Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (676)Рідкісні видання (132)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Физиология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 19-й з’їзд Українського фізіологічного товариства ім. П. Г. Костюка з міжнародною участю, присвяченого 90-річчю від дня народження академіка П. Г. Костюка (Львів, 24-26 травня 2015 р.)
Місце публікування : Фізіологічний журнал: Наук.-теорет. журн./ НАН Укр., Ін-т фізіології ім. О.О.Богомольця. - Київ, 2015. - Т. 61, № 6. - С. 143-145. - ISSN 0201-8489 (Шифр ФУ6/2015/61/6). - ISSN 0201-8489
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 55-летие института возрастной физиологии Российской академии образования
Місце публікування : Физиология человека. - Москва, 2001. - Т. 27, № 5. - С. 5-7 (Шифр ФР13/2001/27/5)
MeSH-головна: АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : II конференція молодих учених "Фізіологія: від молекул до організму" 8-9 жовтня 2012 року, м. Київ
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - 2012. - Т. 58, № 6. - С. 98137 (Шифр ФУ6/2012/58/6)
Предметні рубрики: Физиология
Конференции
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luchko I. M., Tuchak O. I., Huranych T. V., Storozhuk L. S., Nazaruk I. O.
Назва : Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Початковий аналіз упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу та ставлення до неї студентів медичного коледжу
Місце публікування : Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 204-207 (Шифр АУ50/2024/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The training of a mid-level healthcare professional involves studying a significant number of different subjects and assimilating a large amount of information in a short period of time. The credit-modular system of educational process organization according to the standards of the European Credit Transfer System (ECTS) of education provides good prospects for the implementation of this task, ensuring the acquisition of relevant knowledge and competencies, which is necessary in the context of competition on the global labour market and innovative development of society. The purpose of the study was to find out and analyse the opinions of students, academic and teaching staff of Physiology department, their attitude and suggestions regarding the implementation of ECTS at the Professional Medical College of IFNMU, where this system started working since 2021. Materials and methods. An anonymous survey was carried to achieve the set objectives. Separate questionnaires were drawn up for students and teachers, which included questions about their attitude to teaching disciplines (including Physiology) in accordance with the ECTS principles, its positive and negative aspects, wishes and suggestions for improving the educational process organization and other items. In total, the questionnaires contained eight questions for teachers and sixteen for students. Results. The analysis of the survey results gives grounds to assert that not all students of the Medical College are fully ready to the study based on ECTS at the moment, transition from passive to active forms of it, where individual and creative work is preferred. Actually, in our opinion one of the key problematic issues of the credit transfer system of education is that students are not entirely focused on the priority of independent learning of the curriculum material and a significant part of extracurricular learning in it. Also most students consider that the amount of material assigned for independent study is too much. On the other hand, our teaching experience shows that they do not always work through the topics properly, although there are consultation hours during extracurricular time, where students can discuss unclear questions with the teacher. The attitude to test control as an integral part of the educational process and one of the methods of students’ knowledge evaluation is ambiguous. Among the positive aspects of ECTS education the most often are noted the following: constant and versatile preparation for classes, a better evaluation system, the possibility of retaking unsatisfactory marks, which is an important additional motivation to improve the level of knowledge from the subject and improve academic performance. Conclusions. As a result, the following conclusions can be drawn: a) as of today, the perception of the IFNMU Medical College students the credit-modular system of education, their readiness and attitude to it are quite ambiguous with the corresponding positive and negative aspects; b) there is an evidently need for further work to improve the training of both students and teachers, optimisation of their collaboration and creation a closer relationship between them; c) it is necessary, in our opinion, on the one hand, to preserve maximally the positive achievements of the national education system, on the other hand – to use effectively the experience of European countries. This will create the basis for training a