Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (676)Рідкісні видання (132)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Физиология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luchko I. M., Tuchak O. I., Huranych T. V., Storozhuk L. S., Nazaruk I. O.
Назва : Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Початковий аналіз упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу та ставлення до неї студентів медичного коледжу
Місце публікування : Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 204-207 (Шифр АУ50/2024/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The training of a mid-level healthcare professional involves studying a significant number of different subjects and assimilating a large amount of information in a short period of time. The credit-modular system of educational process organization according to the standards of the European Credit Transfer System (ECTS) of education provides good prospects for the implementation of this task, ensuring the acquisition of relevant knowledge and competencies, which is necessary in the context of competition on the global labour market and innovative development of society. The purpose of the study was to find out and analyse the opinions of students, academic and teaching staff of Physiology department, their attitude and suggestions regarding the implementation of ECTS at the Professional Medical College of IFNMU, where this system started working since 2021. Materials and methods. An anonymous survey was carried to achieve the set objectives. Separate questionnaires were drawn up for students and teachers, which included questions about their attitude to teaching disciplines (including Physiology) in accordance with the ECTS principles, its positive and negative aspects, wishes and suggestions for improving the educational process organization and other items. In total, the questionnaires contained eight questions for teachers and sixteen for students. Results. The analysis of the survey results gives grounds to assert that not all students of the Medical College are fully ready to the study based on ECTS at the moment, transition from passive to active forms of it, where individual and creative work is preferred. Actually, in our opinion one of the key problematic issues of the credit transfer system of education is that students are not entirely focused on the priority of independent learning of the curriculum material and a significant part of extracurricular learning in it. Also most students consider that the amount of material assigned for independent study is too much. On the other hand, our teaching experience shows that they do not always work through the topics properly, although there are consultation hours during extracurricular time, where students can discuss unclear questions with the teacher. The attitude to test control as an integral part of the educational process and one of the methods of students’ knowledge evaluation is ambiguous. Among the positive aspects of ECTS education the most often are noted the following: constant and versatile preparation for classes, a better evaluation system, the possibility of retaking unsatisfactory marks, which is an important additional motivation to improve the level of knowledge from the subject and improve academic performance. Conclusions. As a result, the following conclusions can be drawn: a) as of today, the perception of the IFNMU Medical College students the credit-modular system of education, their readiness and attitude to it are quite ambiguous with the corresponding positive and negative aspects; b) there is an evidently need for further work to improve the training of both students and teachers, optimisation of their collaboration and creation a closer relationship between them; c) it is necessary, in our opinion, on the one hand, to preserve maximally the positive achievements of the national education system, on the other hand – to use effectively the experience of European countries. This will create the basis for training a qualified, mobile, creative specialist of mid-level healthcareМетою дослідження було з’ясування та аналіз думок студентів і професорсько-викладацького складу кафедри фізіології, їхнє ставлення та пропозиції стосовно упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ. Для реалізації поставлених завдань проводилось анонімне анкетування. Аналіз отриманих результатів дає підґрунтя стверджувати, що на теперішній час не всі студенти медичного коледжу цілком готові до навчання на засадах Європейської кредитно-трансферної системи, до переходу від пасивних до активних його форм, де надається перевага самостійній та творчій роботі. Більшість студентів вважають занадто великим обсяг матеріалу, який виноситься на самостійне опрацювання. Проте, наш викладацький досвід свідчить про те, що зазначена тематика не завжди належно опрацьовується ними, незважаючи на те, що для цього відведено певні години консультацій в позаурочний час, де студенти разом із викладачем можуть розглянути незрозумілі питання. Також, слід відзначити, що відвідування таких занять є нечисельним. Велика кількість здобувачів освіти, на нашу думку, є недостатньо адаптованими до навчання у вищій школі, не мають достатньої внутрішньої мотивації, не готові до самостійного опрацювання матеріалу. Відповідно можна зробити наступні висновки: a) на сьогодні сприйняття студентами медичного коледжу ІФНМУ кредитно-модульної системи навчання, їх готовність та ставлення до неї є доволі неоднозначними із відповідними позитивними та негативними сторонами; б) очевидною є необхідність подальшої роботи над удосконаленням підготовки як студентів, так і викладачів, потрібна оптимізація їх співпраці та створенням більш тіснішого взаємозв’язку між ними; в) варто, на нашу думку, з одного боку, максимально зберегти позитивні надбання національної системи освіти, а, з іншого, – ефективно використати досвід європейських країн. Це створить основу для підготовки кваліфікованого, мобільного, творчого фахівця середньої медичної ланки
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткачук С. С., Ясінська О. В., Анохіна С. І.
