Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (677)Рідкісні видання (133)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Физиология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it [Текст] = Початковий аналіз упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу та ставлення до неї студентів медичного коледжу / I. M. Luchko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 204-207. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, статистика)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The training of a mid-level healthcare professional involves studying a significant number of different subjects and assimilating a large amount of information in a short period of time. The credit-modular system of educational process organization according to the standards of the European Credit Transfer System (ECTS) of education provides good prospects for the implementation of this task, ensuring the acquisition of relevant knowledge and competencies, which is necessary in the context of competition on the global labour market and innovative development of society. The purpose of the study was to find out and analyse the opinions of students, academic and teaching staff of Physiology department, their attitude and suggestions regarding the implementation of ECTS at the Professional Medical College of IFNMU, where this system started working since 2021. Materials and methods. An anonymous survey was carried to achieve the set objectives. Separate questionnaires were drawn up for students and teachers, which included questions about their attitude to teaching disciplines (including Physiology) in accordance with the ECTS principles, its positive and negative aspects, wishes and suggestions for improving the educational process organization and other items. In total, the questionnaires contained eight questions for teachers and sixteen for students. Results. The analysis of the survey results gives grounds to assert that not all students of the Medical College are fully ready to the study based on ECTS at the moment, transition from passive to active forms of it, where individual and creative work is preferred. Actually, in our opinion one of the key problematic issues of the credit transfer system of education is that students are not entirely focused on the priority of independent learning of the curriculum material and a significant part of extracurricular learning in it. Also most students consider that the amount of material assigned for independent study is too much. On the other hand, our teaching experience shows that they do not always work through the topics properly, although there are consultation hours during extracurricular time, where students can discuss unclear questions with the teacher. The attitude to test control as an integral part of the educational process and one of the methods of students’ knowledge evaluation is ambiguous. Among the positive aspects of ECTS education the most often are noted the following: constant and versatile preparation for classes, a better evaluation system, the possibility of retaking unsatisfactory marks, which is an important additional motivation to improve the level of knowledge from the subject and improve academic performance. Conclusions. As a result, the following conclusions can be drawn: a) as of today, the perception of the IFNMU Medical College students the credit-modular system of education, their readiness and attitude to it are quite ambiguous with the corresponding positive and negative aspects; b) there is an evidently need for further work to improve the training of both students and teachers, optimisation of their collaboration and creation a closer relationship between them; c) it is necessary, in our opinion, on the one hand, to preserve maximally the positive achievements of the national education system, on the other hand – to use effectively the experience of European countries. This will create the basis for training a qualified, mobile, creative specialist of mid-level healthcare
Метою дослідження було з’ясування та аналіз думок студентів і професорсько-викладацького складу кафедри фізіології, їхнє ставлення та пропозиції стосовно упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ. Для реалізації поставлених завдань проводилось анонімне анкетування. Аналіз отриманих результатів дає підґрунтя стверджувати, що на теперішній час не всі студенти медичного коледжу цілком готові до навчання на засадах Європейської кредитно-трансферної системи, до переходу від пасивних до активних його форм, де надається перевага самостійній та творчій роботі. Більшість студентів вважають занадто великим обсяг матеріалу, який виноситься на самостійне опрацювання. Проте, наш викладацький досвід свідчить про те, що зазначена тематика не завжди належно опрацьовується ними, незважаючи на те, що для цього відведено певні години консультацій в позаурочний час, де студенти разом із викладачем можуть розглянути незрозумілі питання. Також, слід відзначити, що відвідування таких занять є нечисельним. Велика кількість здобувачів освіти, на нашу думку, є недостатньо адаптованими до навчання у вищій школі, не мають достатньої внутрішньої мотивації, не готові до самостійного опрацювання матеріалу. Відповідно можна зробити наступні висновки: a) на сьогодні сприйняття студентами медичного коледжу ІФНМУ кредитно-модульної системи навчання, їх готовність та ставлення до неї є доволі неоднозначними із відповідними позитивними та негативними сторонами; б) очевидною є необхідність подальшої роботи над удосконаленням підготовки як студентів, так і викладачів, потрібна оптимізація їх співпраці та створенням більш тіснішого взаємозв’язку між ними; в) варто, на нашу думку, з одного боку, максимально зберегти позитивні надбання національної системи освіти, а, з іншого, – ефективно використати досвід європейських країн. Це створить основу для підготовки кваліфікованого, мобільного, творчого фахівця середньої медичної ланки
Дод.точки доступу:
Luchko, I. M.
Tuchak, O. I.
Huranych, T. V.
Storozhuk, L. S.
Nazaruk, I. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Ходоровський Георгій Іванович: фізіолог, науковець, вчитель, політик, дипломат, громадський діяч (до 85-ліття від дня народження) [Текст] = Georgiy Ivanovych Khodorovsky: physiologist, scientist, teacher, politician, diplomat, public figure (in commemoration of the 85th anniversary) / І. В. Геруш [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 83-87. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры)
Анотація: У статті висвітлені основні віхи життєвого та творчого шляху у науці, фундаментальній медицині, педагогіці, політиці та дипломатії доктора медичних наук, професора Ходоровського Георгія Івановича, випускника та багатолітнього співробітника Чернівецького медичного інституту (нині – Буковинський державний університет)
Дод.точки доступу:
Геруш, І. В.
Ходоровський, В. М.
Ткачук, С. С.
Ясінська, О. В.
Анохіна, С. І.
Ходоровський, Г. І. \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Povar, M. A.
    The issue of academic virtue in studying the subject "Рhysiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students [Text] = Питання академічної доброчесності при вивченні дисципліни «Фізіологія» в умовах дистанційного навчання англомовних студентів-медиків / M. A. Povar, S. S. Tkachuk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P101-104. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- іноземні студенти
Анотація: Academic virtue as a principle of fundamental values promotes personal and professional formation of the educational process participants. Development of the latest technologies including distance learning opens new opportunities to improve the educational process, and at the same time, creates preconditions of eventual variants to violate academic virtue by learners. Mutual aid, support and teaching students according to the principles of academic virtue promote formation of a future profession of a doctor and a worthy member of the society
Академічна доброчесніть, як принцип фундаментальних цінностей, сприяє особистісному та професійному становленню учасників освітнього процесу. Розвиток новітніх технологій, у т. ч. дистанційного навчання, відкриває нові можливості покращення освітнього процесу, водночас створюючи передумови евентуальних варіантів порушень академічної доброчесності здобувачами освіти. Взаємодопомога, підтримка та навчання студентів за принципами академічної доброчесності сприяє становленню майбутньої професії лікаря та гідного члена соціуму
Дод.точки доступу:
Tkachuk, S. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Відзначаємо 80-річчя професора Сергія Гуляра: подвиг життя в ім’я медицини [Текст] / Г. В. Невойт [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 103-104. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры, тенденции)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Анотація: Про мовчазний подвиг людей у білих халатах продовжують складати легенди... Сьогодні вчені України разом із редакцією журналу мають можливість привітати з ювілеєм саме такого вченого- медика, людину з великої літери, легенду української фізіології та харизматичного науковця - професора Сергія Олександровича Гуляра. Годину за годиною, день за днем, рік за роком віддавати себе без останку медичний науці: генерувати новітні ідеї, досліджувати, доказувати, відстоювати їх — це під силу не кожному. Для цього одночасно з високим рівнем професійної підготовки потрібно мати геройські компетенції і самовідданість. Так, саме в боротьбі і за ідею, і за підвищення власного професіоналізму на користь людей працював усе своє життя і продовжує працювати шановний Сергій Олександрович Гуляр. Він і подвиг наукової праці - це тотожні поняття. Він є одним із представників плеяди українських учених-унікумів на чолі з Б.Є. Патоном і М.М. Амосовим. Професор С.О. Гуляр довів це подвигом свого власного життя в ім’я медицини
Дод.точки доступу:
Невойт, Г. В.
Потяженко, М. М.
Бумбліте, І. A. Д.
Вайнорес, А. Л.
Гуляр, Сергій Олександрович (фізіолог,учений ; 1942-) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вадзюк, С. Н.
    Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології [Текст] = The influence of the lecture on the assignment of study material on normal physiology / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 77-80


