Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (48)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Школьники, службы охраны здоровья<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Семененко, В. П.
    Фізична активність та здоров’я дітей шкільного віку в освітній моделі фізичного виховання в умовах нової української школи [Текст] = Physical activity and health of school-age children in the educational model of physical education in the conditions of the new Ukrainian school / В. П. Семененко, В. В. Теліус // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФИЗИЧЕСКАЯ НАГРУЗКА -- EXERCISE
УКРАИНА -- UKRAINE
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Кл.слова (ненормовані):
НУШ
Анотація: В Україні існує проблема недостатньої фізичної активності серед дітей шкільного віку, що впливає на їх здоров’я та фізичний розвиток. Для вирішення цієї проблеми важливо забезпечити якісну реалізацію нової освітньої моделі фізичного виховання в рамках Нової української школи, яка відповідає вимогам сучасної освіти та сприяє формуванню здорового способу життя та сталої потреби у фізичній активності серед дітей шкільного віку. Для цього необхідно детально розглянути та проаналізувати таку освітню модель, визначити проблематику і перспективи подальшого розвитку. Мета. Розглянути освітню модель фізичного виховання в рамках програми «Нова українська школа» та її роль у підвищенні рівня фізичної активності дітей шкільного віку. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури, аналіз нормативних та стратегічних документів; контент-аналіз документальних матеріалів; метод системного аналізу. Результати. Визначено, що Нова українська школа (НУШ) має інноваційну програму фізичного виховання, яка базується на гуманістичних, диференційованих та особистісно-орієнтованих принципах. Освітня модель фізичного виховання за НУШ передбачає розвиток різноманітних компетентностей та природних здібностей, інтересів і обдарувань учнів, їхню соціалізацію та громадянську активність. У програмі НУШ використовують ігрові елементи, змагання та призи, що дозволяє підвищити мотивацію учнів до фізичної активності та розвитку спортивних досягнень. Проте реалізація програми стикається з такими проблемами, як брак інфраструктури та спортивного обладнання, низький рівень мотивації дітей та недостатня кваліфікація вчителів
In Ukraine, there is a problem of insufficient physical activity among school-age children, which affects their health and physical development. To solve this problem, it is important to ensure the quality implementation of a new educational model of physical education within the framework of the New Ukrainian School, which meets the requirements of modern education and promotes a healthy lifestyle and a sustainable need for physical activity among school-age children. To do this, it is necessary to consider and analyze such an educational model in detail, identify problems and prospects for further development. Objective. To consider the educational model of physical education within the framework of the “New Ukrainian School” program and its role in increasing the level of physical activity of school-age children. Methods. Theoretical analysis and generalization of scientific literature, analysis of normative and strategic documents; content analysis of documentary materials; method of system analysis. Results. It is determined that the New Ukrainian School (NUS) has an innovative physical education program based on humanistic, differentiated and personality-oriented principles. The educational model of physical education according to the NUS involves the development of various competenciesand natural abilities, interests and talents of pupils, their socialization and civic engagement. The NUS program uses game elements, competitions, and prizes to increase pupils’ motivation to be physically active and develop their athletic achievements. However, the implementation of the program faces such problems as a lack of infrastructure and sports equipment, low levels of children’s motivation, and insufficient teacher qualifications
Дод.точки доступу:
Теліус, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Вплив чинників навчання та режиму дня на здоров’я школярів: результати наукових досліджень лабораторії соціальних детермінант здоров’я дітей за 2017-2022 роки [Текст] = The influence of learning factors and daily routine on the health of school-age children: results of scientific research of the laboratory of social determinants of children’s health during 2017-2022 / С. В. Гозак [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2023. - № 3. - С. 62-69. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RETROSPECTIVE STUDIES
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY (физиология)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (профилактика и контроль, эпидемиология, этиология)