Назва : Ходоровський Георгій Іванович: фізіолог, науковець, вчитель, політик, дипломат, громадський діяч (до 85-ліття від дня народження)
Паралельн. назви :Georgiy Ivanovych Khodorovsky: physiologist, scientist, teacher, politician, diplomat, public figure (in commemoration of the 85th anniversary)
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 83-87 (Шифр КУ27/2023/22/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: У статті висвітлені основні віхи життєвого та творчого шляху у науці, фундаментальній медицині, педагогіці, політиці та дипломатії доктора медичних наук, професора Ходоровського Георгія Івановича, випускника та багатолітнього співробітника Чернівецького медичного інституту (нині – Буковинський державний університет)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Povar M. A., Tkachuk S. S.
Назва : The issue of academic virtue in studying the subject "Рhysiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students
Паралельн. назви :Питання академічної доброчесності при вивченні дисципліни «Фізіологія» в умовах дистанційного навчання англомовних студентів-медиків
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 101-104 (Шифр КУ27/2022/21/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--іноземні студенти
Анотація: Academic virtue as a principle of fundamental values promotes personal and professional formation of the educational process participants. Development of the latest technologies including distance learning opens new opportunities to improve the educational process, and at the same time, creates preconditions of eventual variants to violate academic virtue by learners. Mutual aid, support and teaching students according to the principles of academic virtue promote formation of a future profession of a doctor and a worthy member of the societyАкадемічна доброчесніть, як принцип фундаментальних цінностей, сприяє особистісному та професійному становленню учасників освітнього процесу. Розвиток новітніх технологій, у т. ч. дистанційного навчання, відкриває нові можливості покращення освітнього процесу, водночас створюючи передумови евентуальних варіантів порушень академічної доброчесності здобувачами освіти. Взаємодопомога, підтримка та навчання студентів за принципами академічної доброчесності сприяє становленню майбутньої професії лікаря та гідного члена соціуму
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Невойт Г. В., Потяженко М. М., Бумбліте І. A. Д., Вайнорес А. Л.
Назва : Відзначаємо 80-річчя професора Сергія Гуляра: подвиг життя в ім’я медицини
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 103-104 (Шифр БУ5/2022/26/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Анотація: Про мовчазний подвиг людей у білих халатах продовжують складати легенди... Сьогодні вчені України разом із редакцією журналу мають можливість привітати з ювілеєм саме такого вченого- медика, людину з великої літери, легенду української фізіології та харизматичного науковця - професора Сергія Олександровича Гуляра. Годину за годиною, день за днем, рік за роком віддавати себе без останку медичний науці: генерувати новітні ідеї, досліджувати, доказувати, відстоювати їх — це під силу не кожному. Для цього одночасно з високим рівнем професійної підготовки потрібно мати геройські компетенції і самовідданість. Так, саме в боротьбі і за ідею, і за підвищення власного професіоналізму на користь людей працював усе своє життя і продовжує працювати шановний Сергій Олександрович Гуляр. Він і подвиг наукової праці - це тотожні поняття. Він є одним із представників плеяди українських учених-унікумів на чолі з Б.Є. Патоном і М.М. Амосовим. Професор С.О. Гуляр довів це подвигом свого власного життя в ім’я медицини
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вадзюк С. Н., Татарчук Л. В.