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: У статті висвітлено вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології. Для зʼясування впливу лекцій на опанування та засвоєння навчального матеріалу співробітники кафедри розробили анкету-опитувальник, яка включала ряд питань, що оцінювали особливості ставлення студентів до лекційного матеріалу, його використання та поведінки студентів на лекції, а також проведений педагогічний експеримент для оцінки впливу лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології. В результаті проведеного дослідження отримані результати свідчать, що лекція є методологічною й організаційною основою вивчення фундаментальних дисциплін і забезпечує адекватну, повноцінну підготовку майбутніх лікарів. Студенти, які систематично та регулярно відвідують лекції, використовують лекційні презентації та матеріали при підготовці до практичних занять, краще засвоюють та опановують навчальний предмет. Подальше дослідження впливу лекцій на засвоєння навчального предмета дозволить покращити подачу і викладення навчальної дисципліни студентам та повноцінно й ефективно опанувати її
The article highlights the impact of the lecture on the assimilation of educational material on normal physiology. To determine the impact of lectures on the mastery and assimilation of educational material, the staff of the department developed a questionnaire, which included a number of questions that assessed the characteristics of students’ attitudes to lecture material, its use and student behavior at lectures, and conducted a pedagogical experiment to assess impact lectures on mastering educational material on normal physiology. The results of the study show that the lecture is a methodological and organizational basis for the study of fundamental disciplines and provides adequate, comprehensive training for future physicians. Students who regularly and regularly attend lectures, use lecture presentations and materials in preparation for practical classes better master and master the subject. Further study of the impact of lectures on the mastering of the subject will improve the presentation and teaching of the discipline to students and fully and effectively master it.
Дод.точки доступу:
Татарчук, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Пам’яті Тетяни Вікторівни Серебровської [Текст] // Фізіологічний журнал. - 2021. - Том 67, N 2. - С. 76-77


