Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (60)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ЭМОЦИИ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vysochyna I., Avramenko I., Kramarchuk V., Yashkina T.
Назва : Features of the emotional portrait of teen-age girls in the context of their color-sensory attitude to modern communication technologies and state of anxiety
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 4. - С. 84-88 (Шифр МУ10/2019/24/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ, ОБЩЕНИЕ -- SOCIAL NETWORKING
ЦВЕТА ВОСПРИЯТИЕ -- COLOR PERCEPTION
Анотація: This work is a continuation of previous studies on the relationship of high anxiety and the use of modern electronic communication tools. The purpose of this study was to determine the characteristics of the emotional portrait of adolescent girls in the – context of their color-sensory attitude to modern communication technologies and state of anxiety. The study involved 136 girls aged 17 years (at the time of the survey). All respondents were evaluated according to standardized valid psychological methods (WAM - well-being, activity and mood), color relationship test (TCR), the method of "Multidimensional assessment of child anxiety" (MACAQ), the personal Taylor anxiety manifestation scale in the modification of Norakidze) and contained an author's questionnaire regarding the time spent in a sitting position; time spent in front of the screen of a mobile phone, tablet, laptop, PC; problems in relationships with parents. The study was conducted in accordance with the bioethical principles and provisions of the Helsinki Declaration and Good Clinical Practice (GCP). In the course of the work, it was proved that the time spent near the screens of electronic devices (phone, tablet, laptop, PC) for more than 6 hours a day is a significant factor, which is a predictive of emotional disorders in adolescent girls due to disruption of compensation mechanisms and the formation of a high level of personal anxiety, the appearance of achromatic sensory-color associations in interpersonal interactions, exacerbation of family conflicts with parents, which together indicates maladaptation and requires disruption work corrective programs
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демецька О.
Назва : «Стрес-код»: професійне вигорання та його попередження
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2020. - № 3. - С. 16 (Шифр ФУ17/2020/3)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
РАБОТА -- WORK
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
Анотація: Професійні хвороби — захворювання, у розвитку яких переважну роль відіграють несприятливі умови праці. Минулого року засоби масової інформації поспішили поширити інформацію щодо визнання ВООЗ хворобою професійне (емоційне) вигорання, яке було включено до 11-го переглянутого варіанта Міжнародної класифікації хвороб (МКХ-11). Ця подія створила настільки великий ажіотаж, що ВООЗ була вимушена надати відповідні роз’яснення
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гевкалюк Н. О., Крупей В. Я., Скочило О. В.
Назва : Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів
Паралельн. назви :Іntensification of the modern educational process as a factor of intellectual, educational and emotional stress of students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 16-24 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
БРУКСИЗМ -- BRUXISM
Анотація: У підготовці лікарів нової генерації сьогодні основний акцент робиться як на засвоєнні студентами знань, вмінь, навичок, формуванні професійної компетентності, так і на формуванні гармонійних, усебічно розвинутих особистостей, які мають позитивні, комфортні стосунки з соціумом. Ускладнення програми навчання, широке використання технічних засобів у сучасному освітньому процесі, інтенсифікація навчання, збільшення кількості інформації та підвищення вимог до якості навчання зумовлюють закономірне збільшення інтелектуального, навчального та нервово-психічного навантаження. Тривалий вплив інформаційних перенавантажень знаходить своє негативне відображення не лише на фізичному самопочутті людини, але й на її психологічному функціонуванні. У студентському віці молодь володіє великими можливостями для напруженої розумової праці, цей період є заключним етапом вікового розвитку психофізіологічних і рухових можливостей організму. Адаптацію студентів до навчання у закладі вищої освіти – одну з фундаментальних міждисциплінарних наукових проблем – необхідно розглядати як динамічний, багатосторонній і комплексний процес, що став предметом особливої уваги педагогів, психологів, медиків. Унаслідок емоційної нестабільності, стресових ситуацій, що призводять до неврологічних та рухових розладів, згідно з нейрогенною теорією, часто виникає бруксизм, чому сприяють і різноманітні відхилення в будові та функціях зубощелепної системи. Мета дослідження полягає в оцінці нервово-емоційного напруження студентів у період екзаменаційної сесії та виявленні відхилень, пов’язаних із психоемоційним станом студентів, у функціях зубощелепної системи. Ми провели клінічне стоматологічне обстеження за загальноприйнятими методиками 165 студентів віком від 20 до 25 років на кафедрі дитячої стоматології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Для встановлення типу темпераменту було проведено анкетування за опитувальником Г. Айзенка; для встановлення психоемоційного стану – анкетування з використанням опитувальника Г. Айзенка та PS шкал Міннесотського багатомірного особистісного опитувальника; для оцінки особистісної шкали проявів тривоги – опитувальник I. Teylor. Діагностику наявності та оцінку ступеня вираженості бруксизму здійснювали за допомогою BruxChecker®. Ми застосували алгоритм вибору оптимального методу лікування, направленого на усунення етіологічного фактора – психоемоційної нестабільності з урахуванням психофізіологічних особливостей конкретного випадку та стоматологічне лікування відхилень у функціях зубощелепної