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Метою дослідження було вивчити вплив факторів навчання і поведінкових факторів на здоров’я та адаптивність дітей шкільного віку. Об’єкт і методи. У статті наведено результати досліджень впливу поведінкових факторів та чинників навчання на здоров’я дітей шкільного віку за підсумками виконання трьох НДР у лабораторії соціальних детермінант здоров’я дітей за 2017-2022 роки. Для збору даних використовували опитувальники QAPACE, Q-RAPH, GPAQ і RCADS-P-25. Вимірювали антропометрично-фізіологічні та психологічні параметри для оцінки здоров’я, розраховували комплексні показники та аналізували поведінкові фактори. Статистичний аналіз здійснювався за допомогою пакетів STATISTICA 8.0 та IBM SPSS STATISTICS 26. Результати. У групах дітей з різними рівнями здоров’я встановлено статистично достовірні відмінності показників тривалості загальної рухової активності (РА) та РА різної інтенсивності, малорухливої діяльності (сидячої поведінки), тривалості сну до і під час пандемії COVID-19. Встановлено, що РА помірного та інтенсивного рівня близько 60 хв/добу найкраще підтримує високий рівень здоров’я дітей, що підтверджує висновки інших науковців. Розраховано оптимальні рівні добової та тижневої РА різних типів для дітей шкільного віку за віковими групами та статтю під час звичайної життєдіяльності та в умовах карантинних заходів. Наше дослідження показало, що адаптація дітей до дистанційного навчання значуще відрізняється залежно від використовуваного формату. Синхронне дистанційне навчання було найбільш корисним і рекомендованим підходом для благополуччя дітей шкільного віку, тоді як надання вчителем завдань для самостійної роботи у месенджерах було несприятливим. Висновки. Встановлено значний вплив формату дистанційного навчання та факторів режиму дня на стан здоров’я та адаптацію дітей шкільного віку у повсякденному житті та під час карантинних заходів. Наші дослідження показали, що порушення режиму дня та підвищення статичної компоненти можуть перешкоджати адаптації та посилювати потенціал дезадаптивних реакцій на стрес. Тому дотримання рекомендацій щодо фізичної активності для дітей шкільного віку з урахуванням їхніх фізіологічних і психологічних особливостей має вирішальне значення для зміцнення загального здоров’я та благополуччя
The aim of the study was to examine the effects of learning and behavioural factors on the health and adaptability of school-aged children. Methods. The article presents the research results on the influence of behavioural and learning factors on the health of school-aged children based on the findings of three scientific research projects in the Laboratory of Social Determinants of Children's Health during 2017-2022. QAPACE, Q-RAPH, GPAQ, and RCADS-P-25 questionnaires were used for data collection. Physical and mental parameters were measured to evaluate health, computed comprehensive indicators, and analyzed behavioural factors. Statistical analysis was performed using STATISTICA 8.0 and IBM SPSS STATISTICS 26. Results. Significant differences were found in the duration of both total and different types of physical activity (PA), sedentary behaviour, sleep duration and quality in groups of children with different levels of health before and during the COVID-19 pandemic. Moderate-to-vigorous PA, about 60 min/day, the most maintained a high level of children's health, confirming other scientists' findings. Optimal levels of daily and weekly different PA were calculated for school-age children by age group and gender under ordinary living conditions and quarantine measures. Our research has shown how children adapt to distance learning varies significantly depending on the format used. Synchronous e-learning was the most beneficial and recommended approach for promoting the well-being of school-age children, whereas assigning independent work tasks through messaging platforms was less favourable. Conclusions. A significant influence of the format of distance learning and daily routine factors on the health and adaptation of school-age children in everyday living and during quarantine measures was established. We found that disrupting children's daily routines and excessive sedentary behaviour can interfere with adaptation and increase the potential for maladaptive responses to stress. Therefore, following physical activity guidelines for school-aged children based on their physiological and psychological characteristics is crucial to promote overall health and well-being
Дод.точки доступу:
Гозак, С. В.
Єлізарова, О. Т.
Станкевич, Т. В.
Парац, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Пересипкіна, Т. В.
    Визначення шляхів удосконалення системи медичного забезпечення дітей шкільного віку із використанням SWOT-аналізу [Текст] / Т. В. Пересипкіна, О. О. Голубнича, А. М. Пересипкіна // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 44-48


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО, ДОСТУПНОСТЬ И ОЦЕНКА (ВНЕШ) -- HEALTH CARE QUALITY, ACCESS, AND EVALUATION (NON MESH)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление)
Анотація: Пошук шляхів ефективного надання медичної допомоги дитячому населенню є актуальним питанням. За участі експертів проведено SWOT-аналіз організації медичного забезпечення школярів у сучасних умовах. Виявлено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози медичного забезпечення школярів, що сприятиме визначенню перспективних напрямів удосконалення медичної допомоги школярам. Так, за відсутності альтернативної системи медичного забезпечення школярів, наявних досвіду медичних кадрів у закладах освіти й установ, які мають практику підготовки/підвищення компетентностей працівників шкільної охорони здоров’я, доцільним є чітке вибудовування структури системи охорони здоров’я дітей в умовах закладів освіти, закріплення на законодавчому рівні повноважень, функціональних компетентностей медичних кадрів, алгоритму вдосконалення їх навичок щодо запровадження здоров’язберігаючих програм. Нагальною перспективною загрозою є плинність медичних кадрів із установ освіти через зниження привабливості медичної роботи в закладах загальної освіти, що сприятиме обмеженню профілактичних можливостей охорони здоров’я для дітей в умовах освітніх закладів. Визначені за результатами SWOT-аналізу напрями дають змогу ухвалювати зважені управлінські рішення, своєчасно координувати діяльність та ефективніше використовувати наявні можливості з метою вдосконалення системи медичного забезпечення дітей в умовах закладів загальної середньої освіти
Дод.точки доступу:
Голубнича, О. О.