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: 6 квітня 2021 р. пішла з життя доктор біологічних наук, професор, провідний науковий співробітник відділу гіпоксії Інституту фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України, визнаний фахівець у галузі фізіології дихання, фізіології високогір’я і гіпоксії, спортивної фізіології Тетяна Вікторівна Серебровська.
Дод.точки доступу:
Серебровська, Тетяна Вікторівна (доктор біологічних наук, професор ; 1947-2021) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Олексій Антонович Шандра (до 70-річчя від дня народження) [Текст] // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 5. - С. 85-86


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Шандра, Олексій Антонович (Вчений в галузі фізіології та патології нервової системи, доктор медичних наук, професор ; 1950-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Saftenku, Е. E.
    Clarification of the terminology used for description of calcium transport in different cell types [Text] / Е. E. Saftenku, J. Sneyd // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 4. - P85-90


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
Анотація: Деякі основні наукові терміни у галузі загальної фізіології, що вивчає внутріклітинний транспорт кальцію, мають велику кількість визначень в науковій літературі. В цій статті ми аналізуємо неоднозначності визначень і намагаємося з’ясувати деякі основні терміни, що використовуються для опису транспорту кальцію в клітинах. Використання неоднозначної наукової термінології і суперечних визначень може стати джерелом непорозуміння серед вчених.
Дод.точки доступу:
Sneyd, J.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    До 75-річчя академіка НАН України Олега Олександровича Кришталя [Текст] / І. І. Ченцова [та ін.] // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 4. - С. 3-6


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (кадры)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: О.О. Кришталь - академік Національної академії наук України, членкореспондент Російської академіїї наук, член Європейської академії наук, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії СРСР, лауреат Державної премії України у галузі науки і техніки, лауреат іменних премій НАН України імені О.О. Богомольця та імені П.Г. Костюка, кавалер ордена «За заслуги» ІІ та ІІІ ступенів, директор Інституту фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України.
Дод.точки доступу:
Ченцова, І. І.
Іванова, С. Ю.
Сагач, В. Ф.
Лук’янець, О. О.
Кришталь, Олег Олександрович (член-кореспондент РАН, академік НАН України, член Європейської Академії Наук, нейрофізіолог, біофізик ; 1945-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Нобелевская премия по физиологии и медицине [Текст] // Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - 2020. - N 5. - С. 76-79


MeSH-головна:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: Согласно завещанию Альфреда Нобеля, премией награждается тот, «кто сделает важное открытие» в этой области
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2020 // The Ukrainian biochemical journal. - 2020. - Vol. 92, № 5. - P166-167


