти на програму «Доступні ліки»
Метою цього дослідження було проаналізувати і порівняти розвиток урядової програми відшкодування вартості ліків, зокрема динаміку кількості виписаних і відпущених електронних рецептів на лікарські засоби у програмі «Доступні ліки» за 2019 р., як загалом по Україні, так і на рівні м. Львова і Львівської області
Дод.точки доступу:
Блавацька, О. Б.
Заліська, О. М.
Гриньків, Я. О.
Сосновська, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Антикоррупционный закон вступил в силу [Текст] // Фармацевт-практик. - 2015. - № 5. - С. 10


MeSH-головна:
ПОЛИТИКА -- POLICY
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Бабічева, Г. С.
    Аналіз сучасних напрямків розвитку ринкової діяльності аптечних підприємств [Текст] / Г. С. Бабічева, З. М. Мнушко // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2009. - № 1. - С. 7-11

Рубрики: Аптеки

   Фармацевтические службы


   Здравоохранения служб маркетинг


   Украина


Дод.точки доступу:
Мнушко, З. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Близкое знакомство с финской фармацией [Текст] // Фармацевт практик. - 2010. - № 1. - С. 14-15

Рубрики: Аптеки--тенденции

   Фармацевтические службы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бойко, А. І.
    Реалізація ідей концепції розвитку фармацевтичного сектору при оптимізації системи фармацевтичного забезпечення хворих на діабет [Текст] / А. І. Бойко, Б. Л. Парновський // Провизор. - 2008. - № 11. - С. 10-14

Рубрики: Диабет сахарный--лек тер

   Лекарственного обеспечения системы


   Фармацевтические службы


Дод.точки доступу:
Парновський, Б. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    В стремлении быть успешной [Текст] // Провизор. - 2011. - № 2. - С. 11-13

Рубрики: Молдова

   Фармацевтические службы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Георгиянц, В. А.
    Государственный научный центр лекарственных средств: «Из искры возгорится ль пламя»? [Текст] / В. А. Георгиянц // Провизор. - 2008. - № 12. - С. 4-7

Рубрики: Фармация

   Фармацевтические службы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Грацианская, А. Н.
    Контроль безопасности лекарственных средств: европейская система фармаконадзора / А. Н. Грацианская, С. С. Постников, М. Н. Костылева // Управління закладом охорони здоров’я. - 2012. - № 9. - С. 38-43

Рубрики: Лекарств использования контроль

   Фармацевтические службы


Дод.точки доступу:
Постников, С. С.
Костылева, М. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Дорохова, Л. П.
    Нечітко множинна модель SWOT-аналізу виробничо-комерційної діяльності фармацевтичного підприємства [Текст] / Л. П. Дорохова // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 27-30

Рубрики: Фармацевтические службы

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Квитчатая, А. И.
    Профессиональный стресс в фармации / А. И. Квитчатая, Т. В. Кожухова // Провизор. - 2008. - № 13/14. - С. 80-83

Рубрики: Фармацевты--психол

   Стресс психологический--лек тер


   Фармацевтические службы


   Психология труда


Дод.точки доступу:
Кожухова, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Климишина, С. А.
    Фармацевтическая опека пациентов з пожилого возраста с зудом кожи [Текст] / С. А. Климишина, Е. И. Сметанина // Ліки України. - 2016. - № 4. - С. 21


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ СЛУЖБА БОЛЬНИЦЫ -- PHARMACY SERVICE, HOSPITAL (методы, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (тенденции)
ЗУД -- PRURITUS (лекарственная терапия)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED (физиология)
Анотація: Выраженное снижение функциональных и адаптационных возможностей организма после 55 лет обуславливает в основном хронический характер течения заболеваний, влияет на фармакодинамику и фармакокинетику лекарств, а также побочные эффекты, которые наблюдаются чаще. Хронизация процесса в совокупности с отягощенным анамнезом вызывают необходимость применения широкого ассортимента ЛС
Дод.точки доступу:
Сметанина, Е. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Корольов, М. В.
    Концептуальне моделювання якості фармацевтичної допомоги з позицій її терміноструктурних елементів та взаємозв’язку з логістичним обслуговуванням пацієнта [Текст] = Conceptual modeling of the quality of pharmaceutical care from the positions of its terminological structure elements and of interconnection with patients’ logistics services / М. В. Корольов // Фармацевтичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БАЗЫ ДАННЫХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ -- DATABASES, PHARMACEUTICAL (использование, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (история, организация и управление, тенденции)
ЛОГИСТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ -- LOGISTIC MODELS
МОДЕЛИ СТРУКТУРНЫЕ -- MODELS, STRUCTURAL
ПАЦИЕНТ-СПЕЦИФИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- PATIENT-SPECIFIC MODELING (использование, стандарты, тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (стандарты, тенденции)
Анотація: Здійснено концептуальне моделювання і наукове обґрунтування теоретичних засад взаємозв’язку якості фармацевтичної допомоги з її терміноструктурними елементами та складовими логістичного обслуговування пацієнта
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Кривомаз, Т.
    Тренинг как руководство к действию [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт практик. - 2017. - № 5. - С. 4-5


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции, этика)
Анотація: Требования к профессиональному уровню сотрудников фармацевтической отрасли возрастают с каждым днем, поэтому им необходимо постоянно совершенствовать свои знания и навыки. Концепция «образования на протяжении всей жизни» сейчас актуальна как никогда. Что в этой связи могут посоветовать профессионалы? С вопросами о перспективах профессионального роста и развития аптечного бизнеса редакция обратилась к Алене Войтенко-Чеботаревой, руководителю корпоративных проектов компании TRAINING FORCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Мнушко, З. М.
    ON-LINE-комунікації в діяльності оптових фармацевтичних фірм [Текст] / З. М. Мнушко, І. П. Левченко, А. Б. Ольховська // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 3. - С. 28-32

