Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (60)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ЭМОЦИИ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Вергелес Т. М.
Назва : Психогігієнічна оцінка особливостей емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов дистанційного (on-line) навчання
Паралельн. назви :Psychohygienic assessment of the features of emotional burnout, asthenic and depressive states and aggression of students in the conditions of remote (on-line) education
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2023. - № 1. - С. 19-26 (Шифр ДУ9/2023/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПОЛОВАЯ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ -- SEX DIFFERENTIATION
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
АДАПТАЦИИ ПСИХОСОЦИАЛЬНОЙ НАРУШЕНИЯ -- ADJUSTMENT DISORDERS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Метою дослідження було здійснення психогігієнічної оцінки особливостей поширення проявів емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов застосування дистанційної (on-line) організації навчальної діяльності. Матеріали та методи дослідження. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для реалізації поставленої мети використовувався комплекс високоінформативних гігієнічних, медико-соціологічних і психодіагностичних методів, а також методи статистичного аналізу. Результати. Під час розгляду провідних характеристик емоційного вигорання передусім слід було звернути увагу на суттєве збільшення рівня вираження показників фази резистентності (р0,05-0,01), властивих організації навчального процесу відповідно до аудиторного формату, на тлі цілком стабільних показників вираження зазначеної фази (р0,05), характерних для організації навчального процесу згідно з дистанційним форматом. У ході досліджень, спрямованих на визначення корелят астенічного стану, встановлено, що за умов застосування дистанційної форми навчання спостерігалось або зменшення ступеня їх вираження (дівчата), або стабілізація показників на вихідному рівні (юнаки). Під час визначення особливостей змін з боку провідних корелят депресивного стану також привертало увагу те, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось або суттєве зменшення ступеня їх вираження (дівчата), або стабілізація показників на вихідному рівні (юнаки). У ході аналізу показників агресивних проявів особистості відзначалося, що за умов дистанційного навчання спостерігалися статистично значущі зміни з боку характеристик фізичної агресії (р0,05) і негативізму (р0,05). Висновки. Під час досліджень здійснено психогігієнічну оцінку провідних особливостей особистості студентів в умовах застосування дистанційної форми організації навчальної діяльності. Встановлено, що у разі використання on-line навчання спостерігається суттєве зростання ступеня вираження показників фази напруження емоційного вигорання, стабільний перебіг процесів формування проявів астенічного і депресивного станів, зменшення рівня фізичної агресії на тлі вираженого зростання негативізму у структурі агресивних проявів особистостіThe aim of the work was to perform a psychohygienic assessment the characteristics of the spread of emotional burnout’s features, asthenic and depressive states and aggression of students in the conditions of the use of remote (on-line) organization of educational activities. Materials and methods: The research was conducted on the basis of National Pyrohov Memorial Medical University. A complex of highly informative hygienic, medical-sociological and psychodiagnostic methods and the methods of statistical analysis was used. Results: When considering the leading characteristics of emotional burnout, first of all, it was necessary to pay attention to a significant increase in the level of expression of resistance phase indicators (р0.05-0.01), characteristic of the organization of the educational process according to the auditorium format, against the background of completely stable expression indicators of the specified phase (p0.05), characteristic of the organization of the educational process according to the remote format. In the course of research aimed at determining the correlates of the asthenic state, it was established that under the conditions of using the remote form of education, either a decrease in the degree of their expression was observed (young women), or the indicators stabilized at the initial level (young men). When determining the characteristics of changes in the leading correlates of depression, it was noticed that under the conditions of using the remote format of the organization of the educational process, either a significant decrease in the degree of their expression was observed (young women), or the indicators stabilized at the initial level (young men) too. During the analysis of indicators of aggressive personality manifestations, it should be noted that under the conditions of remote education, statistically significant changes were observed in the characteristics of physical aggression (p0.05) and negativism (p0.05). Conclusions: In the course the research the psychohygienic assessment of the personality traits of students in the conditions of application of a remote form of organization of educational activity was carried out. It is established that in the case of use on-line learning there is a significant increase in the degree of expression of the phase of tension of emotional burnout, the stable course of the processes of formation of asthenic and depressive states, a decrease in the level of physical aggression on the background of a pronounced increase in the degree of negativism in the structure of aggressive manifestations
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демедюк М. Д.
Назва : Психологічні особливості переживання особистісної фрустрації студентами медичних та театральних закладів вищої освіти під час воєнного стану
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 106-107 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ИСКУССТВО -- ART
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ФРУСТРАЦИЯ -- FRUSTRATION
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
Анотація: Сьогодні стрімко зростає науковий інтерес до проблеми тотальної фрустрованості особистості, тобто негативної емоційно-поведінкової якості, яка набувається внаслідок переживання тривалих фрустрацій, що спричинені суб’єктивними чи (та) об’єктивними чинниками. В психологічній науці переживання фрустрації та його наслідки традиційно досліджують в контексті проблем фрустраційних ситуацій, причин переживання (фрустра- торів), бар’єрів та фрустраційної поведінки або реакції, яка є проявом цього переживання. Актуальність даної теми зумовлена тим, що психічне здоров’я усіх людей, досить пластичне. Через змінні соціальні фактори воно має особливість змінюватись та викликати стан дезорганізованості свідомості та діяльності - іншими словами фрустрацію. Все частіше в повсякденному житті ми зустрічаємось з ситуаціями, які розчаровують нас, не даючи здійснити надії, плани або ж заважають самореалізуватись. Студенти саме медичних та театральних вузів найчастіше знаходяться у стані фрустрації, або ж а його межі, через велику кількість завдань, об’єму матеріалу, незаплановані пари та своїй професіональній готовності у будь-який час вирішувати поставлені їм задачі. Мета роботи: Розширення знань та обізнаності студентів щодо стану фрустрації
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майданович Я. О.
