Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (48)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Школьники, службы охраны здоровья<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Жарикова, Ю.
    COVID-19 та початок навчального року [Текст] / Ю. Жарикова // Український медичний часопис. - 2020. - № 4. - С. 5


MeSH-головна:
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (профилактика и контроль)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Кл.слова (ненормовані):
COVID-19
Анотація: З метою гальмування поширення респіраторної інфекції підготовка навчальних закладів до нового академічного року має базуватися на дотриманні принципу зменшення контактів між школярами, персоналом та батьками. Зважаючи на легкість передачі коронавірусу під час розмови, кашлю або чхання, найбільшу епідеміологічну небезпеку становлять приміщення та повномасштабні заходи. Поза рідкісність ускладненого перебігу SARS-CoV-2 у дітей шкільного віку, поширення респіраторних інфекцій у навчальних закладах призводить до зараження дорослих верств населення та має негативні соціальні наслідки. Нижче наведено основні рекомендації Центрів з контролю та профілактики захворювань США (Centers for Disease Control and Prevention — СDС)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бондарь, С. О.
    Актуальні аспекти охорони здоров’я у навчальних закладах [Текст] / С. О. Бондарь // Сімейна медицина. - 2016. - № 2. - С. 30-33. - Бібліогр.: с. 32-33


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление)
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Аналітична оцінка засобів наукових комунікацій у галузі охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків [Текст] / М. М. Коренєв [та ін.] // Здоровье ребенка. - 2013. - № 8. - С. 66-70


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ПОДРОСТКОВ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- ADOLESCENT HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ, НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОРГАНИЗАЦИИ И ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- HEALTH SERVICES RESEARCH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Утримувачі документа:
$$
Дод.точки доступу:
Коренєв, М. М.
Водолажський, М. Л.
Сидоренко, Т. П.
Фоміна, Т. В.
Кошман, Т. В.
Горбань, А. Є.
Закрутько, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Вишневский, В. А.
    Анализ школьного расписания с учетом здоровья детей [Текст] / В. А. Вишневский // Гигиена и санитария. - 2005. - № 1. - С. 43-44

Рубрики: Школьники, службы охраны здоровья

   Утомление умственное--дети


   Обучение--дети


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Вивчення факторів впливу на здоров’я сільських та міських учнів у закладах освіти за санітарно-гігієнічнимии показниками умов проведення та організації навчання / В. М. Махнюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 1. - С. 56-63


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (использование, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, тенденции)
Анотація: Як показали наші дослідження, матеріально-технічна база міських і сільських ЗНЗ протягом останніх 20 років суттєво не змінилася і не відповідає гігієнічним вимогам (з благоустрою - водопостачання, опалення, каналізація; архітектурно-планувальних рішень - набір приміщень, освітлення, вентиляція) у 72% випадків. Особливо це стосується сільських ЗНЗ, в яких відсутні спортивні зали у 36%, актові зали - у 67%, учбові комп’ютерні кабінети - у 69%. У зв’язку з організацією класів для шестирічних дітей на базі існуючих шкільних приміщень показник фактичної наповнюваності ЗНЗ перевищує проектну у 26,7% міських ЗНЗ і 4,5% сільських ЗНЗ, що призвело до двозмінного режиму навчання. Нині лише п’ята частина учнів перших класів України (майже 22%) має необхідні умови для перебування і навчання, а решта першокласників (майже 78%) навчається у ЗНЗ, які таких умов не мають. У зазначених ЗНЗ було детально вивчено і проаналізовано дані статистичної звітності та медичної документації стосовно 49193 учнів. Кількість дітей з функціональними порушеннями стану здоров ’я (II і III групи здоров ’я) закономірно більша в усіх вікових групах обстежених учнів, що навчались у ЗНЗ з незадовільними санітарно-гігієнічними умовами і організацією навчально-виховного процесу, порівняно з аналогічними показниками в їхніх однолітків, які навчалися в оптимальних умовах. Доведено залежність показників здоров’я дітей від умов та організації навчання у ЗНЗ - питома вага хворих учнів у 2-х, 5-х і 7-х класах ЗНЗ з задовільними умовами була меншою порівняно з аналогічними класами, де ці умови незадовільні (у 2-х класах - 13,3% проти 15,8% (р0,05), у 5-х класах - 9,5% проти 10,2% (р0,05), у 7-х класах - 8,9% проти 13,9% (р0,001). Показники гострої захворюваності загалом у ЗНЗ з задовільними умовами в 1,3 рази менші порівняно з ЗНЗ з незадовільними умовами (р0,001). В учнів міських та сільських ЗНЗ з незадовільними умовами навчання та у поєднанні з двозмінною організацією навчання показники загальної, первинної, гострої, інфекційної захворюваності та патологічної ураженості школярів вищі в 1,2, 1,3, 1,5 тав 1,1 рази порівняно з ЗНЗ, в яких є задовільні умови і організація навчання (р0,05)
Дод.точки доступу:
Махнюк, В. М.
Гаркавий, С. І.
Назаренко, В. І.
Чорна, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Пересипкіна, Т. В.
    Визначення шляхів удосконалення системи медичного забезпечення дітей шкільного віку із використанням SWOT-аналізу [Текст] / Т. В. Пересипкіна, О. О. Голубнича, А. М. Пересипкіна // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 44-48


