Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (44)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Школы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.


   
    ІІІ Международная нефрологическая школа Европейской ассоциации педиатров-нефрологов [Текст] // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2005. - Т. 50, № 1. - С. 61

Рубрики: Нефрология

   Школы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Відповідність існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи" / Н. С. Полька [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2021. - N 2. - С. 56-62


MeSH-головна:
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Анотація: Вивчалось питання відповідності існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи" за гігієнічними критеріями оцінки архітектурно-планувальних рішень. З метою адаптації існуючого фонду загально-освітніх середніх шкіл під потреби реформи освіти та забезпечення умов охорони здоров’я учнів обгрунтовано новий показник розміщення 15 навчальних місць з одномісними партами, що може бути реалізовано в умовах дистанційного навчання.
Изучался вопрос соответствия существующего фонда учреждений общего среднего образования Украины современным требованиям "Новой Украинской школы" по гигиеническим критериям оценки архитектурно-планировочных решений. С целью адаптации существующего фонда общеобразовательных средних школ под нужды реформы образования и обеспечения условий охраны здоровья учащихся обоснован новый показатель размещения 15 учебных мест с одноместными партами, что может быть реализовано в условиях дистанционного обучения.
Дод.точки доступу:
Полька, Н. С.
Махнюк, В. М.
Павленко, Н. П.
Могильний, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Вік вступу до школи як чинник ризику для здоров’я підлітків [Текст] / О. В. Бердник [и др.] // Здоровье ребенка. - 2015. - № 6. - С. 39-43


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ, ШКАЛА -- SICKNESS IMPACT PROFILE
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Бердник, О. В.
Полька, Н. С.
Рудницька, О. П.
Добрянська, О. В.
Шевчук, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Взаимодействие семьи и школы в решении проблемы здоровьесбережения учащихся [Текст] / Л. М. Медведь, А. В. Ляхович, А. Н. Коломенская // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2012. - № 1. - С. 40-44. - Библиогр.: с.44 . - ISSN 0016-9900

Рубрики: Семьи ядро

   Школы


   Школьники


   Здоровье--дети


Дод.точки доступу:
Медведь, Л. М.
Ляхович, А. В.
Коломенская, А. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Дрожжина, Г. И.
    Вклад школы академика В.П. Филатова в развитие кератопластики [Текст] / Г. И. Дрожжина // Офтальмологический журнал. - 2006. - № 3. - С. 131-135

Рубрики: Кератопластика сквозная

   Школы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
61
К 65


    Кланца, О. П.
    Внесок М. І. Пирогова та Т. Г. Шевченка в організацію недільних шкіл на Україні [Текст] / О. П. Кланца, Г. С. Собчук // X об’єднана наукова медико-технічна конференція з міжнародною участю : тези доп., 25 верес. 1992 р. / ред.: О. Г. Процек, В. Г. Базарова. - Вінниця, 1992. - С. 7-8
УДК

MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Процек, О. Г. \ред.\
Базарова, В. Г. \ред.\
Собчук, Г. С.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\
Шевченко, Тарас Григорович (поет, художник ; 1814-1861) \про нього\
Вінниц. МІ ім. М.І. Пирогова


Знайти схожі

7.


    Теренда, Н. О.
    Внесок представників Київської школи терапевтів у розвиток кардіології в Україні [Текст] / Н. О. Теренда // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 4. - С. 94-98

Рубрики: Сердечно-сосудистые болезни

   Терапия (метод)


   Врачи


   Школы


   Украина


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Беш, Л. В.
    Вплив навчання в " Астма школі " та " ступінчатої " терапії захворювання на перебіг бронхіальної астми у дітей пубертатного віку [Текст] / Л. В. Беш // Імунологія та алергологія. - 1998. - № 4. - С. 90-92


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (психология, терапия)
БОЛЬНЫХ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PATIENT EDUCATION AS TOPIC (методы, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Текст] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Дод.точки доступу:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Калиниченко, І. О.
    Вплив чинників внутрішньошкільного середовища на формування графомоторних навичок у дітей 5-8 років [Текст] / І. О. Калиниченко, С. В. Гозак, М. М. Вербенко // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 3. - С. 66-69