qualified, mobile, creative specialist of mid-level healthcareМетою дослідження було з’ясування та аналіз думок студентів і професорсько-викладацького складу кафедри фізіології, їхнє ставлення та пропозиції стосовно упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ. Для реалізації поставлених завдань проводилось анонімне анкетування. Аналіз отриманих результатів дає підґрунтя стверджувати, що на теперішній час не всі студенти медичного коледжу цілком готові до навчання на засадах Європейської кредитно-трансферної системи, до переходу від пасивних до активних його форм, де надається перевага самостійній та творчій роботі. Більшість студентів вважають занадто великим обсяг матеріалу, який виноситься на самостійне опрацювання. Проте, наш викладацький досвід свідчить про те, що зазначена тематика не завжди належно опрацьовується ними, незважаючи на те, що для цього відведено певні години консультацій в позаурочний час, де студенти разом із викладачем можуть розглянути незрозумілі питання. Також, слід відзначити, що відвідування таких занять є нечисельним. Велика кількість здобувачів освіти, на нашу думку, є недостатньо адаптованими до навчання у вищій школі, не мають достатньої внутрішньої мотивації, не готові до самостійного опрацювання матеріалу. Відповідно можна зробити наступні висновки: a) на сьогодні сприйняття студентами медичного коледжу ІФНМУ кредитно-модульної системи навчання, їх готовність та ставлення до неї є доволі неоднозначними із відповідними позитивними та негативними сторонами; б) очевидною є необхідність подальшої роботи над удосконаленням підготовки як студентів, так і викладачів, потрібна оптимізація їх співпраці та створенням більш тіснішого взаємозв’язку між ними; в) варто, на нашу думку, з одного боку, максимально зберегти позитивні надбання національної системи освіти, а, з іншого, – ефективно використати досвід європейських країн. Це створить основу для підготовки кваліфікованого, мобільного, творчого фахівця середньої медичної ланки
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Povar M. A., Tkachuk S. S.
Назва : The issue of academic virtue in studying the subject "Рhysiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students
Паралельн. назви :Питання академічної доброчесності при вивченні дисципліни «Фізіологія» в умовах дистанційного навчання англомовних студентів-медиків
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 101-104 (Шифр КУ27/2022/21/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--іноземні студенти
Анотація: Academic virtue as a principle of fundamental values promotes personal and professional formation of the educational process participants. Development of the latest technologies including distance learning opens new opportunities to improve the educational process, and at the same time, creates preconditions of eventual variants to violate academic virtue by learners. Mutual aid, support and teaching students according to the principles of academic virtue promote formation of a future profession of a doctor and a worthy member of the societyАкадемічна доброчесніть, як принцип фундаментальних цінностей, сприяє особистісному та професійному становленню учасників освітнього процесу. Розвиток новітніх технологій, у т. ч. дистанційного навчання, відкриває нові можливості покращення освітнього процесу, водночас створюючи передумови евентуальних варіантів порушень академічної доброчесності здобувачами освіти. Взаємодопомога, підтримка та навчання студентів за принципами академічної доброчесності сприяє становленню майбутньої професії лікаря та гідного члена соціуму
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Saftenku Е. E., Sneyd J.
Назва : Clarification of the terminology used for description of calcium transport in different cell types
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2020. - Том 66, N 4. - С. 85-90 (Шифр ФУ6/2020/66/4)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
Анотація: Деякі основні наукові терміни у галузі загальної фізіології, що вивчає внутріклітинний транспорт кальцію, мають велику кількість визначень в науковій літературі. В цій статті ми аналізуємо неоднозначності визначень і намагаємося з’ясувати деякі основні терміни, що використовуються для опису транспорту кальцію в клітинах. Використання неоднозначної наукової термінології і суперечних визначень може стати джерелом непорозуміння серед вчених.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2016
Паралельн. назви :Нобелівська премія з фізіології та медицини 2016 року
Місце публікування : Український біохімічний журнал. - 2016. - Т. 88, № 5. - С. 137 (Шифр УУ1/2016/88/5)
MeSH-головна: НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2017
Місце публікування : The Ukrainian Biochemical Journal. - Київ, 2017. - Том 89, N 5. - С. 127 (Шифр УУ60/2017/89/5)
MeSH-головна: НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2020
Місце публікування : The Ukrainian biochemical journal. - Київ, 2020. - Vol. 92, № 5. - С. 166-167 (Шифр УУ60/2020/92/5)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Сергєєва Л. Н.