Назва : Гігієнічна оцінка факторів ризику для здоров’я студентів випускників національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 88-89 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Анотація: Здоров’я є станом, який є пріоритетним у формуванні якості життя, незалежно від статусу у кар’єрі чи сфері діяльності. Особливо важливим залишається питання профілактики захворювань, ніж лікування, зокрема у сучасної молоді, яка з кожним роком піддається впливу все більшої кількості факторів ризику. Ні для кого не секрет, що саме студенти також потрапляють у пастку чи не найбільше стресових ситуацій, що пов’язані з навчанням і не тільки, в тому числі і випускників. Фінальні іспити, пошук відповідей на питання майбутньої інтернатури, особисте життя потребує стійкості в плані емоцій. В молодому віці є більше можливостей раціонально використовувати компенсаторні можливості організму, проте важливо дотримуватись правил. Саме тому вивчивши стресові фактори і попередивши вплив їх на організм випускника медичного університету можна покращувати якість його здоров’я зараз і на перспективу. Мета роботи: Гігієнічна оцінка факторів ризику для здоров’я студентів випускників Національного медичного університету імені О.О.Богомольця (НМУ)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прикащикова К. Є., Ярошенко Ж. С., Костюк Г. В., Сировенко В. І., Лук’янюк В. О., Полянська В. М., Шевельова В. І.
Назва : Психоемоційний стан мешканців радіоактивно забруднених територій України, народжених до і після аварії на Чорнобильській атомній електростанції
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2022. - N 2. - С. 25-31 (Шифр ДУ9/2022/2)
MeSH-головна: ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ЗАГРЯЗНИТЕЛИ -- ENVIRONMENTAL POLLUTANTS
ИОНИЗИРУЮЩЕЕ ИЗЛУЧЕНИЕ -- RADIATION, IONIZING
ПСИХОТИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOTIC DISORDERS
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ЧЕРНОБЫЛЬ -- CHERNOBYL
Анотація: Психоемоційний стан мешканців радіаційно забруднених територій (РЗТ) віком до 18 років на дату аварії на ЧАЕС та осіб, народжених у післяаварійний період (1987-1997), досліджували методом анкетування під час медичного обстеження їх за програмою клініко-епідеміологічного реєстру для дорослих (КЕР) у 1992-2016 роках. Серед досліджуваних – 1534 мешканці, народжені до аварії, та 1010 осіб, народжених після аварії. Дані анкетування психоемоційного стану мешканців РЗТ, народжених до аварії на ЧАЕС, свідчать про підвищення у них тривоги та напруженості порівняно з народженими після аварії. Необізнаність мешканців РЗТ щодо негативного впливу тривалого іонізуючого випромінювання на стан здоров’я навіть у малих дозах призводить до неадекватної оцінки загроз та ігнорування правил поведінки і проживання у цій місцевості. Це свідчить про недоліки у просвітницькій роботі серед потерпілих.Психоэмоциональное состояние жителей радиационно загрязненных территорий (РЗТ) в возрасте до 18 лет на дату аварии на ЧАЭС и лиц, рожденных в послеаварийный период (1987-1997), исследовали методом анкетирования во время медицинского обследования по программе клинико-эпидемиологического реестра для взрослых (КЭР) в 1992-2016 годах. Среди исследуемых – 1534 жителя, рожденные до аварии, и 1010 человек, рожденных после аварии. Данные анкетирования психоэмоционального состояния жителей РЗТ, рожденных до аварии на ЧАЭС, свидетельствуют о повышении у них тревоги и напряженности по сравнению с рожденными после аварии. Неосведомленность жителей РЗТ относительно негативного влияния длительного ионизирующего излучения на состояние здоровья даже в малых дозах приводит к неадекватной оценке угроз и игнорированию правил поведения и проживания в данной местности. Это свидетельствует о недостатках в просветительской работе среди пострадавших.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дощук М. О.
Назва : Вплив війни на психічне здоров’я молоді
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 109 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Анотація: Повномасштабне вторгнення російських військ в Україну принесло кровопролиття та перекреслило мрії багатьох українців. Війна - це завжди величезний психічний вплив на людину, що супроводжується постійною тривогою за своє життя і своїх близьких. Велика кількість людей виявляються травмованою, це і учасники військових дій і мирні жителі, які потрапляють у зону бойових дій, їхні сім’ї та родичі. Під час війни реакція психіки людини буває різною: від помірного і тимчасового стресу, до важких психічних травм, які мають негативні наслідки для здоров’я, включаючи депресію і постравматичний стресовий розлад. Особливо важко переносять війну молоді люди. Сьогодні в Україні актуальність проблеми психічного здоров’я обумовлена реаліями життя. Мета роботи: Дослідити вплив війни на психічне здоров’я молоді
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко С. С.