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО, ДОСТУПНОСТЬ И ОЦЕНКА (ВНЕШ) -- HEALTH CARE QUALITY, ACCESS, AND EVALUATION (NON MESH)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление)
Анотація: Пошук шляхів ефективного надання медичної допомоги дитячому населенню є актуальним питанням. За участі експертів проведено SWOT-аналіз організації медичного забезпечення школярів у сучасних умовах. Виявлено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози медичного забезпечення школярів, що сприятиме визначенню перспективних напрямів удосконалення медичної допомоги школярам. Так, за відсутності альтернативної системи медичного забезпечення школярів, наявних досвіду медичних кадрів у закладах освіти й установ, які мають практику підготовки/підвищення компетентностей працівників шкільної охорони здоров’я, доцільним є чітке вибудовування структури системи охорони здоров’я дітей в умовах закладів освіти, закріплення на законодавчому рівні повноважень, функціональних компетентностей медичних кадрів, алгоритму вдосконалення їх навичок щодо запровадження здоров’язберігаючих програм. Нагальною перспективною загрозою є плинність медичних кадрів із установ освіти через зниження привабливості медичної роботи в закладах загальної освіти, що сприятиме обмеженню профілактичних можливостей охорони здоров’я для дітей в умовах освітніх закладів. Визначені за результатами SWOT-аналізу напрями дають змогу ухвалювати зважені управлінські рішення, своєчасно координувати діяльність та ефективніше використовувати наявні можливості з метою вдосконалення системи медичного забезпечення дітей в умовах закладів загальної середньої освіти
Дод.точки доступу:
Голубнича, О. О.
Пересипкіна, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Овчаренко, Л. С.
    Влияние психоэмоционального перенапряжения у детей младшего школьного возраста на частоту рекуррентных заболеваний респираторного тракта и функциональное состояние миокарда [Текст] = The influence of psycho-emotional stress in children of primary school age on the incidence of recurrent upper respiratory tract infections and the functional state of the myocardium / Л. С. Овчаренко, Д. Н. Шелудько, А. А. Вертегел // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 7. - С. 43-50. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ДЕТИ, ВОЗРАСТ 6-12 ЛЕТ -- CHILD, 6-12 YEARS OLD (обучение)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
ТРЕВОЖНОСТЬ НА ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PERFORMANCE ANXIETY (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
РЕСПИРАТОРНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- RESPIRATORY TRACT INFECTIONS (патофизиология, профилактика и контроль, психология, этиология)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
СНА СТАДИИ -- SLEEP STAGES (физиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Научно-технический прогресс, интенсификация учебного процесса и информационные перегрузки имеют негативное влияние на несформировавшуюся центральную нервную систему младшего школьника, вызывая психоэмоциональное перенапряжение, что сказывается на увеличении частоты рекуррентных заболеваний респираторного тракта (ОРЗ) и функциональном состоянии миокарда. Ввиду этого было проанализировано функциональное состояние миокарда у детей с рекуррентными ОРЗ. Установлена критическая длительность работы ребенка младшего школьного возраста с электронными коммуникационными средствами связи, что оказывает влияние на качество ночного сна и характер утреннего пробуждения. Изучена связь вышеперечисленного с частотой рекуррентных ОРЗ, уровнем школьной тревожности и состоянием функционального резерва миокарда. Цель работы: изучение показателей функционального резерва миокарда у детей младшего школьного возраста в зависимости от частоты острых заболеваний респираторного тракта и уровня психоэмоциональной нагрузки. Материалы и методы. Обследовано 239 детей в возрасте от 6 до 9 лет. Проведен анализ состояния функционального резерва миокарда у школьников с различной частотой острых заболеваний респираторного тракта в зависимости от возраста. А также изучено влияние электронных средств коммуникации на качество ночного сна и характер утреннего пробуждения, определен уровень школьной тревожности. В ходе исследования дети были разделены на две группы. Группа 1 — дети с рекуррентными ОРЗ — 143 человека. Группа 2 — дети, эпизодически болеющие ОРЗ, — 96 человек. Результаты. Из 239 детей с рекуррентными ОРЗ выявлено 173 ребенка, имеющего сниженный функциональный резерв миокарда (72,4 %). Среди детей с рекуррентными ОРЗ частота сниженного функционального резерва миокарда встречалась в 76,2 %, а у эпизодически болеющих детей — в 66,7 % случаев. Школьники с рекуррентными ОРЗ чаще, чем эпизодически болеющие дети, проводят время с электронными