Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Этика профессиональная<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 16
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тищенко П. Д.
Назва : Роль профессионального сообщества в этическом регулировании
Місце публікування : Независимый психиатрический журнал. - 2002. - № 2. - С. 13-16 (Шифр 73291/2002/2)
MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Етичний кодекс лікаря України
Місце публікування : Ендокринологія. - 2009. - Т. 14, № 2. - С. 298-305 (Шифр ЕУ5/2009/14/2)
Предметні рубрики: Врачи
Этика профессиональная
Украина
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лембрик І. С., Синоверська О. Б.
Назва : Специфіка застосування етичних принципів у роботі педіатра
Місце публікування : Здоровье ребенка. - 2009. - № 2. - С. 7-10 (Шифр ЗУ27/2009/2)
Предметні рубрики: Этика-- дети
Этика профессиональная
Мораль
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Денисов И., Резе А., Волнухин А.
Назва : Коммуникативные навыки. Сообщение плохих новостей
Місце публікування : Врач. - 2010. - № 12. - С. 79-80 (Шифр ВР59/2010/12)
Предметні рубрики: Врач-больной отношения
Этика профессиональная
Больного правозащита
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хайнке Д. П.
Назва : Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код
Місце публікування : Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2013. - № 3. - С. 65-66 (Шифр ІУ17/2013/3)
MeSH-головна: ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR

ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ОДЕЖДА -- CLOTHING

Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сон А. С., Добровольський В. В., Горанський Ю. І.
Назва : Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 104-106 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Циммерман Я. С.
Назва : Врачебное дело
Місце публікування : Клиническая медицина: Научно-практический журнал. - 2015. - Т. 93, № 1. - С. 6-12 (Шифр КР13/2015/93/1)
MeSH-головна: ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ЛИЧНОСТИ -- PROFESSIONAL ROLE

ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ КАК ТЕМА -- REVIEW LITERATURE AS TOPIC
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шеппард Р. Д.
Назва : Медицина: професія чи бізнес?
Місце публікування : Мистецтво лікування. - 2014. - № 7/8. - С. 60-63 (Шифр МУ55/2014/7/8)
MeSH-головна: ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS

Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаморак Г. П.
Назва : Сучасні аспекти формування професійних якостей студентів-медиків на кафедрі мікробіології
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, № 4. ч.2. - С. 94-95 (Шифр ГУ1/2015/22/4. ч.2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Резе А.
Назва : Коммуникативные навыки. Следует ли перебивать пациента при изложении им жалоб?
Місце публікування : Врач. - 2015. - № 12. - С. 82-84 (Шифр ВР59/2015/12)
MeSH-головна: БОЛЬНИЦА-ВРАЧ ОТНОШЕНИЯ -- HOSPITAL-PHYSICIAN RELATIONS
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И ПРОЦЕДУРЫ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES AND PROCEDURES
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вавилов В.
Назва : Топ-5 ошибок администратора медицинских учреждений
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 14 (Шифр ПУ70/2018/1)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ, НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОРГАНИЗАЦИИ И ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- HEALTH SERVICES RESEARCH
АДМИНИСТРАТИВНЫЕ КАДРЫ -- ADMINISTRATIVE PERSONNEL
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
Анотація: Если театр начинается с вешалки, то медицинская клиника — с ресепшена. Но не только с мебели, а и с персонала, который первым встречает посетителей клиники. От профессионализма медицинского администратора часто зависит первое впечатление пациента о клинике, определяющее уровень доверия и лояльности. В настоящей публикации я хочу озвучить пять самых главных ошибок администраторов медицинских клиник. Настойчиво рекомендую их избегать, если вам дороги репутация клиники и доходность вашего бизнеса
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш Е.
Назва : Как использовать сторителлинг в медицине
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 3. - С. 26-27 (Шифр ПУ70/2018/3)
MeSH-головна: ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
СОЦИАЛЬНЫЕ МЕДИА -- SOCIAL MEDIA
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
Анотація: Один из самых сильных приемов, которым пользуются профессиональные копирайтеры, — сторителлинг. Он мало используется в медицине, и причиной может быть банальное неумение штатных копирайтеров клиники создавать из медицинских фактов увлекательные истории. Предлагаю восполнить этот пробел
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chorna V. V., Makhniuk V. M., Khliestova S. S., Gumeniuk N. I.
Назва : Assessment of the quality of medical services to relatives of the mentally ill who are in inpatient treatment
Паралельн. назви :Оцінка якості медичних послуг родичам психічно хворих, які перебувають на стаціонарному лікуванні
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2020. - № 38. - С. 5-11 (Шифр ВУ45/2020/38)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ПСИХИЧЕСКИ БОЛЬНЫЕ ЛИЦА -- MENTALLY ILL PERSONS
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
СЕМЬИ ЗДОРОВЬЕ -- FAMILY HEALTH
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
СОЦИАЛЬНАЯ СТИГМА -- SOCIAL STIGMA
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО, ДОСТУПНОСТЬ И ОЦЕНКА (ВНЕШ) -- HEALTH CARE QUALITY, ACCESS, AND EVALUATION (NON MESH)
Анотація: The mental state of the mentally ill is one of the most important factors in the treatment of the patient by a medical professional. But aggression, high-pitched communication, indifference of a doctor or health care worker can negatively affect the outcome of treatment and recovery of a patient with mental and behavioral disorders. The problem of modern medical deontology in Ukraine is the stigmatization of health workers to patients with mental disorders, which lead to self-stigmatization of both patients and their families. The purpose of the study is to enable the relatives of mentally ill people undergoing long-term inpatient treatment, to determine the quality of medical services in a psychoneurological hospital, to identify ethical and deontological shortcomings in the doctor’s relationship with relatives of mentally ill person, to determine the level of self-stigmatization in relatives of the patient by medical staff. The analysis of domestic and foreign scientific sources, bibliosemantic, analytical and statistical research methods were used in the work. A questionnaire was conducted (using a specially designed questionnaire) with elements of interviews of 92 respondents (relatives of mentally ill patients who were treated at a psychoneurological hospital in Vinnytsia). The results were processed using the licensed standardized package "Statistica 6.1". The need to comply with state building codes for health care facilities in accordance with European requirements has been proven. This will eliminate the feeling of hopelessness during hospitalization in public psychoneurological hospitals, which are a great trauma for relatives of patients. It has been shown that in order to prevent stigmatization of relatives of patients in psychoneurological hospitals, it is necessary to conduct trainings and interviews after training, which will determine the degree of stigmatization and subsequent preventive measures. It is shown that for relatives of mentally ill on the basis of psychoneurological hospitals it is necessary to equip rooms for psychodiagnostics and further psychocorrection. Development of affordable correctional programs for relatives of patients will reduce maladaptation and improve life satisfaction
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zarichna T. P., Brytanova T. S., Raikova T. S., Chornii T. A.
Назва : Research of ethics and deontological aspects in pharmacies
Місце публікування : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2021. - Том 14, N 2. - С. 259-264 (Шифр АУ40/2021/14/2)
MeSH-головна:

КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Анотація: Мета роботи – вивчення етико-деонтологічних аспектів, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Матеріали та методи. Для досягнення мети дослідження проаналізували наукові джерела з етико-деонтологічних питань, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Протягом дослідження використали методи інформаційного пошуку, систематизації, порівняння та узагальнення, а також соціологічні. Об’єкт дослідження – результати анкетування та інтерв’ювання відвідувачів і працівників аптечної мережі КП «Примула»; аптечних мереж, які входять в компанію ТОВ «Аптека-Магнолія» («Аптека АНЦ», «Копійка») й аптеки соціального проєкту «Благодія»; аптечних мереж, що входять у компанію «Мед-сервис». Для наведення результатів використовували методи описової статистики. Для визначення значущості окремих факторів (Wij), що отримані в результаті анкетування, їхні оцінки перерахували у відповідну питому вагу компоненти. Результати. Систематизували такі фактори: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею лікарських засобів (ЛЗ); котрі визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; що впливають на відносини провізора та лікаря. Найбільш негативно на відвідувачів аптек, на думку споживачів, впливають неуважність провізора, його помилки, дратівливість, грубість, некомпетентність, а також висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. На думку провізорів (фармацевтів), найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають грубість, некомпетентність співробітників аптек, дратівливість, ціна на ЛЗ, асортимент ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Результати оцінювання параметрів, що визначають взаємини провізора та лікаря, показали: загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення. Але п’ята частина опитаних бере на себе функції лікаря, що абсолютно неприпустимо. Використовуючи технології соціологічного опитування, здійснили аналіз, за результатами ранжування визначили провідні раціональні та емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів із використанням етико-деонтологічних принципів. Висновки. Здійснили систематизацію факторів: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею ЛЗ; що визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; котрі впливають на взаємини провізора та лікаря. З використанням технології соціологічного опитування проаналізували і за результатами ранжування визначили провідні раціональні й емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів з використанням етико-деонтологічних принципів. Встановили: погляди щодо невдоволення споживачів відвідуванням аптечних закладів відрізняються несуттєво від поглядів провізорів (фармацевтів). Найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають неуважність і грубість провізора, висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравець А. М.
Назва : Реклама ортодонтичних послуг
Місце публікування : Современная ортодонтия. - 2021. - N 2. - С. 16-18 (Шифр СУ34/2021/2)
MeSH-головна: ОРТОДОНТИЧЕСКИЕ УСТРОЙСТВА ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ -- ORTHODONTIC APPLIANCES, FUNCTIONAL
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
Анотація: Іміджмейкинг та брендинг у сфері охорони здоров’я зустрічається з низкою важливих заборон та особливостей, що пов’язані із захистом прав споживача, інформаційним правом, включаючи (але не обмежуючись): захист комерційної таємниці, конфіденційної інформації, лікарської (медичної-) таємниці персональних та інших даних, захист інтелектуальної власності, дотримання норм, що регулюють рекламу та маркетинг в ціломуРеклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беспалова О. О., Бугаєнко Т. В., Литвиненко В. А., Мезенцева І. В., Савчук І. В.
Назва : Принципи формування деонтологічної готовності фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Principles of forming deontological readiness of specialists in physical therapy, ergotherapy for professional activities
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 103-109 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
ВОССТАНОВЛЕНИЕ ФУНКЦИЙ -- RECOVERY OF FUNCTION
Анотація: Трудова діяльність фізичних терапевтів, ерготерапевтів передбачає професійно-комунікативну взаємодію між членами мультідисциплінарної команди, де знанням нормативно-правової бази щодо морально-етичних та правових норм поведінки і належного обов’язку відведена провідна роль. Це обумовлює потребу в оптимізації їх професійної підготовки при формуванні знань та умінь будувати професійні відносини в системі «людина-людина», де провідна роль належить дидактичним принципам. Мета дослідження: визначення та теоретичне обґрунтування специфічних принципів деонтологічної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, систематизація науково-методичної та нормативно-правової літератури у напрямку професійної підготовки фізичних терапевтів, ерготерапевтів); термінологічний аналіз для визначення змісту та сутності базових понять дослідження. Деонтологічна підготовка - динамічний процес набуття фахівцем ціннісних професійних орієнтацій, засвоєння загальнолюдських і фахових морально-етичних норм та принципів поведінки та слідування їм; розвиток соціальних та ділових якостей особистості, а також професійно-комунікативних умінь для успішного здійснення трудової діяльності. Деонтологічна підготовка фахівців з фізичної терапії, ерготерапії відбувається через систему загальнодидактичних та специфічних принципів, які націлюють навчальний процес на формування деонтологічних знань та умінь здійснювати професійну діяльність відповідно до морально-етичного кодексу. Провідними вважаємо: принцип соціальної обумовленості, принцип гуманізації, принцип міцності засвоєння знань, принцип практичної спрямованості навчання, принцип ситуативності The work of specialists in physical therapy, ergotherapy involves professional and communicative interaction between members of a multidisciplinary team, managers, patients / clients and their families or guardians, where knowledge of the legal framework of moral and ethical and legal norms of conduct and duty, their understanding, acceptance and adherence to professional functions plays a leading role. At the same time, in the list of subjects defined by the standard of professional training of these specialists, there are no key disciplines aimed at the formation of deontological knowledge and abilities of students. That is why considerable attention should be paid to the quality of professional training of these specialists in the direction of forming knowledge and skills for building professional relations in the system «man - man» in accordance with the relevant moral and ethical norms and rules of conduct. Optimization of professional training in this direction is done by improving the educational process (system of forms, methods, etc.), where the leading role belongs to didactic principles.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)