Пошуковий запит: (<.>S=Химия физическая<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6 |
>1.
| Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.21-24.
|
>2.
| Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії/Л. Д. Грицан // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.36-39
|
>3.
| Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.40-42.
|
>4.
| Мороз В. М. Дослідження електронної структури та квантово-фармакологічних властивостей молекул ацетилхоліну, холіну та оцтової кислоти/В. Μ. Мороз, I. С. Чекман, Т. Ю. Небесна // Biomedical and Biosocial Anthropology. -Вінниця:ВНМУ, 2009,N № 12.-С.1-6
|
>5.
| Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/Л. Д. Грицан // Медична освіта. -Тернопіль, 2017,N N 4.-С.14-17
|
>6.
| Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/Л. Д. Грицан // Медична освіта, 2017,N № 4.-С.14-17
|
|