Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (86)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармацией управление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 187
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    “Панацея – 2016”: професіоналізм і відповідальність [Текст] // Фармацевт практик. - 2016. - № 9. - С. 4-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология, тенденции)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, тенденции)
Анотація: 8 вересня 2016 р. в Національному академічному драматичному театрі ім. Івана Франка відбулася церемонія нагородження переможців ХVII конкурсу професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея – 2016»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Порохняк, И.
    Эффективная команда в фармацевтическом бизнесе [Текст] / И. Порохняк // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 5. - С. 32-34

Рубрики: Кадров подбор--класс--тенденции

   Фармацией управление


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Савич, П.
    Що таке маркетинг? [Текст] / П. Савич, О. Курбан // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 5-7


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Чому кожен розуміє це поняття по-своєму? Більшість читачів під словом «маркетинг» уявляють собі рекламні засоби та технології. Це пов’язано з тим, що відділи маркетингу локальних представництв іноземних фірм, роботу яких наслідують вітчизняні компанії, здебільшого займаються саме плануванням та підготовкою рекламних кампаній. Проте за зовнішніми ознаками не завжди можна зрозуміти внутрішню схему роботи та процес стратегічного планування. У міжнародних компаніях питаннями глобальних стратегій займаються на рівні С-level management (Правління). Локальні представництва опікуються їхньою адаптацією та втіленням, а також відповідають за якість її реалізації. Відповідно бізнесова культура розробки та прийняття стратегічних рішень в середовищі українських компаній розвинена недостатньо
Дод.точки доступу:
Курбан, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Чи все гаразд на аптечному ринку? [Текст] // Фармацевт практик. - 2018. - № 10. - С. 18-19


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (тенденции)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
Анотація: 13 вересня ГС «Фармацевтична Ліга України» запросила представників фармацевтичної громадськості з різних міст України до обговорення ситуації, що склалася в сфері аптечного ритейлу, зокрема про доцільність прийняття Законопроекту 8591 від 12.07.2018 «Про внесення змін до Закону України «Про лікарські засоби» щодо забезпечення економічної конкуренції та захисту прав пацієнтів при здійсненні роздрібної торгівлі лікарськими засобами». До дискусії за круглим столом долучилися представники ГС «Всеукраїнська фармацевтична спілка «ФАРМУКРАЇНА», Асоціації «Виробники ліків України», ГС «Фармацевтична Ліга України», ГС «Аптечна професійна асоціація України (АПАУ)», професійні фармацевтичні асоціації Миколаївської, Полтавської, Житомирської, Вінницької, Київської, Кіровоградської, Дніпропетровської областей, Асоціація представників міжнародних фармацевтичних виробників України (AIPM Ukraine), а також представники підприємств-виробників лікарських засобів, дистриб’юторів, аптечних закладів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Костарєва, Л.
    Хто не розвивається — той деградує, хто зупиняється — той відкочується назад [Текст] / Л. Костарєва // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 54-55


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Безперервний розвиток і самовдосконалення — основна конкурентна перевага фармацевтичної компанії «Полімед», Одеса
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Чельцов, В. В.
    Формулярный комитет - новый общественный экспертный орган Минздрава России [Текст] / В. В. Чельцов // В мире лекарств. - 2000. - № 3. - С. 4-5


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Подвалкова, Н.
    Финансовый кризис набирает обороты [Текст] / Н. Подвалкова // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 11. - С. 19-22

Рубрики: Налоги--эконом

   Фармацией управление


   Ответственность юридическая--эконом


   Финансовые потери, оценка риска--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бронникова, О.
    Фармсодружество: профессионалы объединяют усилия [Текст] / О. Бронникова // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 4. - С. 8-9

Рубрики: Фармацевтические общества--тенденции

   Фармацией управление


   Лекарства--стандарт--эконом


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Фармбізнес після революції. Залишитися на плаву чи піти на лаву запасних? [Текст] // Фармацевтичний кур’єр. - 2014. - № 9. - С. 6-8


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
УКРАИНА -- UKRAINE
(законодательство и юриспруденция, тенденции)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, тенденции)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Алексєєв, О. Г.
    Фармацевтичний сектор України: сучасний стан правового регулювання [Текст] / О. Г. Алексєєв // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2020. - Том 13, N 1. - С. 115-121