Рубрики: Фармацевтические службы

Дод.точки доступу:
Левченко, І. П.
Ольховська, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Мнушко, З. М.
    Ефективність заходів стимулювання збуту фармацевтичного оптового підприємства [Текст] / З.М. Мнушко, І.П. Левченко, А.Б. Ольховська // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 4. - С. 3-9

Рубрики: Фармацевтические службы

   Здравоохранения служб маркетинг


   Экономика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Левченко, І. П.
Ольховська, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Нове законодавство з фармнагляду [Текст] // Фармацевтичний кур’єр. - 2012. - № 2. - С. 6

Рубрики: Качества контроль

   Фармацевтические службы


   Лекарства--закон


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Основные направления по проведению анализа деятельности организаций медицинского снабжения Вооруженных Сил [Текст] / A. T. Ставила [и др.] // Военно-медицинский журнал. - 2015. - Т. 336, № 6. - С. 46-52


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИКА И ОРГАНИЗАЦИИ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE ECONOMICS AND ORGANIZATIONS (NON MESH)
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE (оборудование, организация и управление, экономика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (организация и управление, снабжение и распределение, экономика)
Дод.точки доступу:
Ставила, A. T.
Красавин, К. Д.
Левченко, В. Н.
Лемешко, А. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Особливості маркетингової діяльності всеукраїнської аптечної мережі “Подорожник” у м. Вінниці [Текст] = Marketing activities of the all-Ukrainian pharmacy chain “Podorozhnyk” in Vinnytsia / М. Б. Тарасюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 641-644. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Здоров’я нації, медичне та фармацевтичне забезпечення на сучасному етапі розвитку суспільства є найактуальнішою проблемою. Забезпечення потреб населення в медичній та фармацевтичній допомозі в умовах ринкової економіки здійснюється через нові форми управлінської діяльності менеджменту і маркетингу. Фармацевтичний менеджмент спрямований на вивчення фармацевтичного ринку і задоволення потреб населення в лікарських засобах та виробах медичного призначення. Мета дослідження – це вивчення аптечної мережі “Подорожник” у м. Вінниці та особливостей її маркетингової діяльності. Проведено дослідження організаційної роботи аптечної мережі “Подорожник” в Україні і Вінницькій області за матеріалами Центрального офісу та конкретних аптек “Подорожник”. У роботі використані методи: аналітичний, системного підходу, описовий, порівняльного аналізу. За результатами дослідження “Подорожник” – це всеукраїнська аптечна мережа, яка перебуває в постійному розвитку. У мережі налічується більше 1500 аптек, понад 7000 працівників та понад 10 млн постійних клієнтів. У Вінницькій області відкрито і працюють 76 аптек “Подорожник”, з них 32 у м. Вінниці. В аптеках постійно запроваджуються нові ефективні форми та методи роботи. У мережі аптек “Подорожник” працює служба фармацевтичного маркетингу, мета якої вивчати попит на лікарські засоби і забезпечувати населення якісними доступними лікарськими препаратами. Робота мережі аптек “Подорожник” орієнтована на клієнта – споживача фармацевтичної продукції, а також на низку соціальних проєктів, допомозі ЗСУ. Створена і працює система інтернет-аптек, кур’єрська доставка медикаментів. Мережа аптек “Подорожник” є базою практичної підготовки фармацевтичних кадрів як для студентів ЗВО, так і для фармацевтів, що вже працюють
The health of the nation, medical and pharmaceutical provision at the current stage of the development of society is the most urgent problem. Ensuring the needs of the population in medical and pharmaceutical care in the conditions of a market economy is carried out through new forms of managerial activity of management and marketing. Pharmaceutical management is aimed at studying the pharmaceutical market and meeting the needs of the population in medicines and medical products. The purpose of the research is to study the “Podorozhnyk” pharmacy chain in Vinnytsia and the peculiarities of its marketing activities. A study of the organizational work of the “Podorozhnyk” pharmacy chain in Ukraine and the Vinnytsia region was conducted based on the materials of the Central Office and specific “Podorozhnyk” pharmacies. Methods used in the work: analytical, systemic approach, descriptive, comparative analysis. Research results: “Podorozhnyk” is an all Ukrainian pharmacy chain that is in constant development. The network has more than 1,500 pharmacies, more than 7,000 employees and more than 10 m. regular customers. 76 “Podorozhnyk” pharmacies have been opened and are operating in the Vinnytsia region, 32 of them in the city of Vinnytsia. New effective forms and methods of work are constantly being introduced in pharmacies. A pharmaceutical marketing service operates in the “Podorozhnyk” chain of pharmacies, the purpose of which is to study the demand for medical products and provide the population with high-quality, available medicines. The work of the “Podorozhnyk” chain of pharmacies is focused on the client – the consumer of pharmaceutical products and on a number of social projects (the help to the Armed Forces of Ukraine). An internet pharmacy courier delivery system for medicines has been created and is working. “Podorozhnyk” chain of pharmacies is a base for practical training of pharmaceutical personnel, starting with students of higher education institutions and working pharmacists
Дод.точки доступу:
Тарасюк, М. Б.
Байдюк, І. А.
Паламар, І. В.
Карпенко, І. А.
Пірвердієва, І. С.
Ткаченко, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Пестун, І. В.
    Маркетингові дослідження в управлінні маркетингом фармацевтичних оптових підприємств [Текст] / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 12-17

Рубрики: Фармацевтические службы

Дод.точки доступу:
Мнушко, З. М.


Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)