Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармацевтические учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.


    Грицан, Л. Д.
    Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] = Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL (обучение)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление)
Анотація: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчання
Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хімії
Висновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Важливе рішення: перша робота [Текст] // Фармацевт практик. - 2016. - № 3. - С. 7


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ніжник, Г.
    Житомирський фармацевтичний коледж - кузня кращих фармацевтів України [Текст] / Г. Ніжник // Ліки України. - 2004. - № 7/8. - С. 89

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Зміни мотивації фармацевтичного навчання з урахуванням сучасних умов і перспектив на майбутнє [Текст] / М. С. Пономаренко, В. В. Огороднік, А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 2. - С. 35-39

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Фармацевты--обуч


Дод.точки доступу:
Пономаренко, М. С.
Огороднік, В. В.
Бабський, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Краснюк, И. И.
    История создания фармацевтического факультета Первого Московского государственного медицинского университета им. И. И. Сеченова [Текст] / И. И. Краснюк, М. С. Сергеева // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2013. - № 6. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Сергеева, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Черных, В.
    Как найти работу своей мечты? [Текст] / В. Черных // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 10-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (классификация, психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Клиническая фармация: 20 лет в Украине [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 2. - С. 6-7


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, организация и управление)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (история, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Крищишин, А.
    Львівські науковці і світ: не словом, а ділом [Текст] / А. Крищишин, Д. Камінський, Р. Лесик // Фармацевт практик. - 2016. - № 6. - С. 18-20


MeSH-головна:
ТРОПИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- TROPICAL MEDICINE (организация и управление, тенденции)
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES (диагностика, лекарственная терапия, микробиология, эпидемиология)
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (использование, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (использование, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У лабораторіях кафедри фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького у співпраці з французькими дослідниками триває розробка лікарських засобів для боротьби із забутими тропічними хворобами (Neglected Tropical Diseases)
Дод.точки доступу:
Камінський, Д.
Лесик, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дедишина, Л.
    Молодість фармації зростає у Харкові [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2009. - № 12. - С. 36-38

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів [Текст] / О. М. Корнієнко [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 3. - С. 23-26.

Рубрики: Аптеки--кадры

   Фармацевты--обуч


   Фармацевтические учебные заведения


Дод.точки доступу:
Корнієнко, О. М.
Городецька, І. Я.
Левицька, О. Р.
Юніков, Р. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Гурак, Д.
    Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ [Текст] / Д. Гурак // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Науковець-футболіст, який став художником [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 11. - С. 30-32


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история, кадры, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
Анотація: Пам’яті Геннадія Володимировича Казьмірчука (1948‒2020), доцента кафедри фармацевтичної, органічної і біоорганічної хімії ЛНМУ ім. Данила Галицького
Дод.точки доступу:
Казмирчук, Геннадий Владимирович (1948-2020) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Алєксєєва, І. М.
    Національні стандарти фармацевтичної освіти в контексті реформування законодавства з вищої освіти [Текст] / І. М. Алєксєєва // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2018. - Том 11, N 1. - С. 97-103


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
КОНСТИТУЦИЯ И ПОДЗАКОННЫЕ АКТЫ -- CONSTITUTION AND BYLAWS
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Соціально вагомими кроками України в питанні європейської інтеграції є заходи щодо реформування законодавства з вищої освіти в контексті Болонського процесу, зокрема прийняття Національної рамки кваліфікацій та нової редакції Закону України «Про вищу освіту». Національна рамка кваліфікацій (НРК, 2011) передбачає «введення європейських стандартів і принципів забезпечення якості освіти з урахуванням вимог ринку праці до компетентностей фахівців». За формальними ознаками НРК є матрицею зі статичними опорними елементами – дескрипторами, що визначають вектор руху до певної мети. Нормативно-правовою основою для модернізації освітньої діяльності та стандартів вищої освіти стала нова редакція Закону України «Про вищу освіту» (2014). Мета роботи – науково-аналітичне дослідження процесу формування національних стандартів вищої освіти, зокрема стандартів фармацевтичної вищої освіти. Матеріали та методи. Дослідження базувалось на аналізі нормативно-правових та інших нормативних актів із вищої освіти, питань стандартизації вищої освіти та систематизації кваліфікацій, а також наукових доробок із цього питання. Методи дослідження: бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий, порівняльно-правовий, узагальнення, опис результатів. Результати. Оновлення редакції Закону України «Про вищу освіту», що є базовим нормативно-правовим актом вищої юридичної дії в галузі вищої освіти, корегування його основоположних принципів, понять і підходів спричинило оновлення всієї нормативно-правової бази, що регламентує організацію вищої школи. Це стосується і стандартів вищої освіти. Цьому питанню в Законі відведений Розділ ІІІ: Стандарти освітньої діяльності та вищої освіти, де зафіксовано саме термінологічне поняття та загальний алгоритм формування стандарту вищої освіти. Розроблений проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» (магістр), як результат інтелектуальної співпраці колективу високоповажних науковців і педагогів фармацевтичної вищої школи, становить базис модернізації вищої професійної освіти на шляху інтеграції в європейський освітній простір. Висновки. Розроблений академічною спільнотою проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» (магістр) ґрунтується на відповідних положеннях Закону України «Про вищу освіту» і Методичних рекомендаціях з його розробки та створює базис модернізації вищої професійної освіти на шляху інтеграції в європейський освітній простір. Актуальним є питання щодо невідкладних належних дій Національного агентства з забезпечення якості вищої освіти та МОН України для введення його в дію як легітимного Стандарту вищої освіти з відповідної спеціальності. Наявний проект Стандарту вищої освіти зі спеціальності 226 «Фармація» має потенціал до вдосконалення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Шостак, Л.
    Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию [Текст] / Л. Шостак // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 40-41


