Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (44)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Школы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : ІІІ Международная нефрологическая школа Европейской ассоциации педиатров-нефрологов
Місце публікування : Российский вестник перинатологии и педиатрии. - М., 2005. - Т. 50, № 1. - С. 61 (Шифр РР6/2005/50/1)
Предметні рубрики: Нефрология
Школы
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полька Н. С., Махнюк В. М., Павленко Н. П., Могильний С. М.
Назва : Відповідність існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи"
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2021. - N 2. - С. 56-62 (Шифр ДУ9/2021/2)
MeSH-головна: ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Анотація: Вивчалось питання відповідності існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи" за гігієнічними критеріями оцінки архітектурно-планувальних рішень. З метою адаптації існуючого фонду загально-освітніх середніх шкіл під потреби реформи освіти та забезпечення умов охорони здоров’я учнів обгрунтовано новий показник розміщення 15 навчальних місць з одномісними партами, що може бути реалізовано в умовах дистанційного навчання.Изучался вопрос соответствия существующего фонда учреждений общего среднего образования Украины современным требованиям "Новой Украинской школы" по гигиеническим критериям оценки архитектурно-планировочных решений. С целью адаптации существующего фонда общеобразовательных средних школ под нужды реформы образования и обеспечения условий охраны здоровья учащихся обоснован новый показатель размещения 15 учебных мест с одноместными партами, что может быть реализовано в условиях дистанционного обучения.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бердник О. В., Полька Н. С., Рудницька О. П., Добрянська О. В. , Шевчук К. В.
Назва : Вік вступу до школи як чинник ризику для здоров’я підлітків
Місце публікування : Здоровье ребенка. - 2015. - № 6. - С. 39-43 (Шифр ЗУ27/2015/6)
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ, ШКАЛА -- SICKNESS IMPACT PROFILE
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Медведь Л. М., Ляхович А. В., Коломенская А. Н.
Назва : Взаимодействие семьи и школы в решении проблемы здоровьесбережения учащихся
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2012. - № 1. - С. 40-44. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2012/1). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с.44
Предметні рубрики: Семьи ядро
Школы
Школьники
Здоровье-- дети
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дрожжина Г. И.
Назва : Вклад школы академика В.П. Филатова в развитие кератопластики
Місце публікування : Офтальмологический журнал. - Одесса, 2006. - № 3. - С. 131-135 (Шифр ОУ6/2006/3)
Предметні рубрики: Кератопластика сквозная
Школы
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61/К 65
Автор(и) : Кланца О. П., Собчук Г. С.
Назва : Внесок М. І. Пирогова та Т. Г. Шевченка в організацію недільних шкіл на Україні
Колективи : Вінниц. МІ ім. М.І. Пирогова
Місце публікування : Об’єднана наукова медико-технічна конференція. X об’єднана наукова медико-технічна конференція з міжнародною участю : тези доп., 25 верес. 1992 р./ ред.: О. Г. Процек, В. Г. Базарова. - Вінниця, 1992. - С. 7-8 (Шифр 61/К 65-292063)
УДК : 61
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теренда Н. О.
Назва : Внесок представників Київської школи терапевтів у розвиток кардіології в Україні
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 4. - С. 94-98 (Шифр ВУ14/2010/4)
Предметні рубрики: Сердечно-сосудистые болезни
Терапия (метод)
Врачи
Школы
Украина
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беш Л. В.
Назва : Вплив навчання в " Астма школі " та " ступінчатої " терапії захворювання на перебіг бронхіальної астми у дітей пубертатного віку
Місце публікування : Імунологія та алергологія. - Вінниця, 1998. - № 4. - С. 90-92 (Шифр ІУ13/1998/4)
MeSH-головна: ДЕТИ -- CHILD
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
БОЛЬНЫХ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PATIENT EDUCATION AS TOPIC
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи
Паралельн. назви :The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487 (Шифр ВУ80/2020/24/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптаціїThe modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калиниченко І. О., Гозак С. В., Вербенко М. М.