Пересипкіна, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Про затвердження Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 31 від 20.01.2021 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2021. - N 3. - С. 38-39


MeSH-головна:
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (законодательство и юриспруденция)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Сучасні тенденції шкільного харчування та фактори формування харчових звичок у дітей різного віку [Текст] = Exploration of factors of formation of food habits and modern tendencies of school food at children of different age / С. Клубей [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 1. - С. 70-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции, экономика)
ПИТАНИЯ ДЕТЕЙ НАУЧНЫЕ ОСНОВЫ -- CHILD NUTRITION SCIENCES (методы, тенденции)
ДЕТЕЙ ПИТАНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CHILD NUTRITION DISORDERS (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
ПИЩЕВЫЕ ПРИВЫЧКИ -- FOOD HABITS (этика)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: В статті узагальнені та подані нові дані про шляхи формування харчових звичок у дітей шкільного віку та тенденцій шкільного харчування дітей . Метою дослідження було визначити провідні фактори формування харчових звичок у школярів різного віку та ставлення школярів до харчування у загальноосвітніх закладах міста Києва. Огляд літератури засвідчує, що формування харчових звичок в дитячому віці впливає на формування здоров’я у дорослих але не досліджено, що саме впливає на харчовий вибір дитини, залежно від її віку. Актуальність дослідження обумовлена зростанням рівня неінфекційних захворювань, що пов’язані з режимом харчування та якісним складом їжі, особливо зловживанням шкідливою швидкою їжею. У шкільному віці певний харчовий вибір закріплюється у харчову звичку, що в подальшому формує здоров’я дитячого та дорослого населення. Тому на сьогодні стоїть питання розширення освітніх програм з питань харчування та визначення в якій мірі різні фактори впливають на формування харчових звичок в шкільному віці, щоб задіяти всі можливі ресурси для профілактики захворювань, що пов‘язані з харчуванням. Основними методами дослідження були: метод анкетування та методи статистичної обробки. Оцінювались результати анкетування 267 учнів загальноосвітніх шкіл міста Києва, 214 з них – це молодші школярі (8-11 років), і 53 – школярі старшого віку (12-17 років). У двох розроблених анкетах для учнів 3-4 класів та 5-11 класів певні питання дозволяли оцінити вплив на вибір продуктів харчування таких факторів, як харчові звички сім’ї, думка друзів, реклама та власні переконання. Відповіді на питання були згруповані таким чином, щоб оцінити тенденції шкільного харчування та готовність сім’ї школяра дотримуватися правил здорового харчування разом з дитиною. Дітей, що потребували харчових обмежень не включали в дослідження. За результатами встановлено, що у біля половини дітей молодшого віку вплив на формування харчових звичок мають харчові звички сім’ї та власні переконання, тоді як для більшості дітей старшого віку (75,5%) переважає вплив харчових звичок сім’ї. Серед 267 учнів, мають повноцінний прийом їжі в школі 178 (66%), майже третина при цьому користується послугою «готові шкільні обіди» . 63% дітей вважають готові обіди смачними, але з них 37,4% відмічають, що обіди холодні і це, обумовлює відмову від них. Більшість дітей молодшого віку (82%) вважають, що батьки підтримають їх у виборі здорового харчування, проти 47,1% старшокласників. Результати дозволяють лікарями-педіатрами, дитячими гастроентерологам та вчителями спрямувати свою роботу як на навчання дітей так і залучення у цей процес сім‘ї. Розроблені анкети можуть бути використані для швидкої оцінки педіатром індивідуальних факторів впливу на конкретну дитину. Адміністрація школи, завдяки анкетуванню, може мати зворотній зв’язок, що до якості «готових шкільних обідів», що дозволить вчасно покращити їх якість
All over the world, the number of people suffering from diseases of the gastrointestinal tract is increasing every year. Digestive diseases are also not the last place in the structure of causes of death. One of the main causes of gastrointestinal pathology is irrational, unhealthy diet, the foundations of which are often laid in childhood. Education at school is a change in diet, the child’s independence in choosing food. At school age, certain food choices are gradually fixed in the eating habit and determine the formation of the health of children and adults. The aim of the study was to investigate the factors that play a leading role in the formation of eating habits in schoolchildren of different ages, and the attitude of schoolchildren to nutrition in secondary schools in Kyiv. At the research took part 267 students of secondary schools in Kyiv, 214 of them - are younger students (8-11 years), and 53 - older students (12-17 years). Two questionnaires presented to students in grades 3-4 and grades 5-11, certain questions allowed us to assess the impact on food choices of