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Анотація: В развитых странах, несмотря на те или иные особенности моделей обучения, существует объединяющий аспект, а именно — непрерывность образования. Подготовка к получению высшего образования начинается еще в школе — в течение последних 2–3 лет (в зависимости от страны) осуществляется специализация по тем дисциплинам, которые понадобятся для дальнейшего обучения в вузе. Принцип непрерывности образования не на словах, а на деле реализован в Киевском Международном Университете (КиМУ). В его структуре есть лицей и колледж, где вчерашние школьники осваивают азы фармации, а затем продолжают образование в университете. У нас в гостях — Любовь Шостак, декан медико-фармацевтического факультета КиМУ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Освіта - важливий чинник розвитку суспільства [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 28-29


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, кадры, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (история, кадры, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Котвіцька, А. А.
    Особливості організації навчання в умовах загальнонаціонального карантину на прикладі досвіду Національного фармацевтичного університету [Текст] = Features of training during nationwide quarantine on the example of National University of Pharmacy / А. А. Котвіцька, О. С. Овакімян, А. В. Волкова // Фармацевтичний часопис = Pharmaceutical review. - 2020. - N 2. - С. 84-91


MeSH-головна:
КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- QUARANTINE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Анотація: Аналіз особливостей впровадження масового дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті в умовах загальнонаціонального карантину показав, що задля збереження високих показників його результативності подальші зусилля науково-педагогічної спільноти університету повинні бути спрямовані на коригування навчальної роботи з іноземними студентами; підвищення рівня володіння дистанційними технологіями; змістовного наповнення навчальних курсів, які раніше не передбачали дистанційного супроводження та підвищення мотивації здобувачів вищої освіти щодо дистанційного навчання
The analysis of features of introduction of mass distance training in the National University of Pharmacy during nationwide quarantine has shown that to maintain high indicators of its effectiveness, further efforts of the University’s academic staff should be aimed at correcting academic work with foreign students; increasing the level of knowledge of telementoring technologies; adjusting the content of training courses that previously were not designed for studying remotely and improve the motivation of students for distance training
Дод.точки доступу:
Овакімян, О. С.
Волкова, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Підведено підсумки XVI Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «Panacea-2016» [Текст] // Фармацевт практик. - 2016. - № 6. - С. 12


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, этика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление, тенденции, этика)
Анотація: 1–3 червня 2016 р. на базі Житомирського базового фармацевтичного коледжу ім. Г.С. Протасевича проходив ХVІ Всеукраїнський конкурс професійної майстерності серед студентів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації за спеціальністю «Фармація»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Дедишина, Л.
    Підготовка фармацевтів: як стати професіоналом? [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2010. - № 3. - С. 37-38

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Сметаніна, К.
    Післядипломна освіта: а як на Волині? [Текст] / К. Сметаніна // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 24-25


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (кадры, организация и управление)
Анотація: У Волинській області співробітники кафедри організації і економіки фармації, технології ліків та фармакоекономіки факультету післядипломної освіти ЛНМУ ім. Данила Галицького щороку проводять виїзні передатестаційні цикли та цикли стажування для спеціалістів із «Загальної фармації» та «Організації і управління фармацією
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Перший проректор Національного фармацевтичного університету Алла Котвіцька: «Головною функцією аптеки є соціальна» [Текст] // Фармацевтичний кур’єр. - 2015. - № 1/2. - С. 18-25


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (тенденции)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ИНТЕРВЬЮ -- INTERVIEW
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)