Назва : Дослідження психологічних механізмів формування гендерної толерантності у молоді
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 116 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПОЛОВЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- SEX CHARACTERISTICS
Анотація: В наш час, бажання держави запровадити тендерну рівність в життя українського суспільства є одним із головних показників виміру рівня розвитку країни. Основними показниками є соціально-політична та економічна нестабільність у суспільстві, підвищення та суперечливість у значному обсязі інформації на основі інноваційних технологій, глобалізаційні процеси та розширення міжкультурної сфери взаємодій між людьми. На основі зазначених перетворень, підвищуються вимоги до соціального та особистісно-професійного становлення сучасної молоді. Тому дослідження питань толерантності є вельми актуальним на сучасному етапі розвитку українського суспільства, типовою ознакою якого є підвищений рівень нестабільності та потенційної конфліктності. Зокрема, досить важливим є розвиток гендерної толерантності та адаптації молодих людей до проявів психостатевої різноманітності, що є дієвим чинником профілактики можливих гендерних конфліктів та сутичок. Мета роботи: Теоретичне та емпіричне дослідження психологічних механізмів формування гендерної толерантності
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Оганесян Т. Г.
Назва : Вплив пандемії COVID-19 на психологічний стан людини
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 114-115 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
БОЛЬНОГО ИЗОЛЯЦИЯ -- PATIENT ISOLATION
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Анотація: Пандемія COVID-19 внесла зміни у повсякденне життя сучасної людини та вплинула на психічний стан людей не тільки на фізіологічному рівні, а також психологічно. Під час карантинних заходів психологічний стан людей значно погіршився. Незважаючи на пом’якшення обмежень, чимало людей відчувають стрес та тривогу через необхідність повертатися на робочі місця, страх їхати в громадському транспорті. Більшість людей стикнулася з дезадаптацією - це порушення здатності пристосування до умов існування, втрата орієнтирів та планів на майбутнє. Через щоденні загрози, викликані пандемією, людина отримує гостру психологічну травму. Більш широко - це своєрідний конфлікт між наявною формою життєзабезпечення та зовнішнім середовищем. Обмеження, які внесла пандемія COVID-19 вплинули на контакти, пересування та психологічні стани людей. Під час пандемії люди були вимушені припинити традиційне спілкування з друзями та родичами, звичну трудову та навчальну діяльність, що мало психологічний вплив на молоді та соціально активні групи населення. Внаслідок пандемії COVID-19 були встановлені не тільки обмеження, але і нові вимоги, такі як носіння і часта заміна захисних масок, дезінфекція рук та предметів, соціальне дистанціювання, наслідки яких спричинили збільшення випадків тривоги за здоров’я й соціальної тривоги. На сьогодні дослідження того, як психологічно позначається та позначиться в майбутньому пандемія та карантин на людське життя є надзвичайно актуальним, що і обумовило мету дослідження
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник К. С.
Назва : Страх перед прийняттям рішення в юнацькому віці
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 113 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Анотація: Аналізуючи психологічні особливості юнацького віку, можна сказати, що в цей період відбуваються бурхливі зміни у всіх сферах соціального життя особистості. Саме тому юнаки, зазвичай, зіштовхуються з проблемами невпевненості та страху. Це пов’язано з величезним внутрішнім напруженням і супроводжується появою нав’язливих страхів. Особистість у цей момент відчуває психологічний дискомфорт від необхідності приймати важливі рішення та страх обрати хибний шлях, зробити помилку, який не дає можливості самореалізуватися та рухатися далі у досягненні своїх цілей. Оскільки механізми появи страхів перед прийняттям рішення в юнацькому віці здебільшого лежать у соціальній площині, тому дослідження особливостей соціальних страхів є актуальним питанням у психологічній проблематиці сучасних наукових досліджень та потребує глибшого аналізу щодо їх впливу на подальший розвиток особистості. Мета роботи: Дослідити характер та прояви соціальних страхів у юнацькому віці перед прийняттям рішення
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань Н. Є., Бондаренко Н. Ю., Лапікура О. В., Коваль Н. В., Тищенко В. К., Бомк О. В.