Назва : Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології
Паралельн. назви :The influence of the lecture on the assignment of study material on normal physiology
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 77-80 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: У статті висвітлено вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології. Для зʼясування впливу лекцій на опанування та засвоєння навчального матеріалу співробітники кафедри розробили анкету-опитувальник, яка включала ряд питань, що оцінювали особливості ставлення студентів до лекційного матеріалу, його використання та поведінки студентів на лекції, а також проведений педагогічний експеримент для оцінки впливу лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології. В результаті проведеного дослідження отримані результати свідчать, що лекція є методологічною й організаційною основою вивчення фундаментальних дисциплін і забезпечує адекватну, повноцінну підготовку майбутніх лікарів. Студенти, які систематично та регулярно відвідують лекції, використовують лекційні презентації та матеріали при підготовці до практичних занять, краще засвоюють та опановують навчальний предмет. Подальше дослідження впливу лекцій на засвоєння навчального предмета дозволить покращити подачу і викладення навчальної дисципліни студентам та повноцінно й ефективно опанувати їїThe article highlights the impact of the lecture on the assimilation of educational material on normal physiology. To determine the impact of lectures on the mastery and assimilation of educational material, the staff of the department developed a questionnaire, which included a number of questions that assessed the characteristics of students’ attitudes to lecture material, its use and student behavior at lectures, and conducted a pedagogical experiment to assess impact lectures on mastering educational material on normal physiology. The results of the study show that the lecture is a methodological and organizational basis for the study of fundamental disciplines and provides adequate, comprehensive training for future physicians. Students who regularly and regularly attend lectures, use lecture presentations and materials in preparation for practical classes better master and master the subject. Further study of the impact of lectures on the mastering of the subject will improve the presentation and teaching of the discipline to students and fully and effectively master it.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Пам’яті Тетяни Вікторівни Серебровської
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2021. - Том 67, N 2. - С. 76-77 (Шифр ФУ6/2021/67/2)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: 6 квітня 2021 р. пішла з життя доктор біологічних наук, професор, провідний науковий співробітник відділу гіпоксії Інституту фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України, визнаний фахівець у галузі фізіології дихання, фізіології високогір’я і гіпоксії, спортивної фізіології Тетяна Вікторівна Серебровська.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Олексій Антонович Шандра (до 70-річчя від дня народження)
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2020. - Том 66, N 5. - С. 85-86 (Шифр ФУ6/2020/66/5)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Saftenku Е. E., Sneyd J.
Назва : Clarification of the terminology used for description of calcium transport in different cell types
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2020. - Том 66, N 4. - С. 85-90 (Шифр ФУ6/2020/66/4)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
Анотація: Деякі основні наукові терміни у галузі загальної фізіології, що вивчає внутріклітинний транспорт кальцію, мають велику кількість визначень в науковій літературі. В цій статті ми аналізуємо неоднозначності визначень і намагаємося з’ясувати деякі основні терміни, що використовуються для опису транспорту кальцію в клітинах. Використання неоднозначної наукової термінології і суперечних визначень може стати джерелом непорозуміння серед вчених.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ченцова І. І., Іванова С. Ю., Сагач В. Ф., Лук’янець О. О.
Назва : До 75-річчя академіка НАН України Олега Олександровича Кришталя
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2020. - Том 66, N 4. - С. 3-6 (Шифр ФУ6/2020/66/4)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: О.О. Кришталь - академік Національної академії наук України, членкореспондент Російської академіїї наук, член Європейської академії наук, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії СРСР, лауреат Державної премії України у галузі науки і техніки, лауреат іменних премій НАН України імені О.О. Богомольця та імені П.Г. Костюка, кавалер ордена «За заслуги» ІІ та ІІІ ступенів, директор Інституту фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Нобелевская премия по физиологии и медицине
Місце публікування : Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - 2020. - N 5. - С. 76-79 (Шифр ДУ25/2020/5)
MeSH-головна: НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: Согласно завещанию Альфреда Нобеля, премией награждается тот, «кто сделает важное открытие» в этой области
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2020
Місце публікування : The Ukrainian biochemical journal. - Київ, 2020. - Vol. 92, № 5. - С. 166-167 (Шифр УУ60/2020/92/5)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : До 70-річчя з дня народження Миколи Сергійовича Веселовського
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2020. - Том 66, N 1. - С. 89-91 (Шифр ФУ6/2020/66/1)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Сергєєва Л. Н.
