Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармацевтические учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєва І. М.
Назва : Національні стандарти фармацевтичної освіти в контексті реформування законодавства з вищої освіти
Місце публікування : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2018. - Том 11, N 1. - С. 97-103 (Шифр АУ40/2018/11/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
КОНСТИТУЦИЯ И ПОДЗАКОННЫЕ АКТЫ -- CONSTITUTION AND BYLAWS
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Соціально вагомими кроками України в питанні європейської інтеграції є заходи щодо реформування законодавства з вищої освіти в контексті Болонського процесу, зокрема прийняття Національної рамки кваліфікацій та нової редакції Закону України «Про вищу освіту». Національна рамка кваліфікацій (НРК, 2011) передбачає «введення європейських стандартів і принципів забезпечення якості освіти з урахуванням вимог ринку праці до компетентностей фахівців». За формальними ознаками НРК є матрицею зі статичними опорними елементами – дескрипторами, що визначають вектор руху до певної мети. Нормативно-правовою основою для модернізації освітньої діяльності та стандартів вищої освіти стала нова редакція Закону України «Про вищу освіту» (2014). Мета роботи – науково-аналітичне дослідження процесу формування національних стандартів вищої освіти, зокрема стандартів фармацевтичної вищої освіти. Матеріали та методи. Дослідження базувалось на аналізі нормативно-правових та інших нормативних актів із вищої освіти, питань стандартизації вищої освіти та систематизації кваліфікацій, а також наукових доробок із цього питання. Методи дослідження: бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий, порівняльно-правовий, узагальнення, опис результатів. Результати. Оновлення редакції Закону України «Про вищу освіту», що є базовим нормативно-правовим актом вищої юридичної дії в галузі вищої освіти, корегування його основоположних принципів, понять і підходів спричинило оновлення всієї нормативно-правової бази, що регламентує організацію вищої школи. Це стосується і стандартів вищої освіти. Цьому питанню в Законі відведений Розділ ІІІ: Стандарти освітньої діяльності та вищої освіти, де зафіксовано саме термінологічне поняття та загальний алгоритм формування стандарту вищої освіти. Розроблений проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» (магістр), як результат інтелектуальної співпраці колективу високоповажних науковців і педагогів фармацевтичної вищої школи, становить базис модернізації вищої професійної освіти на шляху інтеграції в європейський освітній простір. Висновки. Розроблений академічною спільнотою проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» (магістр) ґрунтується на відповідних положеннях Закону України «Про вищу освіту» і Методичних рекомендаціях з його розробки та створює базис модернізації вищої професійної освіти на шляху інтеграції в європейський освітній простір. Актуальним є питання щодо невідкладних належних дій Національного агентства з забезпечення якості вищої освіти та МОН України для введення його в дію як легітимного Стандарту вищої освіти з відповідної спеціальності. Наявний проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» має потенціал до вдосконалення
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Важливе рішення: перша робота
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2016. - № 3. - С. 7 (Шифр ФУ17/2016/3)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицан Л. Д.
Назва : Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі
Паралельн. назви :Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Анотація: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчанняОсновна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хіміїВисновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гурак Д.
Назва : Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ
Місце публікування : Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 30-31 (Шифр ФУ21/2013/6)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дедишина Л.
Назва : Молодість фармації зростає у Харкові
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2009. - № 12. - С. 36-38 (Шифр ФУ17/2009/12)
Предметні рубрики: Фармацевтические учебные заведения
Образование фармацевтическое-- тенденции
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дедишина Л.
Назва : Підготовка фармацевтів: як стати професіоналом?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2010. - № 3. - С. 37-38 (Шифр ФУ17/2010/3)
Предметні рубрики: Фармацевтические учебные заведения
Образование фармацевтическое
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дедишина Л.
Назва : Професіоналізм і людяність
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2014. - № 2. - С. 33-34 (Шифр ФУ17/2014/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заліська О.
Назва : Фармакоекономіка — наука і дисципліна
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 22-23 (Шифр ФУ17/2017/12)
MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES
Анотація: Про становлення і розвиток фармакоекономіки у світі та в Україні — розповідь фундатора цього наукового та освітнього напрямку в Україні, д-ра фарм. наук, завідувача кафедри організації та економіки фармації, технології ліків та фармакоекономіки ФПДО ЛНМУ ім. Данила Галицького, професора Ольги Заліської
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко М. С., Огороднік В. В., Бабський А. А.
Назва : Зміни мотивації фармацевтичного навчання з урахуванням сучасних умов і перспектив на майбутнє
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 2. - С. 35-39 (Шифр ФУ3/2007/2)
Предметні рубрики: Фармацевтические учебные заведения
Фармацевты-- обуч
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Клиническая фармация: 20 лет в Украине
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2013. - № 2. - С. 6-7 (Шифр ФУ17/2013/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)