Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармацевтические учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


    Грицан, Л. Д.
    Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] = Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL (обучение)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление)
Анотація: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчання
Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хімії
Висновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Важливе рішення: перша робота [Текст] // Фармацевт практик. - 2016. - № 3. - С. 7


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ніжник, Г.
    Житомирський фармацевтичний коледж - кузня кращих фармацевтів України [Текст] / Г. Ніжник // Ліки України. - 2004. - № 7/8. - С. 89

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Зміни мотивації фармацевтичного навчання з урахуванням сучасних умов і перспектив на майбутнє [Текст] / М. С. Пономаренко, В. В. Огороднік, А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 2. - С. 35-39

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Фармацевты--обуч


Дод.точки доступу:
Пономаренко, М. С.
Огороднік, В. В.
Бабський, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Краснюк, И. И.
    История создания фармацевтического факультета Первого Московского государственного медицинского университета им. И. И. Сеченова [Текст] / И. И. Краснюк, М. С. Сергеева // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2013. - № 6. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Сергеева, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Черных, В.
    Как найти работу своей мечты? [Текст] / В. Черных // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 10-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (классификация, психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Клиническая фармация: 20 лет в Украине [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 2. - С. 6-7


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, организация и управление)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (история, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Крищишин, А.
    Львівські науковці і світ: не словом, а ділом [Текст] / А. Крищишин, Д. Камінський, Р. Лесик // Фармацевт практик. - 2016. - № 6. - С. 18-20


MeSH-головна:
ТРОПИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- TROPICAL MEDICINE (организация и управление, тенденции)
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES (диагностика, лекарственная терапия, микробиология, эпидемиология)
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (использование, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (использование, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У лабораторіях кафедри фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького у співпраці з французькими дослідниками триває розробка лікарських засобів для боротьби із забутими тропічними хворобами (Neglected Tropical Diseases)
Дод.точки доступу:
Камінський, Д.
Лесик, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дедишина, Л.
    Молодість фармації зростає у Харкові [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2009. - № 12. - С. 36-38

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів [Текст] / О. М. Корнієнко [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 3. - С. 23-26.

Рубрики: Аптеки--кадры

   Фармацевты--обуч


   Фармацевтические учебные заведения


Дод.точки доступу:
Корнієнко, О. М.
Городецька, І. Я.
Левицька, О. Р.
Юніков, Р. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)