Назва : Особливості взаємовідносин матерів та їх дітей 15-18 років під час психо-емоційних спалахів
Паралельн. назви :The features of interaction between mothers and their children aged 15-18 during psycho-emotional outbursts
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 3. - С. 480-484 (Шифр ВУ80/2021/25/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПОВЕДЕНИЕ МАТЕРИНСКОЕ -- MATERNAL BEHAVIOR
МАТЬ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- MOTHER-CHILD RELATIONS
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION
Анотація: Мета дослідження – проаналізувати вплив реакції матері під час психо-емоційних спалахів їх дітей віком 15-18 років на розвиток підліткової агресії. Проаналізовані відповіді в анкетах учасників дослідження “Анкета матері підлітка 15-18 років”, де були присутні змістовні відповіді на окремі питання блоку “Що Ви робите, коли у дитини виникають спалахи дратівливості або вона сильно сердиться, злиться?”. У дослідженні взяли участь 864 підлітка віком 15-18 років (425 особи – група агресивних підлітків, 439 респондентів – група неагресивних). При аналізі враховували різницю в розподілі між агресивною та неагресивною групами під впливом певних факторів. Інформаційна база – міжнародна програма ELSPAC – український фрагмент “Сім᾽я і діти України”. Статистична обробка інформації – Microsoft Оffice 2003, 2010, “IBM SPSS Statistics 20,0”, “Microsoft Оffice Excel 2010”. Різниця визначалась при р0,05. Аналіз методів виховання дитини, що використовуються при спробах “загасити” емоційні спалахи у підлітків показав, що серед досліджених методів заспокоєння дитини виявилися такі, що позитивно впливають на її загальний психоемоційний стан – як-то дати викричатися (42,9% в агресивній групі та 57,1% в неагресивній групі); ті, які є нейтральними (не впливають), як, наприклад, заспокоєння та роз’яснення (63,6% та 36,4%, за групами відповідно); так і такі, котрі справляють негативний вплив – виганяти дитину (83,3% та 16,7%, відповідно); вступати у “перепалку”, кричати на неї (71,8% та 28,2%, відповідно); залишати дитину на когось (65,6% та 34,4% відповідно), погрожувати дитині (75,0% і 25,0%, відповідно) чи бити її (81,4% та 18,6%, відповідно). Таким чином, встановлено, що опитані матері були рідко обізнані з виховними методами, які мають позитивний вплив, і навпаки, використовували незаспокійливі методи, що негативно впливали на психоемоційний стан підлітківThe aim of the study is to analyze the influence of mother’s reaction during psycho-emotional outbursts in children aged 15-18 on the development of adolescent aggression. The participants of the study were asked to answer the questions in the questionnaire called “The Questionnaire of Mothers of Teenagers Aged 15-18” which included a separate block of questions namely “What do you do when your child has outbursts of irritability or temper tantrums, when he/she gets extremely angry? Subsequently, the participants’ substantive responses were selected and analyzed. The study covered 864 adolescents aged 15-18 (425 people – a group of aggressive adolescents, 439 respondents – a group of non-aggressive teenagers). The analysis considered the difference in distribution between aggressive and non-aggressive groups when exposed to certain factors. Information base – international program ELSPAC – Ukrainian fragment “Family and Children of Ukraine”. Statistical processing of information – Microsoft Office 2003, 2010, “IBM SPSS Statistics 20.0”, “Microsoft Office Excel 2010”. The difference was determined at p0.05. The analysis of the methods for raising a child used in an attempt to “quench” emotional outbursts in adolescents showed that among the studied methods of calming down a child were identified those methods that had a positive effect on his psycho-emotional state i.e. allowing him/her to cry (42.9% in the aggressive group and 57.1% in the non-aggressive group); neutral methods, for example, comforting with talking (63.6% and 36.4% by groups, respectively), and methods that had a negative impact i.e. forcing a child to go away (83.3% and 16.7%, respectively); getting into a war of words, shouting at him (71.8% and 28.2%, respectively); leaving a child with someone (65.6% and 34.4%, respectively), threatening a child (75.0% and 25.0%, respectively) or beating him/her (81.4% and 18.6%, respectively). Thus, the study found that the interviewed mothers rarely used parenting methods that have a positive effect, and vice versa, they used approaches that did not have a calming effect, which negatively influenced the psycho-emotional state of adolescents
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравчук В. В., Пашковський С. М.
Назва : Характеристика психоемоційного стану різних категорій осіб льотного складу
Паралельн. назви :Characteristics of the psychoemotional status of different categories of flight persons
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 4. - С. 645-650 (Шифр ВУ80/2021/25/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Анотація: Важливою складовою психофізіологічного супроводу професійної діяльності осіб льотного складу є діагностика їх психоемоційного стану. Саме тому, метою роботи було виявлення особливостей психоемоційного стану військових і цивільних льотчиків шляхом порівняльного аналізу результатів оцінювання їх особистісних якостей. Для цього використано психологічні методи дослідження смислових базових установок, відповідальності та сумлінності. Опитуванням охоплено 200 цивільних і 100 військових льотчиків. Статистичний аналіз отриманих результатів здійснювали за допомогою методів описової статистики, що реалізовані за допомогою статистичного пакету MS Exel. Встановлено, що за вербальною та емоційною залежністю, залежністю від досягнень, вимогливістю та відповідальністю за себе усі льотчики мають адекватний рівень розвитку. Разом з тим, за вимогливістю до інших адекватний розвиток особистості мають тільки військові льотчики. За характеристикою відповідальності виражений її рівень властивий цивільним льотчикам, тоді як військові мають ситуативний прояв. Оцінюючи процеси планування, організації та виконання професійних обов’язків (сумлінність) виявлено, що