системи. Проведені нами дослідження доводять ефективність лікування бруксизму у випадку діагностичного визначення превалюючого етіологічного фактора та впливу саме на нього, що приводить до нормалізації всіх інших факторів In the training of doctors of the new generation today the main emphasis is placed on the acquisition of studentsʼ knowledge, skills, skills, professional competence, and the formation of harmonious, well-developed individuals who have positive, comfortable relationships with society. The complexity of the curriculum, the widespread use of technical means in the modern educational process, the intensification of learning, increasing the amount of information and increasing requirements for the quality of education cause a natural increase in intellectual, educational and mental load. The long-term impact of information overload is negatively reflected not only on a personʼs physical well-being, but also on his psychological functioning. During the student age, young people have great opportunities for intense mental work, this period is the final stage of age-related development of psychophysiological and motor abilities of the body. Adaptation of students to higher education – one of the fundamental interdisciplinary research problems – should be considered as a dynamic, multifaceted and complex process that has become the subject of special attention of teachers, psychologists, physicians. Due to emotional instability, stressful situations that lead to neurological and motor disorders, according to neurogenic theory, bruxism often occurs, which is facilitated by various deviations in the structure and function of the dental and maxillofacial system. The purpose of the study is to assess the nervous and emotional stress of students during the examination session and to identify abnormalities associated with the psycho-emotional state of students in the functions of the dental and maxillofacial system. We conducted a clinical dental examination according to the generally accepted methods of 165 students aged 20 to 25 years at the Department of Pediatric Dentistry of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. To determine the type of thermometer, a survey was conducted on the questionnaire of G. Eisenko; to establish the psycho-emotional state - a questionnaire using the G. Eisenko questionnaire and PS scales of the Minnesota Multidimensional Personality Questionnaire; to assess the personal scale of anxiety - questionnaire I. Teylor. Diagnosis of the presence and assessment of the severity of bruxism was performed using BruxChecker®. We have used an algorithm for selecting the optimal method of treatment aimed at eliminating the etiological factor - psycho-emotional instability, taking into account the psycho-physiological characteristics of the case and dental treatment of disorders of the dental system. Our research proves the effectiveness of treatment of bruxism in the case of diagnostic determination of the prevailing etiological factor and the impact on it, which leads to the normalization of all other factors
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Провоторов В. М., Чернов Ю. Н., Лышова О. В., Будневский А. В.
Назва : Алекситимия
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - Москва, 2000. - Т. 100, № 6. - С. 66-69 (Шифр ЖР15/2000/100/6)
MeSH-головна: ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Еникеев А. Х., Замотаев Ю. Н., Коломоец Н. М.
Назва : Анализ поведенческих и эмоциональных характеристик личности больных гипертонической болезнью и влияние терапевтического обучения на качество жизни
Місце публікування : Клиническая медицина: Научно-практический журнал. - 2009. - № 1. - С. 58-62 (Шифр КР13/2009/1)
Предметні рубрики: Гипертензия-- психол
Качество жизни
Эмоции
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): терапевтусписок
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривомаз Т.
Назва : Базовая эмоция
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 2. - С. 44 (Шифр ФУ17/2017/2)
MeSH-головна: СМЕХ -- LAUGHTER
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Анотація: Речь пойдет не о страхе, гневе или любви, а о смехе. Это очень древняя эволюционная система, которую развили млекопитающие, чтобы поддерживать социальные связи и улучшать самочувствие
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Томилова Н.
Назва : Быть патриотом - не значит ненавидеть. Это значит любить
Місце публікування : Перинатологія та педіатрія. - 2014. - № 2. - С. 10-12 (Шифр ПУ3/2014/2)
MeSH-головна: УКРАИНА -- UKRAINE
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ЛЮБОВЬ -- LOVE
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грибоєдова І.
Назва : "Відреагування" та "відзеркалювання" у музичному мистецтві
Місце публікування : Науковий світ. - 2006. - № 10. - С. 28-29 (Шифр 22857/2006/10)
Предметні рубрики: Эмоции
Эмоциональная разрядка
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буренкова О. В., Александрова Е. А., Зарайская И. Ю.
Назва : Введение блокатора гистоновых деацетилаз в неонатальном онтогенезе меняет эмоциональность взрослых самцов мышей линии 129Sv
Місце публікування : Бюллетень экспериментальной биологии и медицины: Междунар. науч.- практ. журн./ Рос. АМН. - 2013. - Т. 156, № 11. - С. 561-564 (Шифр БР31/2013/156/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: АЦЕТИЛИРОВАНИЕ -- ACETYLATION
ГИСТОН-ДЕАЦЕТИЛАЗЫ -- HISTONE DEACETYLASES
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ВАЛПРОЕВАЯ КИСЛОТА -- VALPROIC ACID
ЖИВОТНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ -- ANIMALS, LABORATORY
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цяпець С. В., Фекета В. П., Коструб В. Й.
Назва : Взаємозв’язок емоційного стану людини з реакцією центральної гемодинаміки при фізичних і психічних навантаженнях
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - 2002. - Т. 48, № 3. - С. 95-100 (Шифр ФУ6/2002/48/3)
MeSH-головна: ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)