factors such as family eating habits, friends’ opinions, advertising, and personal beliefs. Also, the answers to certain questions were grouped in such a way as to assess the trends in school nutrition and the readiness of the student’s family to follow the rules of healthy eating with the child. The criterion for exclusion from the study was the presence of diseases that require any dietary restrictions. The results of the study: according to the survey, 42-47% of young children have the greatest influence on the formation of eating habits of family eating habits and their own beliefs, while for most older children (75.5%) the influence of family eating habits prevails. Among 267 students who are in school for an average of about 6-8 hours, have a full meal 178 (66%), almost a third use the service "ready school lunches", 32% bring food from home, 1/3 of children in schools consume only fruit and water. Of the 208 students who ate lunch at school at least once, 63% of children thought it was delicious, but 37.4% said that lunch was cold and did not allow them to eat it with pleasure. Only 13% of children noted that lunches were not tasty. The majority of young children (82%) believe that their parents will support them in choosing healthy food, compared to 47.1% of high school students. These results can be used by teachers to understand the main points of influence on the formation of healthy eating skills in children, and questionnaires can be used to assess school nutrition and to assess the dominant factors in the formation of eating habits in an individual child
Дод.точки доступу:
Клубей, С.
Погорєлова, К.
Салтикова, Г.
Гнилоскуренко, Г.
Король, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.
    Порівняльна характеристика впливу чинників ризику на суб’єктивну оцінку здоров’я школярів [Текст] / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Міжнародний медичний журнал. - 2020. - Т. 26, № 4. - С. 89-93. - Бібліогр. в кінці глав


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
МАССОВЫЙ СКРИНИНГ -- MASS SCREENING
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
Анотація: Розглянуто основні елементи режиму дня учнів середнього шкільного віку. Оцінено їх вплив на формування патологічних станів за даними скринінг−опитування. Виявлено найбільш значущі чинники ризику недотримання основ здорового способу життя з позицій формування захворювань у школярів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Вивчення факторів впливу на здоров’я сільських та міських учнів у закладах освіти за санітарно-гігієнічнимии показниками умов проведення та організації навчання / В. М. Махнюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 1. - С. 56-63


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (использование, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, тенденции)
Анотація: Як показали наші дослідження, матеріально-технічна база міських і сільських ЗНЗ протягом останніх 20 років суттєво не змінилася і не відповідає гігієнічним вимогам (з благоустрою - водопостачання, опалення, каналізація; архітектурно-планувальних рішень - набір приміщень, освітлення, вентиляція) у 72% випадків. Особливо це стосується сільських ЗНЗ, в яких відсутні спортивні зали у 36%, актові зали - у 67%, учбові комп’ютерні кабінети - у 69%. У зв’язку з організацією класів для шестирічних дітей на базі існуючих шкільних приміщень показник фактичної наповнюваності ЗНЗ перевищує проектну у 26,7% міських ЗНЗ і 4,5% сільських ЗНЗ, що призвело до двозмінного режиму навчання. Нині лише п’ята частина учнів перших класів України (майже 22%) має необхідні умови для перебування і навчання, а решта першокласників (майже 78%) навчається у ЗНЗ, які таких умов не мають. У зазначених ЗНЗ було детально вивчено і проаналізовано дані статистичної звітності та медичної документації стосовно 49193 учнів. Кількість дітей з функціональними порушеннями стану здоров ’я (II і III групи здоров ’я) закономірно більша в усіх вікових групах обстежених учнів, що навчались у ЗНЗ з незадовільними санітарно-гігієнічними умовами і організацією навчально-виховного процесу, порівняно з аналогічними показниками в їхніх однолітків, які навчалися в оптимальних умовах. Доведено залежність показників здоров’я дітей від умов та організації навчання у ЗНЗ - питома вага хворих учнів у 2-х, 5-х і 7-х класах ЗНЗ з задовільними умовами була меншою порівняно з аналогічними класами, де ці умови незадовільні (у 2-х класах - 13,3% проти 15,8% (р0,05), у 5-х класах - 9,5% проти 10,2% (р0,05), у 7-х класах - 8,9% проти 13,9% (р0,001). Показники гострої захворюваності загалом у ЗНЗ з задовільними умовами в 1,3 рази менші порівняно з ЗНЗ з незадовільними умовами (р0,001). В учнів міських та сільських ЗНЗ з незадовільними умовами навчання та у поєднанні з двозмінною організацією навчання показники загальної, первинної, гострої, інфекційної захворюваності та патологічної ураженості школярів вищі в 1,2, 1,3, 1,5 тав 1,1 рази порівняно з ЗНЗ, в яких є задовільні умови і організація навчання (р0,05)
Дод.точки доступу:
Махнюк, В. М.
