Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (44)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Школы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 2205 від 25.09.2020 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2021. - N 2. - С. 59-81 (Шифр ЗУ18/2021/2)
MeSH-головна: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полька Н. С., Махнюк В. М., Павленко Н. П., Могильний С. М.
Назва : Відповідність існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи"
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2021. - N 2. - С. 56-62 (Шифр ДУ9/2021/2)
MeSH-головна: ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Анотація: Вивчалось питання відповідності існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи" за гігієнічними критеріями оцінки архітектурно-планувальних рішень. З метою адаптації існуючого фонду загально-освітніх середніх шкіл під потреби реформи освіти та забезпечення умов охорони здоров’я учнів обгрунтовано новий показник розміщення 15 навчальних місць з одномісними партами, що може бути реалізовано в умовах дистанційного навчання.Изучался вопрос соответствия существующего фонда учреждений общего среднего образования Украины современным требованиям "Новой Украинской школы" по гигиеническим критериям оценки архитектурно-планировочных решений. С целью адаптации существующего фонда общеобразовательных средних школ под нужды реформы образования и обеспечения условий охраны здоровья учащихся обоснован новый показатель размещения 15 учебных мест с одноместными партами, что может быть реализовано в условиях дистанционного обучения.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грузєва Т. С.
Назва : Розвиток Київської соціально-гігієнічної наукової школи у ХХ столітті (1920-1990 рр.)
Паралельн. назви :Development of Kyiv social and hygienic scientific school in the XX century (1920–1990)
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я Україний. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 64-70 (Шифр ВУ14/2021/3)
MeSH-головна: ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
УКРАИНА -- UKRAINE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Анотація: У ХХ столітті відбувався поступальний розвиток Київської соціально-гігієнічної наукової школи, в якому періоди активної розбудови змінювалися періодами стагнації медико-соціальної науки, репресіями відносно її представників. Закладені професором О. В. Корчаком-Чепурківським підвалини соціально-гігієнічної науки стали надійним фундаментом для виокремлення цього напряму в самостійну галузь медичної науки і освіти, створення кафедри соціальної гігієни у Київському медичному інституті та викладання окремого предмету в закладах вищої медичної освіти. Наукові дослідження школи охоплювали широкий спектр медико-соціальних проблем здоров’я населення у взаємозв’язку з чинниками, потреб у різних видах медичної допомоги, організації її надання, підготовки кадрів охорони здоров’я, у тому числі керівних, управління охороною здоров’я тощо. Вихованцями школи є видатні соціальні гігієністи, у тому числі академік Ю. В. Вороненко, професори О. А. Грандо, Б. П. Криштопа, О. П. Мінцер та інші.Розвиток Київської соціально-гігієнічної наукової школи у 1920–1990 рр. заклав основи її майбутнього розквіту в ХХІ ст.In the XX century there was a progressive development of the Kyiv Scientific Social and Hygienic School, in which periods of active development were replaced by periods of stagnation of medical and social science, repression against its representatives. The foundations of social and hygienic science developed by Professor O. V. Korchak-Chepurkivsky have become a solid foundation for the separation of this area into an independent branch of medical science and education, establishment of the Department of Social Hygiene at the Kyiv Medical Institute and teaching a separate subject in higher medical education. The school’s research activities covered a wide range of medical and social health problems in relation to various factors, the needs for various types of medical care, the organization of its provision, training of health care personnel, health management, etc. Alumni of the school are outstanding social hygienists, including academician Y. V. Voronenko, professors O. A. Grando, B. P. Kryshtopa, O. P. Mintser and other.The development of the Kyiv social and hygienic scientific school in 1920–1990 laid the foundations for its future flourishing in the XXI century
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти : постанова Кабінету Міністрів України № 31 від 20.01.2021 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2021. - N 3. - С. 38-39 (Шифр ЗУ18/2021/3)
MeSH-головна: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи
Паралельн. назви :The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487 (Шифр ВУ80/2020/24/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптаціїThe modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребняк Н. П., Щудро С. А.
Назва : Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2016. - Т. 21, № 2. - С. 133-140 (Шифр МУ10/2016/21/2)
Примітки : Библиогр.: с. 140
MeSH-головна: ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Эверт Л. С., Потупчик Т. В., Паничева Е. С., Аверьянова О. В.
Назва : Состояние гемодинамических показателей у детей-первоклассников в период адаптации к школе
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2015. - № 3. - С. 73-76. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2015/3). - ISSN 0016-9900
MeSH-головна: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борисенок А. И., Кныш О. И.
Назва : Оптимизация лекарственного обеспечения детских образовательных учреждений Тюменской области
Місце публікування : Фармация: Науч.-практ.журн./ Моск. мед. акад. им. И.М.Сеченова, Рос. центр фармацевт. и мед.-техн. информации. - М.: Изд. дом "Рус. врач", 2015. - № 1. - ISSN 0367-3014 (Шифр ФР15/2015/1). - ISSN 0367-3014
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: дети
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
ДЕТСКИЕ ДНЕВНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- CHILD DAY CARE CENTERS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE

Анотація: На федеральном уровне отмечена необходимость распространения в детских садах и школах передовых методов оздоровления, а также внедрение мирового опыта организации медицинской помощи в детских образовательных учреждениях и системы высокопрофессиональной профилактики. Разработана модель оптимизации лекарственного обеспечения детских дошкольных организаций и общеобразовательных учреждений Тюменской области, создан перечень лекарственных средств для детских общеобразовательных учреждений и набор для оказания неотложной помощи.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бердник О. В., Полька Н. С., Рудницька О. П., Добрянська О. В. , Шевчук К. В.