військові льотчики мають низьку самооцінку своїх здібностей, вони достатньо безініціативні, невпевнені в собі. Ними керує спонтанність у прийнятті важливих рішень. Цивільні льотчики мають значно вищий рівень самооцінки, впевненості, зібраності та здатності вирішувати життєві проблеми. Вони більш обережні та зважені під час прийняття відповідальних рішень. У них виразно проявляється відчуття морального та професійного обов’язку. Таким чином, можна зробити висновок, що виявлені особливості розподілу військових і цивільних льотчиків за рівнем розвитку особистісних якостей першочергово пов’язані з певними особливостями характеру праці та зумовлені особливостями проходження військової служби. Така ситуація вимагає запровадження психологічних методів оцінювання психоемоційного стану осіб льотного складу під час здійснення заходів психофізіологічного супроводуAn important component of psychophysiological support of professional activity of flight crew is the diagnosis of their psychoemotional status. That is why the aim of the work was to identify the features of the psycho-emotional state of military and civilian pilots by comparative analysis of the results of assessing their personal qualities. For this purpose, psychological methods of research of semantic basic attitudes, responsibility and honesty are used. The survey covered 200 civilian and 100 military pilots. Statistical analysis of the results was performed using methods of descriptive statistics, implemented using the statistical package MS Exel. It is established that in terms of verbal and emotional dependence, dependence on achievements, demanding and responsible for themselves, all pilots have an adequate level of development. However, in terms of demanding others, only military pilots have adequate personality development. According to the characteristics of responsibility, its level is expressed inherent in civilian pilots, while the military have a situational manifestation. Assessing the processes of planning, organizing and performing professional duties (integrity) revealed that military pilots have a low self-esteem of their abilities, they are quite lazy, insecure. They are driven by spontaneity in making important decisions. Civilian pilots have a much higher level of self-esteem, confidence, concentration and ability to solve life’s problems. They are more careful and prudent when making responsible decisions. They clearly show a sense of moral and professional duty. Thus, it can be concluded that the identified features of the distribution of military and civilian pilots according to the level of development of personal qualities are primarily related to certain features of the nature of work and due to the peculiarities of military service. This situation requires the introduction of psychological methods for assessing the psycho-emotional state of flight crew during the implementation of psychophysiological support
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гевкалюк Н. О., Крупей В. Я., Скочило О. В.
Назва : Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів
Паралельн. назви :Іntensification of the modern educational process as a factor of intellectual, educational and emotional stress of students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 16-24 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
БРУКСИЗМ -- BRUXISM
Анотація: У підготовці лікарів нової генерації сьогодні основний акцент робиться як на засвоєнні студентами знань, вмінь, навичок, формуванні професійної компетентності, так і на формуванні гармонійних, усебічно розвинутих особистостей, які мають позитивні, комфортні стосунки з соціумом. Ускладнення програми навчання, широке використання технічних засобів у сучасному освітньому процесі, інтенсифікація навчання, збільшення кількості інформації та підвищення вимог до якості навчання зумовлюють закономірне збільшення інтелектуального, навчального та нервово-психічного навантаження. Тривалий вплив інформаційних перенавантажень знаходить своє негативне відображення не лише на фізичному самопочутті людини, але й на її психологічному функціонуванні. У студентському віці молодь володіє великими можливостями для напруженої розумової праці, цей період є заключним етапом вікового розвитку психофізіологічних і рухових можливостей організму. Адаптацію студентів до навчання у закладі вищої освіти – одну з фундаментальних міждисциплінарних наукових проблем – необхідно розглядати як динамічний, багатосторонній і комплексний процес, що став предметом особливої уваги педагогів, психологів, медиків. Унаслідок емоційної нестабільності, стресових ситуацій, що призводять до неврологічних та рухових розладів, згідно з нейрогенною теорією, часто виникає бруксизм, чому сприяють і різноманітні відхилення в будові та функціях зубощелепної системи. Мета дослідження полягає в оцінці нервово-емоційного напруження студентів у період екзаменаційної сесії та виявленні відхилень, пов’язаних із психоемоційним станом студентів, у функціях зубощелепної системи. Ми провели клінічне стоматологічне обстеження за загальноприйнятими методиками 165 студентів віком від 20 до 25 років на кафедрі дитячої стоматології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Для встановлення типу темпераменту було проведено анкетування за опитувальником Г. Айзенка; для встановлення психоемоційного стану – анкетування з використанням опитувальника Г. Айзенка та PS шкал Міннесотського багатомірного особистісного опитувальника; для оцінки особистісної шкали проявів тривоги – опитувальник I. Teylor. Діагностику наявності та оцінку ступеня вираженості бруксизму здійснювали за допомогою BruxChecker®. Ми застосували алгоритм вибору оптимального методу лікування, направленого на усунення етіологічного фактора – психоемоційної нестабільності з урахуванням психофізіологічних особливостей конкретного випадку та стоматологічне лікування відхилень у функціях зубощелепної системи. Проведені нами дослідження доводять ефективність лікування бруксизму у випадку діагностичного визначення превалюючого етіологічного фактора та впливу саме на нього, що приводить до нормалізації всіх інших факторів In the training of doctors of the new generation