Рубрики: Школы

   Школьники


   Гигиена


Дод.точки доступу:
Гозак, С. В.
Вербенко, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Солодовников, Ю. П.
    Вспышка острых кишечных инфекций в нескольких общеобразовательных школах (часть 1) [Текст] / Ю. П. Солодовников, Н. Н. Филатов, В. А. Писарева // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 1998. - № 4. - С. 113-116


MeSH-головна:
КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- INTESTINAL DISEASES (эпидемиология)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Дод.точки доступу:
Филатов, Н. Н.
Писарева, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Солодовников, Ю. П.
    Вспышка острых кишечных инфекций в нескольких общеобразовательных школах (часть 2) [Текст] / Ю. П. Солодовников, Н. Н. Филатов, В. А. Писарева // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 1998. - № 4. - С. 118-121


MeSH-головна:
КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- INTESTINAL DISEASES (эпидемиология)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Дод.точки доступу:
Филатов, Н. Н.
Писарева, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Иовчук, Н.
    Выбирайте для ребенка не школу а учителя [Текст] / Н. Иовчук // Здоровье. - 2007. - № 4. - С. 62-63

Рубрики: Школы

   Детская психология--дети


   Дошкольники--психол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Сисоєнко, Н. В.
    Гігієнічні впровадження нових навчальних програм та педагогічних технологій у сучасній школі [Текст] / Н. В. Сисоєнко // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 1. - С. 56-61

Рубрики: Гигиена

   Школы


   Образования технология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Гігієнічна оцінка використання здоров’я формуючого потенціалу навчальних закладів [Текст] / І.С. Каличенко, Н.С. Полька, Л.М. Заїка, Толокольников О.Я. // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 3. - С. 53-58

Рубрики: Школьники, службы охраны здоровья

   Школы


Дод.точки доступу:
Калиниченко, І. О.
Полька, Н. С.
Заїка, Л. М.
Толокольников, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Станкевич, Т. В.
    Гігієнічна оцінка організації та режиму навчання і виховання учнів у спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах [Текст] / Т. В. Станкевич // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 55-58

Рубрики: Гигиена--дети

   Школы


   Обучение--организ


   Детей воспитание


   Школьники


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    гігієнічна оцінка умов життєдіяльності дітей у спеціальних школах-інтернатах / С. В. Гозак [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 1. - С. 37-40

Рубрики: Детей физического развития отклонения

   Гигиена


   Школы


Дод.точки доступу:
Гозак, С. В.
Сєрих, Л. В.
Станкевич, Т. В.
Людвиченко, Н. О.
Сомова, Т. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Калиниченко, І. О.
    Гігієнічна оцінка умов тренувальної діяльності дітей, які відвідують позашкільні навчальні заклади спортивного профілю [Текст] / І. О. Калиниченко, О. О. Скиба // Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 2. - С. 39-42


MeSH-головна:
СПОРТ -- SPORTS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Дод.точки доступу:
Скиба, О.О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Гигиеническая оценка внутришкольной среды в средних общеобразовательных учреждениях при традиционной и инновационной формах обучения в условиях мегаполиса (на примере Уфы) [Текст] / А. Т. Зулькарнаева [и др.] // Профилактическая медицина. - 2010. - Т 13, № 2. - С. 19-22

Рубрики: Школы

   Школьники, службы охраны здоровья--тенденции


   Гигиена--дети


Дод.точки доступу:
Зулькарнаева, А. Т.
Тимербулатов, И. Ф.
Зулькарнаев, Т. Р.
Максимов, Г. Г.
Тимербулатов, Р. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Гигиеническая оценка эффективности региональной программы модернизации школьного питания в Алтайском крае [Текст] / И. П. Салдан, С. П. Филиппова, Д. В. Турчанинов // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2014. - № 4. - С. 95-100. - Библиогр.: с. 99-100 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
ПИТАНИЯ КОНТРОЛЬ -- NUTRITION SURVEYS (методы)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Салдан, И. П.
Филиппова, С. П.
Турчанинов, Д. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)