Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (44)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Школы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мостова О. П.
Назва : Заходи психогігієнічної корекції та особливості їх впливу на формування характерологічно-мотиваційних корелятивних психічної адаптації учнів сучасної школи
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 310-315 (Шифр ВУ80/2013/17/2)
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучма В. Р., Сухарев Л. М., Текшева Л. М., Степанова М. И. , Сазанюк З. И.
Назва : Гигиенические аспекты применения светодиодных источников света для общего освещения в школах
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2013. - № 5. - С. 27-31. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2013/5). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с.30-31
MeSH-головна: ОСВЕЩЕННОСТЬ -- LIGHTING
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калиниченко І.О., Скиба О.О.
Назва : Гігієнічна оцінка умов тренувальної діяльності дітей, які відвідують позашкільні навчальні заклади спортивного профілю
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 2. - С. 39-42 (Шифр ДУ9/2013/2)
MeSH-головна: СПОРТ -- SPORTS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Котова М. Б., Розанов В. Б., Александров А. А.
Назва : Образ жизни, отношение к здоровью и поведенческие привычки в условиях психосоциального стресса сотрудников общеобразовательных школ Москвы
Місце публікування : Профилактическая медицина. - 2013. - Т. 16, № 5. - С. 20-29 (Шифр ПР33м/2013/16/5)
MeSH-головна: ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ, ШКАЛА -- SICKNESS IMPACT PROFILE
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
МОСКВА -- MOSCOW
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Неділько В. П.
Назва : Проблемні питання шкільної педіатрії
Місце публікування : Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 61-2 (Шифр МУ90/2014/6/1)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ -- GOVERNMENT REGULATION
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Стоян Н. В., Дреженкова І. Л., Мостова О. П., Панчук О. Ю., Теклюк Р. В., Лукіна Н. Ю., Тимощук О. В.
Назва : Рівень навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в сучасних закладах освіти, та проблеми комплексної оцінки стану здоров’я учнів шкільного віку і підлітків
Місце публікування : Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 70 (Шифр МУ90/2014/6/1)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шатило В. Й.
Назва : Комплексний підхід до профілактики порушень постави у дітей у загальноосвітніх навчальних закладах
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2013. - № 6. - С. 92-95 (Шифр СУ21/2013/6)
MeSH-головна: СКОЛИОЗ -- SCOLIOSIS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова Н. В., Попов В. И., Картышева С. И., Королева А. О.
Назва : Некоторые аспекты профилактической деятельности учителя, направленной на улучшение состояния здоровья школьников
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 1. - С. 90-91. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/1). - ISSN 0016-9900
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калиниченко І. О., Гозак С. В., Вербенко М. М.
Назва : Вплив чинників внутрішньошкільного середовища на формування графомоторних навичок у дітей 5-8 років
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 3. - С. 66-69 (Шифр ДУ9/2011/3)
Предметні рубрики: Школы
Школьники
Гигиена
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гендон Ю.З., Васильев Ю.М.
Назва : Эпидемиологическая и экономическая эффективность закрытия школ при эпидемиях и пандемиях гриппа
Місце публікування : Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2012. - № 3. - С. 113-122. - ISSN 0372-9311 (Шифр ЖР14/2012/3). - ISSN 0372-9311
Предметні рубрики: Гриппа А вирус свиной-- эпид
Болезнь, эпидемиологические вспышки
Карантинные мероприятия
Школы
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теренда Н. О.
Назва : Внесок представників Київської школи терапевтів у розвиток кардіології в Україні
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 4. - С. 94-98 (Шифр ВУ14/2010/4)
Предметні рубрики: Сердечно-сосудистые болезни
Терапия (метод)
Врачи
Школы
Украина
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Станкевич Т. В.
Назва : Гігієнічна оцінка організації та режиму навчання і виховання учнів у спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 55-58 (Шифр ДУ9/2011/2)
Предметні рубрики: Гигиена-- дети
Школы
Обучение-- организ
Детей воспитание
Школьники
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Свєтлова О. Д.
