Пошуковий запит: (<.>S=Школы<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. -Київ, 2021,N N 2.-С.59-81
|
>2.
| Відповідність існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи"/Н. С. Полька [та ін.] // Довкілля та здоров’я. -Київ, 2021,N N 2.-С.56-62
|
>3.
| Грузєва Т. С. Розвиток Київської соціально-гігієнічної наукової школи у ХХ столітті (1920-1990 рр.)/Т. С. Грузєва // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я Україний. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.64-70
|
>4.
| Про затвердження Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. -Київ, 2021,N N 3.-С.38-39
|
>5.
| Даниленко Г. М. Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи/Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2020. т.Т. 24,N № 3.-С.479-487
|
>6.
| Гребняк Н. П. Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся/Н. П. Гребняк, С. А. Щудро // Медичні перспективи. -Д., 2016. т.Т. 21,N № 2.-С.133-140
|
>7.
| Состояние гемодинамических показателей у детей-первоклассников в период адаптации к школе/Л. С. Эверт [и др.] // Гигиена и санитария. -М.:Медицина, 2015,N № 3.-С.73-76
|
>8.
| Борисенок А. И. Оптимизация лекарственного обеспечения детских образовательных учреждений Тюменской области/А. И. Борисенок, О. И. Кныш // Фармация. -М.:Изд. дом "Рус. врач", 2015,N № 1
|
>9.
| Вік вступу до школи як чинник ризику для здоров’я підлітків/О. В. Бердник [и др.] // Здоровье ребенка, 2015,N № 6.-С.39-43
|
>10.
| Кучма В. Р. Формирование здорового образа жизни детей и единого профилактического пространства в образовательных организациях: проблемы и пути решения/В. Р. Кучма // Гигиена и санитария. -М.:Медицина, 2015,N № 6.-С.20-25
|
|
|