today the main emphasis is placed on the acquisition of studentsʼ knowledge, skills, skills, professional competence, and the formation of harmonious, well-developed individuals who have positive, comfortable relationships with society. The complexity of the curriculum, the widespread use of technical means in the modern educational process, the intensification of learning, increasing the amount of information and increasing requirements for the quality of education cause a natural increase in intellectual, educational and mental load. The long-term impact of information overload is negatively reflected not only on a personʼs physical well-being, but also on his psychological functioning. During the student age, young people have great opportunities for intense mental work, this period is the final stage of age-related development of psychophysiological and motor abilities of the body. Adaptation of students to higher education – one of the fundamental interdisciplinary research problems – should be considered as a dynamic, multifaceted and complex process that has become the subject of special attention of teachers, psychologists, physicians. Due to emotional instability, stressful situations that lead to neurological and motor disorders, according to neurogenic theory, bruxism often occurs, which is facilitated by various deviations in the structure and function of the dental and maxillofacial system. The purpose of the study is to assess the nervous and emotional stress of students during the examination session and to identify abnormalities associated with the psycho-emotional state of students in the functions of the dental and maxillofacial system. We conducted a clinical dental examination according to the generally accepted methods of 165 students aged 20 to 25 years at the Department of Pediatric Dentistry of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. To determine the type of thermometer, a survey was conducted on the questionnaire of G. Eisenko; to establish the psycho-emotional state - a questionnaire using the G. Eisenko questionnaire and PS scales of the Minnesota Multidimensional Personality Questionnaire; to assess the personal scale of anxiety - questionnaire I. Teylor. Diagnosis of the presence and assessment of the severity of bruxism was performed using BruxChecker®. We have used an algorithm for selecting the optimal method of treatment aimed at eliminating the etiological factor - psycho-emotional instability, taking into account the psycho-physiological characteristics of the case and dental treatment of disorders of the dental system. Our research proves the effectiveness of treatment of bruxism in the case of diagnostic determination of the prevailing etiological factor and the impact on it, which leads to the normalization of all other factors
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Мостова О. П., Панчук О. Ю., Стоян Н. В.
Назва : Особливості процесів формування показників емоційного вигорання студентів у динаміці навчання в сучасних закладах вищої медичної освіти
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 2. - С. 155-162 (Шифр МУ10/2020/25/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Цель работы – установить особенности формирования пока­зателей эмоционального выгорания студентов в динамике обучения в учреждениях высшего медицинского образования. Исследования проводились на базе Винницкого национального медицинского университета им. Н. И. Пирогова, где под наблюдением находились 307 студентов, обучающихся на 1, 3 и 6 курсах. Для оценки уровня развития характеристик эмоционального выгорания использовался личностный опросник Бойко. Установлено, что высокий уровень выраженности ведущих проявлений эмоционального выгорания среди студентов, определяющий их выраженную эмоциональную неустойчивость и склонность к развитию различных нарушений со стороны характеристик психофизиологической адаптации и психической сферы, наблюдался среди девушек, и, в первую очередь, среди девушек-третьекурсниц и девушек-первокурсниц. Рассматривая особенности структурного распределения исследуемых показателей, необходимо отметить, что во всех группах сравнения ведущие компоненты эмоционального выгорания находились либо на стадии формирования (юноши, обучающиеся на 1 и 3 курсах, и девушки, обучающиеся на 1 и 6 курсах), либо были уже сформированы (юноши, обучающиеся на 6 курсе, и девушки, обучающиеся на 3 курсе). В ходе анализа осо­бенностей формирования основных фаз развития эмоционального выгорания следует отметить, что наиболее высокая степень их выраженности на протяжении периода обучения была присуща для фазы резис­тентности, далее следовали показатели, свидетельствующие об отдельных проявлениях фазы истощения и, в последнюю очередь, фазы напряжения. В структуре характеристик фазы напряжения наиболее выражен­ными и у юношей, и у девушек необходимо признать показатели тревожности, депрессии и переживания психотравмирующих обстоятельств, в структуре ведущих характеристик фазы резистентности – пока­затели неадекватного избирательного эмоционального реагирования и редукции профессионально-ориен­тированных учебных обязанностей, в структуре ведущих характеристик фазы истощения – показатели степени выраженности психосоматических и психовегетативных изменений, личностной отстраненности и эмоционального дефицита
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демецька О.
Назва : «Стрес-код»: професійне вигорання та його попередження
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2020. - № 3. - С. 16 (Шифр ФУ17/2020/3)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
РАБОТА -- WORK
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
Анотація: Професійні хвороби — захворювання, у розвитку яких переважну роль відіграють несприятливі умови праці. Минулого року засоби масової інформації поспішили поширити інформацію щодо визнання ВООЗ хворобою професійне (емоційне) вигорання, яке було включено до 11-го переглянутого варіанта Міжнародної класифікації хвороб (МКХ-11). Ця подія створила настільки великий ажіотаж, що ВООЗ була вимушена надати відповідні роз’яснення
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хамрабаева Ф. И.
