Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармацевтические учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.


   
    Ювілей: до 85-річчя з дня народження Олени Владзімірської [Текст] // Фармацевт практик. - 2014. - № 11. - С. 10


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Владзимирская, Елена Васильевна (д-р фарм. наук, проф. кафедры фарм., орган., биоорган. химии ЛНМУ им. Д.Галицкого ; 1929) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе [Текст] / И. Л. Андреева [и др.] // Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


   Студенты фармацевтических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Андреева, И. Л.
Пивоваров, А. Н.
Уткина, Т. Е.
Гаврилин, М. В.
Гацан, В. В.
Зайцев, В. П.
Терехов, А. Ю.
Сенченко, С. П.
Шестаков, Т. Н.
Шульженко, В. И.
Олешко, Г. И.
Егоров, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Заліська, О.
    Фармакоекономіка — наука і дисципліна [Текст] / О. Заліська // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 22-23


MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции, экономика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
Анотація: Про становлення і розвиток фармакоекономіки у світі та в Україні — розповідь фундатора цього наукового та освітнього напрямку в Україні, д-ра фарм. наук, завідувача кафедри організації та економіки фармації, технології ліків та фармакоекономіки ФПДО ЛНМУ ім. Данила Галицького, професора Ольги Заліської
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Роль особистостей в історичному розвитку фармацевтичного факультету у місті Львові [Текст] / С. І. Терещук, Т. О. Терещук, М. В. Слабий // Фармацевтичний журнал. - 2005. - № 3. - С. 31-38

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Фармацевтические учебные заведения


Дод.точки доступу:
Терещук, С. І.
Терещук, Т. О.
Слабий, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Дедишина, Л.
    Професіоналізм і людяність [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2014. - № 2. - С. 33-34


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Федяк, І.
    Провізор — професія соціальна [Текст] / І. Федяк // Фармацевт практик. - 2019. - № 9. - С. 34-36


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Про підготовку провізорів та проблеми сучасної фармацевтичної освіти розповідає Ірина Федяк, декан фармацевтичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, канд. фарм. наук, доцент кафедри організації та економіки фармації і технології ліків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Перший проректор Національного фармацевтичного університету Алла Котвіцька: «Головною функцією аптеки є соціальна» [Текст] // Фармацевтичний кур’єр. - 2015. - № 1/2. - С. 18-25


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (тенденции)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ИНТЕРВЬЮ -- INTERVIEW
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Сметаніна, К.
    Післядипломна освіта: а як на Волині? [Текст] / К. Сметаніна // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 24-25


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (кадры, организация и управление)
Анотація: У Волинській області співробітники кафедри організації і економіки фармації, технології ліків та фармакоекономіки факультету післядипломної освіти ЛНМУ ім. Данила Галицького щороку проводять виїзні передатестаційні цикли та цикли стажування для спеціалістів із «Загальної фармації» та «Організації і управління фармацією
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дедишина, Л.
    Підготовка фармацевтів: як стати професіоналом? [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2010. - № 3. - С. 37-38

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Підведено підсумки XVI Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «Panacea-2016» [Текст] // Фармацевт практик. - 2016. - № 6. - С. 12


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, этика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление, тенденции, этика)
Анотація: 1–3 червня 2016 р. на базі Житомирського базового фармацевтичного коледжу ім. Г.С. Протасевича проходив ХVІ Всеукраїнський конкурс професійної майстерності серед студентів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації за спеціальністю «Фармація»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Котвіцька, А. А.
    Особливості організації навчання в умовах загальнонаціонального карантину на прикладі досвіду Національного фармацевтичного університету [Текст] = Features of training during nationwide quarantine on the example of National University of Pharmacy / А. А. Котвіцька, О. С. Овакімян, А. В. Волкова // Фармацевтичний часопис = Pharmaceutical review. - 2020. - N 2. - С. 84-91


MeSH-головна:
КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- QUARANTINE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Анотація: Аналіз особливостей впровадження масового дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті в умовах загальнонаціонального карантину показав, що задля збереження високих показників його результативності подальші зусилля науково-педагогічної спільноти університету повинні бути спрямовані на коригування навчальної роботи з іноземними студентами; підвищення рівня володіння дистанційними технологіями; змістовного наповнення навчальних курсів, які раніше не передбачали дистанційного супроводження та підвищення мотивації здобувачів вищої освіти щодо дистанційного навчання
The analysis of features of introduction of mass distance training in the National University of Pharmacy during nationwide quarantine has shown that to maintain high indicators of its effectiveness, further efforts of the University’s academic staff should be aimed at correcting academic work with foreign students; increasing the level of knowledge of telementoring technologies; adjusting the content of training courses that previously were not designed for studying remotely and improve the motivation of students for distance training
Дод.точки доступу:
Овакімян, О. С.
Волкова, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Освіта - важливий чинник розвитку суспільства [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 28-29


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, кадры, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история, кадры, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Шостак, Л.
    Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию [Текст] / Л. Шостак // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 40-41


