Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (135)Рідкісні видання (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Химия физическая<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В. М., Чекман І. С., Небесна Т. Ю.
Назва : Дослідження електронної структури та квантово-фармакологічних властивостей молекул ацетилхоліну, холіну та оцтової кислоти
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - Вінниця: ВНМУ, 2009. - № 12. - С. 1-6 (Шифр ВУ45/2009/12)
Предметні рубрики: Ацетилхолин-- фарм-- хим
Холин-- фарм-- хим
Уксусная кислота-- фарм
Химия фармацевтическая
Химия физическая
ВНМУ-Мороз В.М. (В.М.)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицан Л. Д., Кабачний В. І., Томаровська Т. О.
Назва : Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 21-24. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое
Химия физическая
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванець Л. М., Поляк О. Б.
Назва : Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 40-42. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметні рубрики: Химия физическая
Химия фармацевтическая
Образование фармацевтическое-- организ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицан Л. Д.
Назва : Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 36-39 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-головна: ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицан Л. Д.
Назва : Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі
Паралельн. назви :Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Анотація: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчанняОсновна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хіміїВисновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицан Л. Д.
Назва : Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі
Паралельн. назви :Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2017/4)
MeSH-головна: ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)