Назва : Роль эмоциональных и вегетативных расстройств в хронизации язвенной болезни двенадцатиперстной кишки
Паралельн. назви :The features of vegetative and emotional disorders at chronization of duodenal ulcer
Місце публікування : Сучасна гастроентерологія. - 2019. - № 4. - С. 19-22 (Шифр СУ10/2019/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ДВЕНАДЦАТИПЕРСТНОЙ КИШКИ ЯЗВА -- DUODENAL ULCER
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ВЕГЕТАТИВНАЯ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
СОМАТОТИПЫ -- SOMATOTYPES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
Анотація: Язвенную болезнь двенадцатиперстной кишки традиционно относят к психосоматическим заболеваниям. Не случайно в классических исследованиях основоположника теории стресса канадского ученого Г. Селье острая язва желудка служит моделью соматического проявления стресса, а последователи идей невризма И. П. Павлов, физиологи К. М. Быков и И. Т. Курцин в качестве иллюстрации роли кортико-висцеральных взаимоотношений в генезе соматических болезней также приводят язвенную болезнь. За последние десятилетия опубликовано большое количество работ, посвященных роли психоэмоциональных и вегетативных расстройств в развитии язвенной болезни. Нами обследовано 62 пациентов (23 женщины и 39 мужчин) с язвенной болезнью двенадцатиперстной кишки в возрасте от 18 до 42 лет. Исследование состояния вегетативной нервной системы проводили по общепринятой схеме с анализом исходного вегетативного тонуса. С помощью унифицированных анкет и схем анализировали наличие и выраженность синдрома вегетативной дистонии. Полученные данные свидетельствуют о том, что одним из механизмов хронизации язвенной болезни двенадцатиперстной кишки является формирование диссоциации между вегетативными и эмоциональными расстройствами, при которой повышенная тревожность сочетается с вегетативной парасимпатикотонией и недостаточностью вегетативного обес­печения деятельности. С практической точки зрения эти данные обосновывают необходимость при лечении язвенной болезни двенадцатиперстной кишки назначение транквилизаторов, антидепрессантов, а в случае хронического течения болезни — вегетотропных средств с тонизирующим действиемTraditionally, duodenal ulcer is referred to the psychosomatic disorders. Not by accident, in the classic investigations of the founder of the stress theory, Canadian scientist R. Selye, acute gastric ulcer serves as a model of somatic expression of stress, and the followers of the ideas of neurism I. P. Pavlov, physiologists K. M. Bykov and I. T. Kurcin used peptic ulcer also as an illustration of the role of cortico-visceral relationships in the genesis of somatic diseases. A big number of papers have been published over the past decade, devoted to the role of psycho-emotional and vegetative disorders in the development of peptic ulcer. The investigation involved 62 patients (23 women and 39 men) with duodenal ulcer, aged from 18 to 42 years. The state of vegetative nervous systems was investigated by common scheme with analysis of initial vegetative tonus. Besides, the presence and degree of the syndrome of vegetative dystonia was analyzed with the use of unified questionnaires and schemes. The obtained data showed that one of the mechanisms of the duodenal ulcer chronization is the formation of dissociation between vegetative and emotional disorders, in which the increased anxiety is combined with vegetative parasympaticotonia and lack of vegetative activity support. From the practical standpoint, these data give the ground for the obligatory use in the peptic ulcer treatment schemes of tranquilizers and antidepressants, and in case of chronic course — of vegetotropic agents with tonic effects
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хрус О. В.
Назва : Особливості ультраструктури тканини пародонту при хронічному психоемоційному стресі
Місце публікування : Лікарська справа. Врачебное дело. - 2019. - № 5/6. - С. 94-100 (Шифр ЛУ2/2019/5/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ДЕСЕН БОЛЕЗНИ -- GINGIVAL DISEASES
КОСТЬ И КОСТНЫЕ ТКАНИ -- BONE AND BONES
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
МИТОХОНДРИЙ ДЕГРАДАЦИЯ -- MITOCHONDRIAL DEGRADATION
ЭНДОТЕЛИАЛЬНЫЕ ФАКТОРЫ РОСТА -- ENDOTHELIAL GROWTH FACTORS
Анотація: За допомогою електронно-мікроскопічних та морфометричних методів досліджували особливості змін ультраструктури тканин пародонту в осіб з проявами психоемоційного стресу. Показано, що хронічний психоемоційний стрес супроводжується в тканині ясен розвитком ендотеліальної і мітохондріальної дисфункції з ознаками набряку та деструкції ендотелію капілярів і порушенням ультраструктури близько 50 % мітохондрій в клітинах. Структурні зміни спостерігали також і в кістковій тканині, що свідчить про розвиток деструктивних процесів з порушенням міжклітинної сигнальної системи і ознаками некротизації клітин. Такі зміни у тканині ясен та кістковій тканині можуть бути підґрунтям для розвитку пародонтиту при хронічному психоемоційному стресі і призводити до втрати зубів
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vysochyna I., Avramenko I., Kramarchuk V., Yashkina T.