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Дод.точки доступу:
Alter, Harvey James (12.09.1935) \о нем\
Houghton, Michael (1949) \о нем\
Rice, Ch. M. 25.09.1952 \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    До 70-річчя з дня народження Миколи Сергійовича Веселовського [Текст] // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 1. - С. 89-91


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Веселовський, Микола Сергійович (вчений в галузі біофізики, електрофізіології, нейробіології та фізіології, нервової системи, доктор біологічних наук, професор, академік НАН України ; 1950-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Іванченко, О. З.
    Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" [Текст] = The use of interdtsctpltnaryltnks as a condition of quality preparation of students for the license examination “Step-1. General medical training” / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS (методы, обучение)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (методы, обучение)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ СВЯЗИ -- INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті проаналізовано роль міждисциплінарних звʼязків між медичною і біологічною фізикою та нормальною фізіологією людини для підготовки студентів до ліцензійного іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка», знайдених шляхом порівняння навчальних програм з обох дисциплін. Розглянуто тестові питання з нормальної фізіології у базі тестів для підготовки й у буклетах для складання іспиту, і визначено завдання, які студенти виконують вже на першому курсі в процесі вивчення медичної і біологічної фізики. Показано, що у базі тестів число таких завдань складає в середньому 8,7 % загальної кількості питань з нормальної фізіології людини, тоді як у буклетах іспиту – в середньому 22 %. Такі дані свідчать про необхідність широкого залучення міждисциплінарних звʼязків у вивченні обох наук, що дозволить уникнути дублювання навчального матеріалу в процесі навчання, відкриваючи перспективи для ретельнішого освоєння студентами програми з нормальної фізіології
The article analyzes the role of interdisciplinary links between medical and biological physics and normal human physiology, found by comparing curricula in both disciplines, in preparing students for the licensing exam ‘‘STEP-1. General medical training’’. Test questions on normal physiology were considered in the test data base for preparation and in booklets for passing the exam, and tasks that students are taught in their first year in the process of studying medical and biological physics classes were defined. It is shown that in the test database the number of such tasks averages 8.7 % of the total number of questions on normal human physiology, while in exam booklets it averages 22 %. Such data indicate the need for broad involvement of interdisciplinary links in the study of both sciences, which will avoid duplication of educational material in the learning process, opening up prospects for more thorough mastering by students of the program of normal human physiology
Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З.
Сергєєва, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Пам’яті Вадима Якимовича Березовського [Текст] // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 6. - С. 115-117


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Березовський, Вадим Якимович (патофізіолог, доктор медичних наук, професор ; 1931-2020) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Ковальчук, І. М.
    Наукова спадщина та досягнення кафедри нормальної фізіології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (з нагоди 125-річчя кафедри) [Текст] / І. М. Ковальчук, М. Я. Савицька // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 6. - С. 104-111


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история)
Анотація: У статті представлено історичні віхи розвитку кафедри нормальної фізіології медичного факультету Львівського національного медичного університету (ЛНМУ) з нагоди 125-річного ювілею. Заснована кафедра у 1895 р. професором Адольфом Беком – відомим фізіологом з передовими пріоритетними здобутками у розробці та вдосконаленні методів вивчення кори головного мозку та нейрофізіології, вісцеральної фізіології. Науковий доробок Адольфа Бека – це вагомий внесок у досягнення науки і медицини світового значення. Напрямами його наукових досліджень були нейрофізіологія, фізіологія сенсорних систем, лабораторна медицина. Професором Беком також організовано місцеве фізіологічне товариство та Інститут фізіології університету. Представлено доробок послідовників А. Бека, зокрема, Віктора Тиховського, Мечислава Вєжуховського у міжвоєнні часи, що були наступними завідувачами кафедри фізіології ЛНМУ, а також Анатолія Воробйова, Якова Склярова, Євгена Панасюка у розвиток фізіології та кафедри у другій половині 20-го століття. Описані сучасні досягнення Львівської фізіологічної школи.
Дод.точки доступу:
Савицька, М. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Трахтенберг, І. М.
    До історії фізіології праці (пам’ять і спадщина попередників) [Текст] / І. М. Трахтенберг, В. В. Кальниш // Фізіологічний журнал. - 2019. - Том 65, N 4. - С. 82-92