Назва : Вік вступу до школи як чинник ризику для здоров’я підлітків
Місце публікування : Здоровье ребенка. - 2015. - № 6. - С. 39-43 (Шифр ЗУ27/2015/6)
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ, ШКАЛА -- SICKNESS IMPACT PROFILE
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучма В. Р.
Назва : Формирование здорового образа жизни детей и единого профилактического пространства в образовательных организациях: проблемы и пути решения
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2015. - № 6. - С. 20-25. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2015/6). - ISSN 0016-9900
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ПРОФИЛАКТИКА ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY PREVENTION
Анотація: Распространенность факторов риска развития неинфекционных и школьно обусловленных заболеваний детей, их образ жизни явились основанием для обоснования и внедрения единой межсекторальной системы формирования здорового образа жизни. Целью работы явилась оценка формирования здорового образа жизни детей и создания единого профилактического пространства в образовательных организациях. Задачи исследования: анализ действующей системы формирования здорового образа жизни детей и подростков и обоснование основных компонентов формирования единого профилактического пространства в образовательных организациях; определение основных направлений деятельности по совершенствованию межсекторального взаимодействия в сфере формирования здорового образа жизни детей. Материалам исследования послужили нормативно-правовые документы в сфере профилактики неинфекционных заболеваний, порядки деятельности медицинских организаций в образовательных организациях. Основной метод исследования - аналитический. Формирование здорового образа жизни и профилактика хронических неинфекционных заболеваний не стали приоритетом в деятельности органов исполнительной власти и образовательных и медицинских организаций. Требуется научное сопровождение формирования единой профилактической среды как комплекса информационных, физических, социальных и экономических факторов, обеспечивающего здоровый образ жизни и профилактику хронических неинфекционных заболеваний населения и школьно обусловленных заболеваний у детей. Развитие процессов формирования здорового образа жизни детей и создания единого профилактического пространства в образовательных организациях возможно по следующим направлениям: постоянный мониторинг основных поведенческих рисков, опасных для здоровья детей; мониторинг качества жизни детей; восстановление медицинских кабинетов в общеобразовательных организациях и их современное оснащение; возможность занятий физической культурой в зоне пешеходной доступности для детей и их родителей; обеспечение школьного здравоохранения должным количествам медицинских кадров с адекватной оплатой их труда.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щербо А. П.
Назва : Нагрузки школьника - избыточны: взгляд гигиениста
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 5. - С. 61-63. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/5). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с. 63
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потупчик Т. В., Эверт Л. С., Мирошниченко Е. В., Паничева Е. С.
Назва : Характеристика и факторы риска дезадаптации и нервно-психических расстройств у детей первого года обучения в школе
Місце публікування : Профилактическая медицина. - 2014. - Т. 17, № 6. - С. 45-50 (Шифр ПР33м/2014/17/6)
MeSH-головна: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЕ -- CHILD BEHAVIOR
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- NERVOUS SYSTEM DISEASES
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Стоян Н. В., Дреженкова І. Л., Мостова О. П., Панчук О. Ю., Теклюк Р. В., Лукіна Н. Ю., Тимощук О. В.
Назва : Рівень навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в сучасних закладах освіти, та проблеми комплексної оцінки стану здоров’я учнів шкільного віку і підлітків
Місце публікування : Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 70 (Шифр МУ90/2014/6/1)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова Н. В., Попов В. И., Картышева С. И., Королева А. О.
Назва : Некоторые аспекты профилактической деятельности учителя, направленной на улучшение состояния здоровья школьников
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 1. - С. 90-91. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/1). - ISSN 0016-9900
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Неділько В. П.
Назва : Проблемні питання шкільної педіатрії
Місце публікування : Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 61-2 (Шифр МУ90/2014/6/1)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ -- GOVERNMENT REGULATION
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучма В. Р., Степанова М. И., Александрова И. Э.
Назва : Новый методический подход к гигиенической оценке условий обучения и воспитания детей в образовательных организациях
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 4. - С. 110-115. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/4). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с. 114-115
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДОШКОЛЬНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- SCHOOLS, NURSERY
САНИТАРНО-ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- SANITARY-EPIDEMIOLOGIC SERVICE
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучма В. Р., Милушкина О. Ю., Бокарева Н. А., Скоблина Н. А.
Назва : Современные направления профилактической работы в образовательных организациях
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 6. - С. 107-111. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/6). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с. 110-111
MeSH-головна: ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Салдан И. П., Филиппова С. П., Турчанинов Д. В.
Назва : Гигиеническая оценка эффективности региональной программы модернизации школьного питания в Алтайском крае
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 4. - С. 95-100. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/4). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с. 99-100
MeSH-головна: ПИТАНИЯ КОНТРОЛЬ -- NUTRITION SURVEYS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кладов Д. Ю., Акберов Г. Р., Валеева Э. Р.
Назва : Заболеваемость учащихся специализированного образовательного учреждения
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 4. - С. 79-81. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/4). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с. 81
MeSH-головна: ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Валеева Э. Р., Акберова Г. Р., Кладов Д. Ю.
Назва : Образ жизни учащихся специализированного образовательного учреждения и лицея
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 4. - С. 93-95. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/4). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с. 95
MeSH-головна: ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)