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, кадры)
ЛЕКАРСТВА, ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, DRUG (использование, организация и управление)
ДИРЕКТИВЫ, СОБЛЮДЕНИЕ СТАНДАРТОВ -- GUIDELINE ADHERENCE (законодательство и юриспруденция)
Анотація: Мета роботи – аналіз стану законодавчого забезпечення фармацевтичного сектора (ФС) України, дослідження проблемних питань правової охорони галузевих правовідносин для формулювання пропозицій щодо вдосконалення нормативно-правового захисту прав суб’єктів ФС України. Матеріали та методи. Матеріал дослідження – сучасна нормативно-правова база фармацевтичного сектора галузі охорони здоров’я, а також міжнародні нормативно-правові акти, що регулюють обіг лікарських засобів у країнах ЄС. Протягом роботи використовували методи аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. Національна галузева нормативно-правова база фармації здебільшого спрямована на забезпечення прав громадян і впорядкування суспільних відносин, що виникають під час обігу лікарських засобів, але водночас потребує постійного вдосконалення, що викликано динамікою розвитку суспільних відносин у галузі обігу лікарських засобів. Незважаючи на певний динамізм розвитку фармацевтичного законодавства, слід відзначити декілька проблемних питань, що пов’язані з правовим регулюванням галузі. На багатьох професійних заходах, форумах, конференціях, тематикою яких є державне регулювання фармацевтичної сфери, представники фармацевтичної науки та практики обґрунтовано доводять необхідність реформування сучасного фармацевтичного законодавства, зокрема таких законів, як «Про фармацевтичну діяльність», «Про фармацевтичне самоврядування», нових редакцій або внесення змін до чинної редакції закону України «Про лікарські засоби» тощо. На державному рівні також визнається недосконалість стану сучасного правового регулювання фармацевтичного сектора. Так, Державна стратегія реалізації державної політики забезпечення населення лікарськими засобами на період до 2025 року прямо відзначає, що чинна система державного регулювання у сфері обігу лікарських засобів не цілком відповідає сучасним вимогам, адже виконання законодавства України здійснюється не за всіма напрямами, а моніторинг не має системного характеру. Висновки. Правове регулювання фармацевтичного сектора України – це здійснюване державою за допомогою права та сукупності правових засобів упорядкування суспільних відносин, які виникають під час обігу лікарських засобів і спільних із ними груп відносин, для їхнього юридичного закріплення, охорони та розвитку.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Фармацевтичне право як базова основа вдосконалення соціальних і морально-етичних правовідносин між лікарем, хворим і провізором у фармацевтичному бізнес-середовищі [Текст] / О. В. Шаповалова, З. С. Галаван, С. І. Зброжек // Фармацевтичний журнал. - 2006. - № 2. - С. 33-38

Рубрики: Фармацией управление

Дод.точки доступу:
Шаповалова, О. В.
Галаван, З. С.
Зброжек, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Грачова, Л. В.
    Фармацевтичне консультування пацієнтів [Текст] / Л. В. Грачова // Фармацевтичний журнал. - 2002. - № 2. - С. 22-33


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Підпружников, Ю.
    Фармацевтична система якості [Текст] / Ю. Підпружников // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 15-17


MeSH-головна:
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, стандарты, экономика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Усенко, В. А.
    Фармацевтический маркетинг [Текст] / В. А. Усенко // Провизор. - 2000. - № 6. - С. 6-10


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Усенко, В. А.
    Фармацевтический маркетинг [Текст] / В. А. Усенко // Провизор. - 2000. - № 10. - С. 10-13


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Глембоцкая, Г. Т.
    Фармацевтическая помощь больным мигренью и головной болью напряжения: управление потребительской ценностью [Текст] / Г. Т. Глембоцкая, О. В. Козуб // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2015. - № 7. - С. 27-29. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0367-3014


MeSH-головна:
МИГРЕНОЗНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- MIGRAINE DISORDERS (экономика)
ГОЛОВНАЯ БОЛЬ НАПРЯЖЕНИЯ -- TENSION-TYPE HEADACHE (экономика)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры)
Дод.точки доступу:
Козуб, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Фармацевтическая политика: влияние предельного покрытия и со-оплаты на рациональное использование лекарственных средств [Текст] // Доказательная медицина и клиническая эпидемиология. - 2008. - Т. 1, № 2. - С. 28-29

Рубрики: Фармацией управление

   Лекарств стоимость


   Страхование фармацевтического обслуживания


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Третьякова, Е. А.
    Фармацевтическая организация как бизнес-система [Текст] / Е. А. Третьякова, Г. А. Олейник // Фармация. - 2006. - № 2. - С. 17-19

Рубрики: Фармацией управление

   Экономика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Олейник, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Фармацевтика України в електронних ресурсах інтернету [Текст] // Вісник фармакології та фармації. - 2001. - № 7/8. - С. 45-50


MeSH-головна:
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS (использование, тенденции)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Доманська, К.
    Фармацевт: погляд на професію із аптеки [Текст] / К. Доманська, О. Луцюк // Фармацевт практик. - 2021. - № 10. - С. 24-25


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология, тенденции, этика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение, тенденции, этика)
Анотація: У День фармацевтичного працівника, який в Україні відзначається у вересні, ми поговорили про роботу і відповідальність фармацевта
Дод.точки доступу:
Луцюк, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)