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история)
Анотація: На прикладі формування і уточнення понять розумового і фізичного стомлення проаналізовано підходи до його вивчення в різних періодах раннього становлення фізіології праці. Показано, що трактування праці як засобу збереження і перетворення енергії Сонця уперше було сформульоване 130 років тому вітчизняним ученим С. А. Подолінським. Аналіз спадщини попередників охоплює дослідження, які проведені І. М. Сеченовим, Ж. Адамаром, К. Х. Кекчеєвим, Б. І. Словцовим, З. Бакарадзе, В. А. Левицьким, В. В. Розенблатом, М. І. Виноградовим, Д. І. Шатенштейном, Г. В. Фольбортом, В. В. Фролькісом і іншими ученими, що заклали основи формування фізіології праці і вчення про стомлення. Виконаний аналіз наукової спадщини наших попередників дає змогу простежити хід виникнення ідей, пов’язаних з розвитком стану стомлення, а також підкреслити важливість виникаючих нових напрямів у фізіології праці. Вказується, що подальше вдосконалення і пошук неврахованих аспектів фізіології праці, на які звертали увагу наші попередники, буде корисним для сучасних учених оскільки певні її сторони були недостатньо проаналізовані або навіть упущені подальшими поколіннями дослідників
Дод.точки доступу:
Кальниш, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Ювілей aкaдeміка Kopкушка Oлега Васильовича [Текст] // Фізіологічний журнал. - 2019. - Том 65, N 2. - С. 108-110


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (кадры)
ГЕРИАТРИЯ -- GERIATRICS (кадры)
Дод.точки доступу:
Коркушко, Олег Васильевич (профессор, академик, терапевт, геронтолог ; 1929-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Лауреати Нобелівської премії з медицини та фізіології 2019 [Текст] // Медичні аспекти здоров’я жінки. - 2019. - № 6. - С. 65-68


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (тенденции)
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Анотація: У Стокгольмі стартував Нобелівський тиждень. Нобелівську премію з медицини та фізіології присудили групі науковців за відкриття того, як живі клітини реагують на присутність кисню і адаптуються до його рівня. Це допоможе розробити нові способи боротьби з раком та іншими захворюваннями. Нагороду отримають американські вчені – 61-річний Вільям Келін-молодший і 63-річний Ґреґґ Семенза, а також їхній британський колега – 65-річний Пітер Реткліфф. Вільям Келін є професором Гарвардської медичної школи, сер Пітер Реткліфф – Оксфордського університету, а Ґреґґ Семенца – Університету Джонса Хопкінса
Дод.точки доступу:
Вільям, Келін \про нього\
Ґреґґ, Семенза \про нього\
Пітер, Реткліфф \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Гунько, П. М.
    Анатомо-фізіологічна основа лікарської і наукової діяльності М. І. Пирогова [Текст] = Anatomo-physiological basis of medical and scientific activity of N.I. Pirogov / П. М. Гунько, К. Ф. Антощук, М. І. Юкальчук // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 550-555. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ХИРУРГИ -- SURGEONS (история, этика)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры)
НАУКА -- SCIENCE (история, кадры, методы)
МЕТОДЫ -- METHODS
Анотація: Ім’я великого хірурга і вченого-анатома М.І. Пирогова займає в історії морфології і медицини одне із провідних місць. Особливо велике значення має його наукова спадщина з анатомії і фізіології, де він використав нові оригінальні методи анатомічних досліджень, вніс величезну кількість поправок до існуючих до нього уявлень про будову людського тіла, створив унікальні анатомічні атласи, які не втратили своєї актуальності і сьогодні. М.І. Пирогов був чудовим діагностом, лікарем-клініцистом, конструктором медичних інструментів і приладів, видатним педагогом та громадським діячем. Успіхи М.І. Пирогова на цих теренах важко переоцінити, однак внесок у анатомію і фізіологію настільки вагомий, що навіть сучасні дослідники продовжують його вивчати і популяризувати
Дод.точки доступу:
Антощук, К. Ф.
Юкальчук, М. І.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Пам’яті Ясінського Віктора Івановича (до 80-річного ювілею) [Текст] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 1. - С. 175


MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Ясінський, Віктор Івановіч (фізіолог ; 1939-2010) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)