Назва : Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"
Паралельн. назви :The use of interdtsctpltnaryltnks as a condition of quality preparation of students for the license examination “Step-1. General medical training”
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 20-26 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ СВЯЗИ -- INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті проаналізовано роль міждисциплінарних звʼязків між медичною і біологічною фізикою та нормальною фізіологією людини для підготовки студентів до ліцензійного іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка», знайдених шляхом порівняння навчальних програм з обох дисциплін. Розглянуто тестові питання з нормальної фізіології у базі тестів для підготовки й у буклетах для складання іспиту, і визначено завдання, які студенти виконують вже на першому курсі в процесі вивчення медичної і біологічної фізики. Показано, що у базі тестів число таких завдань складає в середньому 8,7 % загальної кількості питань з нормальної фізіології людини, тоді як у буклетах іспиту – в середньому 22 %. Такі дані свідчать про необхідність широкого залучення міждисциплінарних звʼязків у вивченні обох наук, що дозволить уникнути дублювання навчального матеріалу в процесі навчання, відкриваючи перспективи для ретельнішого освоєння студентами програми з нормальної фізіологіїThe article analyzes the role of interdisciplinary links between medical and biological physics and normal human physiology, found by comparing curricula in both disciplines, in preparing students for the licensing exam ‘‘STEP-1. General medical training’’. Test questions on normal physiology were considered in the test data base for preparation and in booklets for passing the exam, and tasks that students are taught in their first year in the process of studying medical and biological physics classes were defined. It is shown that in the test database the number of such tasks averages 8.7 % of the total number of questions on normal human physiology, while in exam booklets it averages 22 %. Such data indicate the need for broad involvement of interdisciplinary links in the study of both sciences, which will avoid duplication of educational material in the learning process, opening up prospects for more thorough mastering by students of the program of normal human physiology
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Пам’яті Вадима Якимовича Березовського
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2020. - Том 66, N 6. - С. 115-117 (Шифр ФУ6/2020/66/6)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук І. М., Савицька М. Я.
Назва : Наукова спадщина та досягнення кафедри нормальної фізіології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (з нагоди 125-річчя кафедри)
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2020. - Том 66, N 6. - С. 104-111 (Шифр ФУ6/2020/66/6)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: У статті представлено історичні віхи розвитку кафедри нормальної фізіології медичного факультету Львівського національного медичного університету (ЛНМУ) з нагоди 125-річного ювілею. Заснована кафедра у 1895 р. професором Адольфом Беком – відомим фізіологом з передовими пріоритетними здобутками у розробці та вдосконаленні методів вивчення кори головного мозку та нейрофізіології, вісцеральної фізіології. Науковий доробок Адольфа Бека – це вагомий внесок у досягнення науки і медицини світового значення. Напрямами його наукових досліджень були нейрофізіологія, фізіологія сенсорних систем, лабораторна медицина. Професором Беком також організовано місцеве фізіологічне товариство та Інститут фізіології університету. Представлено доробок послідовників А. Бека, зокрема, Віктора Тиховського, Мечислава Вєжуховського у міжвоєнні часи, що були наступними завідувачами кафедри фізіології ЛНМУ, а також Анатолія Воробйова, Якова Склярова, Євгена Панасюка у розвиток фізіології та кафедри у другій половині 20-го століття. Описані сучасні досягнення Львівської фізіологічної школи.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трахтенберг І. М., Кальниш В. В.