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Анотація: В развитых странах, несмотря на те или иные особенности моделей обучения, существует объединяющий аспект, а именно — непрерывность образования. Подготовка к получению высшего образования начинается еще в школе — в течение последних 2–3 лет (в зависимости от страны) осуществляется специализация по тем дисциплинам, которые понадобятся для дальнейшего обучения в вузе. Принцип непрерывности образования не на словах, а на деле реализован в Киевском Международном Университете (КиМУ). В его структуре есть лицей и колледж, где вчерашние школьники осваивают азы фармации, а затем продолжают образование в университете. У нас в гостях — Любовь Шостак, декан медико-фармацевтического факультета КиМУ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Алєксєєва, І. М.
    Національні стандарти фармацевтичної освіти в контексті реформування законодавства з вищої освіти [Текст] / І. М. Алєксєєва // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2018. - Том 11, N 1. - С. 97-103


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
КОНСТИТУЦИЯ И ПОДЗАКОННЫЕ АКТЫ -- CONSTITUTION AND BYLAWS
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Соціально вагомими кроками України в питанні європейської інтеграції є заходи щодо реформування законодавства з вищої освіти в контексті Болонського процесу, зокрема прийняття Національної рамки кваліфікацій та нової редакції Закону України «Про вищу освіту». Національна рамка кваліфікацій (НРК, 2011) передбачає «введення європейських стандартів і принципів забезпечення якості освіти з урахуванням вимог ринку праці до компетентностей фахівців». За формальними ознаками НРК є матрицею зі статичними опорними елементами – дескрипторами, що визначають вектор руху до певної мети. Нормативно-правовою основою для модернізації освітньої діяльності та стандартів вищої освіти стала нова редакція Закону України «Про вищу освіту» (2014). Мета роботи – науково-аналітичне дослідження процесу формування національних стандартів вищої освіти, зокрема стандартів фармацевтичної вищої освіти. Матеріали та методи. Дослідження базувалось на аналізі нормативно-правових та інших нормативних актів із вищої освіти, питань стандартизації вищої освіти та систематизації кваліфікацій, а також наукових доробок із цього питання. Методи дослідження: бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий, порівняльно-правовий, узагальнення, опис результатів. Результати. Оновлення редакції Закону України «Про вищу освіту», що є базовим нормативно-правовим актом вищої юридичної дії в галузі вищої освіти, корегування його основоположних принципів, понять і підходів спричинило оновлення всієї нормативно-правової бази, що регламентує організацію вищої школи. Це стосується і стандартів вищої освіти. Цьому питанню в Законі відведений Розділ ІІІ: Стандарти освітньої діяльності та вищої освіти, де зафіксовано саме термінологічне поняття та загальний алгоритм формування стандарту вищої освіти. Розроблений проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» (магістр), як результат інтелектуальної співпраці колективу високоповажних науковців і педагогів фармацевтичної вищої школи, становить базис модернізації вищої професійної освіти на шляху інтеграції в європейський освітній простір. Висновки. Розроблений академічною спільнотою проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» (магістр) ґрунтується на відповідних положеннях Закону України «Про вищу освіту» і Методичних рекомендаціях з його розробки та створює базис модернізації вищої професійної освіти на шляху інтеграції в європейський освітній простір. Актуальним є питання щодо невідкладних належних дій Національного агентства з забезпечення якості вищої освіти та МОН України для введення його в дію як легітимного Стандарту вищої освіти з відповідної спеціальності. Наявний проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» має потенціал до вдосконалення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Науковець-футболіст, який став художником [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 11. - С. 30-32


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
Анотація: Пам’яті Геннадія Володимировича Казьмірчука (1948‒2020), доцента кафедри фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії ЛНМУ ім. Данила Галицького
Дод.точки доступу:
Казмирчук, Геннадий Владимирович (1948-2020) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Гурак, Д.
    Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ [Текст] / Д. Гурак // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів [Текст] / О. М. Корнієнко [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 3. - С. 23-26.

Рубрики: Аптеки--кадры

   Фармацевты--обуч


   Фармацевтические учебные заведения


Дод.точки доступу:
Корнієнко, О. М.
Городецька, І. Я.
Левицька, О. Р.
Юніков, Р. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Дедишина, Л.
    Молодість фармації зростає у Харкові [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2009. - № 12. - С. 36-38

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Крищишин, А.
    Львівські науковці і світ: не словом, а ділом [Текст] / А. Крищишин, Д. Камінський, Р. Лесик // Фармацевт практик. - 2016. - № 6. - С. 18-20


MeSH-головна:
ТРОПИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- TROPICAL MEDICINE (организация и управление, тенденции)
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES (диагностика, лекарственная терапия, микробиология, эпидемиология)
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (использование, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (использование, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У лабораторіях кафедри фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького у співпраці з французькими дослідниками триває розробка лікарських засобів для боротьби із забутими тропічними хворобами (Neglected Tropical Diseases)
Дод.точки доступу:
Камінський, Д.
Лесик, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Клиническая фармация: 20 лет в Украине [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 2. - С. 6-7


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, организация и управление)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (история, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)