Гаркавий, С. І.
Назаренко, В. І.
Чорна, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Жарикова, Ю.
    COVID-19 та початок навчального року [Текст] / Ю. Жарикова // Український медичний часопис. - 2020. - № 4. - С. 5


MeSH-головна:
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (профилактика и контроль)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Кл.слова (ненормовані):
COVID-19
Анотація: З метою гальмування поширення респіраторної інфекції підготовка навчальних закладів до нового академічного року має базуватися на дотриманні принципу зменшення контактів між школярами, персоналом та батьками. Зважаючи на легкість передачі коронавірусу під час розмови, кашлю або чхання, найбільшу епідеміологічну небезпеку становлять приміщення та повномасштабні заходи. Поза рідкісність ускладненого перебігу SARS-CoV-2 у дітей шкільного віку, поширення респіраторних інфекцій у навчальних закладах призводить до зараження дорослих верств населення та має негативні соціальні наслідки. Нижче наведено основні рекомендації Центрів з контролю та профілактики захворювань США (Centers for Disease Control and Prevention — СDС)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Лист Міністерства охорони здоров’я України щодо використання медичних форм для зарахування дітей до закладів дошкільної освіти і загальноосвітніх навчальних закладів у зв’язку зі скасуванням форми первинної облікової документації №2 026/о «Медична картка дитини (для дошкільного та загальноосвітнього навчальних закладів) (24.04.2018 р. № 111-01/123) [Текст] = The Letter of Ministry of Health of Ukraine on the use of medical forms for the enrollment of children in pre-school and general education institutions in connection with the cancellation of the primary accounting documentation №2 026/o “Child’s medical card (for preschool and secondary schools)” (24.04.2018 № 111-01/123) // Медичне право. - 2019. - N 2. - С. 102-104


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (законодательство и юриспруденция)
ДОШКОЛЬНИКИ (законодательство и юриспруденция, обучение)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (законодательство и юриспруденция)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Хоменко, І. М.
    Шляхи оптимізації системи медичного обслуговування дітей в освітніх закладах в умовах реформування системи охорони здоров’я України [Текст] / І. М. Хоменко, О. П. Івахно, Н. М. Захарова // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 4. - С. 177-181. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (использование, организация и управление)
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS (использование, организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Мета роботи: наукове обґрунтування шляхів оптимізації системи профілактичної медицини дитинства за умов реформування системи охорони здоров'я України. Вивчено медичні, санітарно-епідеміологічні умови перебування дітей у 147 школах п'яти областей України та міста Києва. Використовувалися методи: системного підходу, аналітичний, математико-статистичний, бібліосемантичний, моделювання та експертних досліджень. Проаналізовано результати експертної оцінки (224 спеціалісти) щодо оптимізації медичного обслуговування школярів. Визначено основні фактори ризику робочої зони дітей шкільного віку: порушення режиму дня школярів, недотримання гігієнічних вимог до приміщень, де здійснюється освітній процес, порушення якості та безпеки харчових продуктів та води. Проаналізовано рівні забезпечення медичного спостереження. Запропоновано два шляхи збереження ролі медичних кадрів у збереженні та посиленні здоров'я школярів: залучення лікарів центрів первинної медичної допомоги Міністерства охорони здоров'я України та формування автономної медичної служби в установах системи Міністерства освіти і науки України згідно з діючими ліцензійними вимогами. Питання профілактики та промоції здоров'я дітей, у тому числі шкільного віку – це одні з ключових аспектів підготовки медичних кадрів на всіх її етапах. Такі програми потребують їх модернізації на основі компетентного підходу, повинні враховувати поточні потреби системи охорони здоров'я та найкращий світовий досвід вирішення зазначених питань.
Дод.точки доступу:
Івахно, О. П.
Захарова, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)