Назва : До історії фізіології праці (пам’ять і спадщина попередників)
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2019. - Том 65, N 4. - С. 82-92 (Шифр ФУ6/2019/65/4)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: На прикладі формування і уточнення понять розумового і фізичного стомлення проаналізовано підходи до його вивчення в різних періодах раннього становлення фізіології праці. Показано, що трактування праці як засобу збереження і перетворення енергії Сонця уперше було сформульоване 130 років тому вітчизняним ученим С. А. Подолінським. Аналіз спадщини попередників охоплює дослідження, які проведені І. М. Сеченовим, Ж. Адамаром, К. Х. Кекчеєвим, Б. І. Словцовим, З. Бакарадзе, В. А. Левицьким, В. В. Розенблатом, М. І. Виноградовим, Д. І. Шатенштейном, Г. В. Фольбортом, В. В. Фролькісом і іншими ученими, що заклали основи формування фізіології праці і вчення про стомлення. Виконаний аналіз наукової спадщини наших попередників дає змогу простежити хід виникнення ідей, пов’язаних з розвитком стану стомлення, а також підкреслити важливість виникаючих нових напрямів у фізіології праці. Вказується, що подальше вдосконалення і пошук неврахованих аспектів фізіології праці, на які звертали увагу наші попередники, буде корисним для сучасних учених оскільки певні її сторони були недостатньо проаналізовані або навіть упущені подальшими поколіннями дослідників
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Ювілей aкaдeміка Kopкушка Oлега Васильовича
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2019. - Том 65, N 2. - С. 108-110 (Шифр ФУ6/2019/65/2)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ГЕРИАТРИЯ -- GERIATRICS
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Лауреати Нобелівської премії з медицини та фізіології 2019
Місце публікування : Медичні аспекти здоров’я жінки. - 2019. - № 6. - С. 65-68 (Шифр МУ98/2019/6)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Анотація: У Стокгольмі стартував Нобелівський тиждень. Нобелівську премію з медицини та фізіології присудили групі науковців за відкриття того, як живі клітини реагують на присутність кисню і адаптуються до його рівня. Це допоможе розробити нові способи боротьби з раком та іншими захворюваннями. Нагороду отримають американські вчені – 61-річний Вільям Келін-молодший і 63-річний Ґреґґ Семенза, а також їхній британський колега – 65-річний Пітер Реткліфф. Вільям Келін є професором Гарвардської медичної школи, сер Пітер Реткліфф – Оксфордського університету, а Ґреґґ Семенца – Університету Джонса Хопкінса
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гунько П. М., Антощук К. Ф., Юкальчук М. І.
Назва : Анатомо-фізіологічна основа лікарської і наукової діяльності М. І. Пирогова
Паралельн. назви :Anatomo-physiological basis of medical and scientific activity of N.I. Pirogov
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 550-555 (Шифр ВУ80/2019/23/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХИРУРГИ -- SURGEONS
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
НАУКА -- SCIENCE
МЕТОДЫ -- METHODS
Анотація: Ім’я великого хірурга і вченого-анатома М.І. Пирогова займає в історії морфології і медицини одне із провідних місць. Особливо велике значення має його наукова спадщина з анатомії і фізіології, де він використав нові оригінальні методи анатомічних досліджень, вніс величезну кількість поправок до існуючих до нього уявлень про будову людського тіла, створив унікальні анатомічні атласи, які не втратили своєї актуальності і сьогодні. М.І. Пирогов був чудовим діагностом, лікарем-клініцистом, конструктором медичних інструментів і приладів, видатним педагогом та громадським діячем. Успіхи М.І. Пирогова на цих теренах важко переоцінити, однак внесок у анатомію і фізіологію настільки вагомий, що навіть сучасні дослідники продовжують його вивчати і популяризувати
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Пам’яті Ясінського Віктора Івановича (до 80-річного ювілею)
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 1. - С. 175 (Шифр КУ27/2019/Т.18/1)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)