Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Этика фармацевтическая<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


   
    Research of ethics and deontological aspects in pharmacies [Текст] / T. P. Zarichna [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2021. - Том 14, N 2. - С. 259-264


MeSH-головна:


КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Анотація: Мета роботи – вивчення етико-деонтологічних аспектів, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Матеріали та методи. Для досягнення мети дослідження проаналізували наукові джерела з етико-деонтологічних питань, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Протягом дослідження використали методи інформаційного пошуку, систематизації, порівняння та узагальнення, а також соціологічні. Об’єкт дослідження – результати анкетування та інтерв’ювання відвідувачів і працівників аптечної мережі КП «Примула»; аптечних мереж, які входять в компанію ТОВ «Аптека-Магнолія» («Аптека АНЦ», «Копійка») й аптеки соціального проєкту «Благодія»; аптечних мереж, що входять у компанію «Мед-сервис». Для наведення результатів використовували методи описової статистики. Для визначення значущості окремих факторів (Wij), що отримані в результаті анкетування, їхні оцінки перерахували у відповідну питому вагу компоненти. Результати. Систематизували такі фактори: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею лікарських засобів (ЛЗ); котрі визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; що впливають на відносини провізора та лікаря. Найбільш негативно на відвідувачів аптек, на думку споживачів, впливають неуважність провізора, його помилки, дратівливість, грубість, некомпетентність, а також висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. На думку провізорів (фармацевтів), найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають грубість, некомпетентність співробітників аптек, дратівливість, ціна на ЛЗ, асортимент ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Результати оцінювання параметрів, що визначають взаємини провізора та лікаря, показали: загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення. Але п’ята частина опитаних бере на себе функції лікаря, що абсолютно неприпустимо. Використовуючи технології соціологічного опитування, здійснили аналіз, за результатами ранжування визначили провідні раціональні та емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів із використанням етико-деонтологічних принципів. Висновки. Здійснили систематизацію факторів: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею ЛЗ; що визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; котрі впливають на взаємини провізора та лікаря. З використанням технології соціологічного опитування проаналізували і за результатами ранжування визначили провідні раціональні й емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів з використанням етико-деонтологічних принципів. Встановили: погляди щодо невдоволення споживачів відвідуванням аптечних закладів відрізняються несуттєво від поглядів провізорів (фармацевтів). Найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають неуважність і грубість провізора, висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення.
Дод.точки доступу:
Zarichna, T. P.
Brytanova, T. S.
Raikova, T. S.
Chornii, T. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І) [Текст] / М. Пономаренко, М. Сятиня, А. Бабський // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 4. - С. 53-59

Рубрики: Фармация--ист

   Аптечное законодательство


   Украина


   Этика фармацевтическая


   Рекламирование


Дод.точки доступу:
Пономаренко, М.
Сятиня, М.
Бабський, А.


Знайти схожі

3.


    Бабський, А. А.
    Нормативно-правові та етичні засади промоції та реклами лікарських засобів, парафармацевтичної продукції та виробів медичного призначення [Текст] / А. А. Бабський, В. А. Сятиня, М. В. Білоус // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 3-10

Рубрики: Фармация

   Рекламирование


   Этика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Сятиня, В. А.
Білоус, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Дацко, А. Й.
    До питання підготовки кодексу етики фармацевтичного працівника України [Текст] / А. Й. Дацко, Я. О. Мандюк // Фармацевтичний журнал. - 2005. - № 6. - С. 3-6

Рубрики: Этика фармацевтическая

Дод.точки доступу:
Мандюк, Я. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Етична декларація - стандарт поведінки медпредставника, провізора-консультанта в інформаційно-довідковій та рекламній діяльності при просуванні ліків на фармацевтичному ринку України [Текст] / М. С. Пономаренко, А. А. Бабський, Т. М. Краснянська // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 5. - С. 35-41

Рубрики: Фармацевты

   Этика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Пономаренко, М. С.
Бабський, А. А.
Краснянська, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Концепція біоетичного виховання, професійної підготовки та безперервного навчання провізорів та фармацевтів з питань етики і деонтології [Текст] / О. М. Гриценко [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 54-60

Рубрики: Этика фармацевтическая

   Фармацевты--обуч


Дод.точки доступу:
Гриценко, О. М.
Тернова, О. М.
Бабський, А. А.
Пономаренко, М. С.


Знайти схожі

7.


    Косяченко, К.
    ПромоЭтика для лекарств [Текст] / К. Косяченко // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 1. - С. 7

Рубрики: Этика фармацевтическая

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Лазоришинець, В.
    Роль біоетики у вищій медичній та фармацевтичній освіті етичний кодекс лікаря України / В. Лазоришинець, М. Банчук, О. Волосовець // Вісник фармакології та фармації. - 2009. - № 4. - С. 42-45

Рубрики: Биоэтика

   Этика медицинская


   Этика фармацевтическая


   Образование медицинское--тенденции


   Образование фармацевтическое--тенденции


Дод.точки доступу:
Банчук, М.
Волосовець, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Назарова, М. С.
    Социологическое исследование этических аспектов консультационной деятельности фармацевтического работника Требования к персоналу фармацевтических организаций: квалификация или компетенции? [Текст] / М. С. Назарова // Провизор. - 2009. - № 3. - С. 14-18

Рубрики: Фармацевты--тенденции

   Этика фармацевтическая


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Наказ від 13.02.2006 р. №66 "Про затвердження порядку проведення клінічних випробувань лікарських засобів та експертизи матеріалів клінічних випробувань і типового положення про комісію з питань етики" [Текст] // Український медичний часопис. - 2006. - № 2. - С. 95-126

Рубрики: Здравоохранение--закон

   Лекарства


   Клинические исследования


   Этика фармацевтическая


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)