коммуникационными средствами связи, выявлена прямая сильная положительная связь снижения функционального резерва миокарда со временем, проводимым за гаджетами, в сравнении с детьми, эпизодически болеющими ОРЗ. Выводы. Дети с рекуррентными ОРЗ больше, чем эпизодически болеющие дети, проводят времени за электронными коммуникационными средствами связи. Среди детей с рекуррентными заболеваниями респираторного тракта чаще выявляются признаки нарушения ночного сна и утреннего пробуждения. Школьники с рекуррентными ОРЗ чаще, чем эпизодически болеющие дети, имеют высокую школьную тревожность. Длительное использование электронных коммуникационных средств связи, нарушения ночного сна и характера утреннего пробуждения сопровождаются снижением функционального резерва миокарда
Scientific and technical progress, intensification of educational process and information overload have a negative effect on unformed central nervous system of primary schoolchildren, causing stress, which affects the increase in the incidence of recurrent upper respiratory tract infections (URTI) and the functional state of the myocardium. In view of this, we analyzed a functional state of myocardium in children with recurrent URTI. The critical duration of the work of primary school child with electronic means of communication, which affects the quality of nighttime sleep and the nature of awakening in the morning, was established. We have studied the relationship of the above mentioned with the incidence of URTI, the level of school anxiety and functional reserve of the myocardium. The purpose of the study was to evaluate the functional reserve of the myocardium in children of primary school age, depending on the incidence of URTI and the level of psycho-emotional activity. Materials and me­thods. 239 children aged 6 to 9 years were examined. The analysis of the functional reserve of the myocardium was carried out in pupils with different incidence of the URTI, depending on the age. The influence of electronic communications on the quality of nighttime sleep and morning awakening was stu­died, and the level of school anxiety was evaluated. During the study, children were divided into two groups. Group 1 — children with recurrent acute respiratory diseases (n = 143). Group 2 — children who occasionally have URTI (n = 96). Results. Out of 239 children with recurrent acute respiratory infections, we have identified 173 children with reduced functional reserve of the myocardium (72.4 %). Among children with recurrent URTI, the incidence of reduced functional reserve of the myocardium was 76.2 %, and in occasionally ill children — 66.7 %. Children with recurrent URTI use electronic means of communication more often than occasionally ill children: a direct strong positive relationship was revealed between the decrease in the functional reserve of the myocardium and the time spent on gadgets as compared to children occasionally suffering from URTI. Conclusions. Children with recurrent URTI spend more time on electronic communication means than occasionally ill children. Among children with recurrent URTI, disturbances of night sleep and morning awakening are revealed most often. Children with recurrent URTI more often than occasionally ill children have high school anxiety. Prolonged use of electronic communication means, disturbances of night sleep and mor­ning awakening are accompanied by a decrease of functional reserve of the myocardium
Дод.точки доступу:
Шелудько, Д. Н.
Вертегел, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Аг-оол, Е. М.
    Влияние социально-гигиенических, экологических факторов на состояние здоровья и физическое развитие школьников Республики Тыва [Текст] / Е. М. Аг-оол // Гигиена и санитария. - 2007. - № 1. - С. 64-67

Рубрики: Окружающей среды факторы воздействия--дети

   Дети, охрана здоровья


   Школьники, службы охраны здоровья


   Тува


   Здоровья популяции мониторинг--дети


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Шпангенберг, Ст.
    Воздействие факторов учебной среды и обучения на содержание здоровья учеников [Текст] / Ст. Шпангенберг, Б. Боева // Гигиена и санитария. - 2003. - № 5. - С. 50-53.

Рубрики: Школьники

   Школьники, службы охраны здоровья


Дод.точки доступу:
Боева, Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Неділько, В. П.
    Вплив гіпоксичних станів на формування хронічної втоми у дітей шкільного віку [Текст] / В. П. Неділько, С. А. Руденко // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2013. - Т. 75, № 5. - С. 49-52


MeSH-головна:
АНОКСИЯ -- ANOXIA
ГОЛОВНОЙ БОЛИ СИНДРОМЫ -- HEADACHE DISORDERS
УТОМЛЕНИЯ СИНДРОМ ХРОНИЧЕСКИЙ -- FATIGUE SYNDROME, CHRONIC
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Дод.точки доступу:
Руденко, С. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)