Назва : Порівняльна гігієнічна оцінка наповнюваності медичних груп та захворюваності учнів середнього шкільного віку за період 1986-2011 рр
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2012. - № 4. - С. 30-33 (Шифр ДУ9/2012/4)
Предметні рубрики: Гигиена
Заболеваемость учтенная-- дети
Школы
Физическое воспитание и тренинг-- дети
Здоровья состояние-- дети
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маркова А. И.
Назва : Школы здоровья и здоровье школьников (аналитический обзор)
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2013. - № 3. - С. 60-66. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2013/3). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с.65-66
MeSH-головна: ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Величко В. І.
Назва : Мотиваційне навчання дітей молодшого шкільного віку в школі управління вагою
Місце публікування : Современная педиатрия. - 2012. - № 3. - С. 143-147 (Шифр СУ26/2012/3)
Предметні рубрики: Ожирение-- дети-- проф
Мотивация-- дети
Обучение-- дети
Школы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа управления весом
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Медведь Л. М., Ляхович А. В., Коломенская А. Н.
Назва : Взаимодействие семьи и школы в решении проблемы здоровьесбережения учащихся
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2012. - № 1. - С. 40-44. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2012/1). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с.44
Предметні рубрики: Семьи ядро
Школы
Школьники
Здоровье-- дети
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щербо А. П.
Назва : Нагрузки школьника - избыточны: взгляд гигиениста
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 5. - С. 61-63. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/5). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с. 63
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребняк Н. П., Щудро С. А.
Назва : Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2016. - Т. 21, № 2. - С. 133-140 (Шифр МУ10/2016/21/2)
Примітки : Библиогр.: с. 140
MeSH-головна: ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи
Паралельн. назви :The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487 (Шифр ВУ80/2020/24/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптаціїThe modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучма В. Р.
Назва : Формирование здорового образа жизни детей и единого профилактического пространства в образовательных организациях: проблемы и пути решения
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2015. - № 6. - С. 20-25. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2015/6). - ISSN 0016-9900
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ПРОФИЛАКТИКА ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY PREVENTION
Анотація: Распространенность факторов риска развития неинфекционных и школьно обусловленных заболеваний детей, их образ жизни явились основанием для обоснования и внедрения единой межсекторальной системы формирования здорового образа жизни. Целью работы явилась оценка формирования здорового образа жизни детей и создания единого профилактического пространства в образовательных организациях. Задачи исследования: анализ действующей системы формирования здорового образа жизни детей и подростков и обоснование основных компонентов формирования единого профилактического пространства в образовательных организациях; определение основных направлений деятельности по совершенствованию межсекторального взаимодействия в сфере формирования здорового образа жизни детей. Материалам исследования послужили нормативно-правовые документы в сфере профилактики неинфекционных заболеваний, порядки деятельности медицинских организаций в образовательных организациях. Основной метод исследования - аналитический. Формирование здорового образа жизни и профилактика хронических неинфекционных заболеваний не стали приоритетом в деятельности органов исполнительной власти и образовательных и медицинских организаций. Требуется научное сопровождение формирования единой профилактической среды как комплекса информационных, физических, социальных и экономических факторов, обеспечивающего здоровый образ жизни и профилактику хронических неинфекционных заболеваний населения и школьно обусловленных заболеваний у детей. Развитие процессов формирования здорового образа жизни детей и создания единого профилактического пространства в образовательных организациях возможно по следующим направлениям: постоянный мониторинг основных поведенческих рисков, опасных для здоровья детей; мониторинг качества жизни детей; восстановление медицинских кабинетов в общеобразовательных организациях и их современное оснащение; возможность занятий физической культурой в зоне пешеходной доступности для детей и их родителей; обеспечение школьного здравоохранения должным количествам медицинских кадров с адекватной оплатой их труда.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)