Назва : Вплив чинників внутрішньошкільного середовища на формування графомоторних навичок у дітей 5-8 років
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 3. - С. 66-69 (Шифр ДУ9/2011/3)
Предметні рубрики: Школы
Школьники
Гигиена
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Солодовников Ю. П., Филатов Н. Н., Писарева В. А.
Назва : Вспышка острых кишечных инфекций в нескольких общеобразовательных школах (часть 1)
Місце публікування : Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - М., 1998. - № 4. - С. 113-116 (Шифр ЖР14/1998/4)
MeSH-головна: КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- INTESTINAL DISEASES
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Солодовников Ю. П., Филатов Н. Н., Писарева В. А.
Назва : Вспышка острых кишечных инфекций в нескольких общеобразовательных школах (часть 2)
Місце публікування : Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - М., 1998. - № 4. - С. 118-121 (Шифр ЖР14/1998/4)
MeSH-головна: КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- INTESTINAL DISEASES
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Иовчук Н.
Назва : Выбирайте для ребенка не школу а учителя
Місце публікування : Здоровье. - 2007. - № 4. - С. 62-63 (Шифр 71653/2007/4)
Предметні рубрики: Школы
Детская психология-- дети
Дошкольники-- психол
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сисоєнко Н. В.
Назва : Гігієнічні впровадження нових навчальних програм та педагогічних технологій у сучасній школі
Місце публікування : Довкілля та здоров’я: Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки / Ін-т.гігієни та мед. екологіі ім. О.М. Марзеева АМН України. - 2008. - № 1. - С. 56-61 (Шифр ДУ9/2008/1)
Предметні рубрики: Гигиена
Школы
Образования технология
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калиниченко І. О., Полька Н. С., Заїка Л. М., Толокольников О. Я.
Назва : Гігієнічна оцінка використання здоров’я формуючого потенціалу навчальних закладів
Місце публікування : Довкілля та здоров’я: Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки / Ін-т.гігієни та мед. екологіі ім. О.М. Марзеева АМН України. - 2008. - № 3. - С. 53-58 (Шифр ДУ9/2008/3)
Предметні рубрики: Школьники, службы охраны здоровья
Школы
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Станкевич Т. В.
Назва : Гігієнічна оцінка організації та режиму навчання і виховання учнів у спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 55-58 (Шифр ДУ9/2011/2)
Предметні рубрики: Гигиена-- дети
Школы
Обучение-- организ
Детей воспитание
Школьники
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гозак С. В., Сєрих Л. В., Станкевич Т. В., Людвиченко Н. О., Сомова Т. Є.
Назва : гігієнічна оцінка умов життєдіяльності дітей у спеціальних школах-інтернатах
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 1. - С. 37-40 (Шифр ДУ9/2010/1)
Предметні рубрики: Детей физического развития отклонения
Гигиена
Школы
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калиниченко І.О., Скиба О.О.
Назва : Гігієнічна оцінка умов тренувальної діяльності дітей, які відвідують позашкільні навчальні заклади спортивного профілю
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 2. - С. 39-42 (Шифр ДУ9/2013/2)
MeSH-головна: СПОРТ -- SPORTS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зулькарнаева А. Т., Тимербулатов И. Ф., Зулькарнаев Т. Р., Максимов Г. Г., Тимербулатов Р. Ф.
Назва : Гигиеническая оценка внутришкольной среды в средних общеобразовательных учреждениях при традиционной и инновационной формах обучения в условиях мегаполиса (на примере Уфы)
Місце публікування : Профилактическая медицина. - 2010. - Т 13, № 2. - С. 19-22 (Шифр ПР33м/2010/13/2)
Предметні рубрики: Школы
Школьники, службы охраны здоровья-- тенденции
Гигиена-- дети
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Салдан И. П., Филиппова С. П., Турчанинов Д. В.
Назва : Гигиеническая оценка эффективности региональной программы модернизации школьного питания в Алтайском крае
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 4. - С. 95-100. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/4). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с. 99-100
MeSH-головна: ПИТАНИЯ КОНТРОЛЬ -- NUTRITION SURVEYS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)