Назва : Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"
Паралельн. назви :The use of interdtsctpltnaryltnks as a condition of quality preparation of students for the license examination “Step-1. General medical training”
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 20-26 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ СВЯЗИ -- INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті проаналізовано роль міждисциплінарних звʼязків між медичною і біологічною фізикою та нормальною фізіологією людини для підготовки студентів до ліцензійного іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка», знайдених шляхом порівняння навчальних програм з обох дисциплін. Розглянуто тестові питання з нормальної фізіології у базі тестів для підготовки й у буклетах для складання іспиту, і визначено завдання, які студенти виконують вже на першому курсі в процесі вивчення медичної і біологічної фізики. Показано, що у базі тестів число таких завдань складає в середньому 8,7 % загальної кількості питань з нормальної фізіології людини, тоді як у буклетах іспиту – в середньому 22 %. Такі дані свідчать про необхідність широкого залучення міждисциплінарних звʼязків у вивченні обох наук, що дозволить уникнути дублювання навчального матеріалу в процесі навчання, відкриваючи перспективи для ретельнішого освоєння студентами програми з нормальної фізіологіїThe article analyzes the role of interdisciplinary links between medical and biological physics and normal human physiology, found by comparing curricula in both disciplines, in preparing students for the licensing exam ‘‘STEP-1. General medical training’’. Test questions on normal physiology were considered in the test data base for preparation and in booklets for passing the exam, and tasks that students are taught in their first year in the process of studying medical and biological physics classes were defined. It is shown that in the test database the number of such tasks averages 8.7 % of the total number of questions on normal human physiology, while in exam booklets it averages 22 %. Such data indicate the need for broad involvement of interdisciplinary links in the study of both sciences, which will avoid duplication of educational material in the learning process, opening up prospects for more thorough mastering by students of the program of normal human physiology
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костюк П. Г., Сагач В. Ф., Києнко В. М., Ткаченко М. М.
Назва : Інституту фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України - 75 років
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - 2009. - Т. 55, № 3. - С. 3-25 (Шифр ФУ6/2009/55/3)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Агаджанян Н. А.
Назва : Развитие идей А.П.Авцына в области экологической физиологии
Місце публікування : Вестник Российской академии медицинских наук. - 2002. - № 9. - С. 50-52 (Шифр 72154/2002/9)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Академик Александр Михайлович Уголев (к 75-летию со дня рождения)
Місце публікування : Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - Москва, 2001. - Т. 11, № 2. - С. 7-8 (Шифр РР7/2001/11/2)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Александрин В. В.
Назва : Звезда, зажженная физиологом
Місце публікування : Химия и жизнь. - М., 1998. - № 7. - С. 44-50 (Шифр 72232/1998/7)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амосов Н.
Назва : Душа ученого и человека
Місце публікування : Лікування та діагностика. - Київ, 2001. - № 4. - С. 56-57 (Шифр ЛУ5/2001/4)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ГЕРИАТРИЯ -- GERIATRICS
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аржанов Н.
Назва : Учителя и ученики
Місце публікування : Провизор. - 2009. - № 5. - С. 4-49 (Шифр 22633/2009/5)
MeSH-головна: ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аржанов Н.
Назва : Учителя и ученики
Місце публікування : Провизор. - 2009. - № 6. - С. 39-41 (Шифр 22633/2009/6)
MeSH-головна: ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Архангельский Г. В.
Назва : Историко-физиологический анализ дискуссии между И. П. Павловым и В. М. Бехтеревым по вопросам локализации функций в коре головного мозга
Місце публікування : Успехи физиологических наук. - Москва, 2000. - Т. 31, № 2. - С. 89-103 (Шифр 71007/2000/31/2)
MeSH-головна: МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX
ЯДЕРНОЙ ЛОКАЛИЗАЦИИ СИГНАЛЫ -- NUCLEAR LOCALIZATION SIGNALS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ашмарин И. П., Копылова Г. Н., Чудаков Л. И.
Назва : Кафедре физиологии человека и животных Московского государственного университета 225 лет
Місце публікування : Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - 2001. - Т. 87, № 11. - С. 1465-1470 (Шифр 71024/2001/87/11)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Балалыкин Д. А.
Назва : Вклад И.П.Павлова в развитие физиологии пищеварительной системы
Місце публікування : Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - 2005. - Т. 15, № 1. - С. 4-10 (Шифр РР7/2005/15/1)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ПИЩЕВАРИТЕЛЬНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- DIGESTIVE SYSTEM PHYSIOLOGICAL PHENOMENA
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)