Назва : Features of the emotional portrait of teen-age girls in the context of their color-sensory attitude to modern communication technologies and state of anxiety
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 4. - С. 84-88 (Шифр МУ10/2019/24/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ, ОБЩЕНИЕ -- SOCIAL NETWORKING
ЦВЕТА ВОСПРИЯТИЕ -- COLOR PERCEPTION
Анотація: This work is a continuation of previous studies on the relationship of high anxiety and the use of modern electronic communication tools. The purpose of this study was to determine the characteristics of the emotional portrait of adolescent girls in the – context of their color-sensory attitude to modern communication technologies and state of anxiety. The study involved 136 girls aged 17 years (at the time of the survey). All respondents were evaluated according to standardized valid psychological methods (WAM - well-being, activity and mood), color relationship test (TCR), the method of "Multidimensional assessment of child anxiety" (MACAQ), the personal Taylor anxiety manifestation scale in the modification of Norakidze) and contained an author's questionnaire regarding the time spent in a sitting position; time spent in front of the screen of a mobile phone, tablet, laptop, PC; problems in relationships with parents. The study was conducted in accordance with the bioethical principles and provisions of the Helsinki Declaration and Good Clinical Practice (GCP). In the course of the work, it was proved that the time spent near the screens of electronic devices (phone, tablet, laptop, PC) for more than 6 hours a day is a significant factor, which is a predictive of emotional disorders in adolescent girls due to disruption of compensation mechanisms and the formation of a high level of personal anxiety, the appearance of achromatic sensory-color associations in interpersonal interactions, exacerbation of family conflicts with parents, which together indicates maladaptation and requires disruption work corrective programs
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тейлор К.
Назва : Принять, чтобы победить!
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 44-45 (Шифр ПУ70/2018/1)
MeSH-головна: СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПОЗДНИЙ ДИАГНОЗ -- DELAYED DIAGNOSIS
ПОДКРЕПЛЕНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ -- REINFORCEMENT (PSYCHOLOGY)
ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
Анотація: Изречение «Надежда умирает последней» известно практически всем. Такая вот народная философия, позволяющая нам понять, что пока мы во что-то верим, к чему-то стремимся и действуем, то можем рассчитывать на позитивные изменения в жизни. Какое самое сильное потрясение испытывает человек, когда узнает о своем диагнозе? Шок, страх, апатия, злость, депрессия... Это далеко не весь спектр чувств и эмоций, сопровождающий человека в его внутреннем отчаянии, когда диагноз прозвучал как приговор
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куницька К.
Назва : Емоційне вигорання. Інструкція самостійного відновлення
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 42-43 (Шифр ПУ70/2018/1)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
УГАСАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ -- EXTINCTION, PSYCHOLOGICAL
СНА ВНУТРЕННИХ МЕХАНИЗМОВ РАССТРОЙСТВА -- SLEEP DISORDERS, INTRINSIC
САМОАНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- SELF PSYCHOLOGY
Анотація: Емоції не існують окремо від нас. Однак саме їм ми віддаємо себе цілком і повністю, зазвичай втрачаючи бажання жити усвідомлено. Не варто тут вдаватись і до інших крайнощів — емоційної холодності й відчуженості від життя, раціоналізації та прагнення все обдумати до деталей. Емоції — це наша суб’єктивна реакція на події та обставини. Кожна емоція підкріплена певним біохімічним процесом у нашому організмі на гормональному рівні
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Неповторний аквареліст Стів Хенкс: магія води і сонця
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 26-27 (Шифр ПУ70/2018/1)
MeSH-головна: ЖИВОПИСЬ -- PAINTINGS
ИСКУССТВОМ ТЕРАПИЯ -- ART THERAPY
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Анотація: Появі одного з найкращих акварелістів сучасності світ має завдячувати банальній алергії на олійні фарби, яка раптово наздогнала американського художника Стіва Хенкса. Тоді він розпочав експериментувати з аквареллю і створив незвичайні картини, які вирізняють неймовірні для цієї складної техніки майже фотографічна детальність, точність у відтворенні кольорів і мінлива гра світла
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Опря Є. В.
Назва : Специфіка розладів сприйняття та емоцій у хворих на шизофренію з цукровим діабетом 2 типу
Місце публікування : Досягнення біології та медицини. - О., 2018. - № 2. - С. 26-30 (Шифр ДУ19/2018/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ШИЗОФРЕНИЯ -- SCHIZOPHRENIA
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION
Анотація: Проведено дослідження наявності та виразності розладів відчуттів і сприйняття, а також емоційних порушень у клінічній структурі шизофренії, що поєднана з цукровим діабетом 2 типу. Виявлено, що поєднання шизофренії з цукровим діабетом характеризується певними особливостями та специфікою патології відчуттів і сприйняття, що проявляються гіперстезіями, сенестопатіями та вираженими переважно комплексними галюцинаціями. Особливості емоційного функціонування хворих на шизофренію з цукровим діабетом включають експлозивність емоційних реакцій, наявність виразних емоційних порушень у вигляді симптомів депресивного спектра в поєднанні з імпульсивністю та формуванням дисфоричних розладів настроюIt was conducted the investigation of the presence and severity of disorders of sensations and perception, as well as emotional disturbances in the clinical structure of schizophrenia, which is combined with diabetes mellitus type 2. It was revealed that the combination of schizophrenia with diabetes mellitus is characterized by specific features and specific pathology of sensations and perceptions, which are expressed by the presence of hyperesthesia, senestopathia and moderate, predominantly complex, hallucinations. Peculiarities of emotional functioning of schizophrenic patients with diabetes mellitus include explosive emotional reactions, the presence of severe emotional disorders in the form of symptoms of the depressive spectrum in combination with impulsiveness and the formation of dysphoric mood disorders
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)