Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ЛУ2/2017/7<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-57 
1.


    Iliadis, Ch. K.
    Children with depression and family [Text] / Ch. K. Iliadis, L. I. Kourkouta, A. G. Monios // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P139-140


MeSH-головна:
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (патофизиология, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Depression is a psychiatric disease with a predominant symptom, emotional disturbance, physical annoyances and difficulties in interpersonal relationships. It can occur at any age, even in children. About 3 % of all children may experience depression. Depression as a disease affects the whole body and has an impact on how the child feels, thinks and behaves. These symptoms are accompanied by a number of other symptoms that affect appetite, sleep, levels of activity and concentration, children’s self-confidence, and the image they have formed for themselves. Children with depression are usually sad and generally experience the disease in a similar way to older people
Депресія – це психіатричне захворювання, що має переважний симптом, емоційні порушення, фізичні неприємності та труднощі в міжособистісних відносинах. Це може відбуватися в будь-якому віці, навіть у дітей. Близько 3 % всіх дітей можуть відчувати депресію. Депресія як хвороба вражає все тіло і впливає на те, як дитина відчуває, думає і поводиться. Ці симптоми супроводжуються рядом інших симптомів, які впливають на апетит, сон, рівень активності та концентрації, упевненість у дітей та образ, який вони сформували для себе. Діти з депресією, як правило, сумують і відчувають хворобу подібно до людей похилого віку
Дод.точки доступу:
Kourkouta, L. I.
Monios, A. G.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Mielkov, Y.
    Human personality in the complex world: pluralism of identities and the problem of world-attitude [Text] / Y. Mielkov // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P168-174


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ИДЕНТИФИКАЦИЯ (ПСИХОЛОГИЯ) -- IDENTIFICATION (PSYCHOLOGY)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Анотація: The article is dedicated to the philosophical consideration of the problem of constituting the world-attitude in the situation of the complex world that serves as one of the key factors of the Weltanschauung disorientation that in turn leads to the decline in global health. Using post-non-classical methodologies and referring to the cases of social and political life in a nation state, the authors focuses his attention on the analysis of plurality of human identities as a problem that could not be solve by classical methods of the Modernity but requires the development of each personality as the subject of one’s own life. The shortcomings of the proposed approach could be defined as a lack of analysis of empirical data that should form the subject of separate study. Practical and social meaning of the paper lies in the attempt to manifest the philosophical and Weltanschauung base of the process and structure of human identity in the present-day world
Статтю присвячено філософському розгляду тих труднощів, з якими пов’язана розробка людського світовідношення у ситуації складності світу. Особливу увагу приділено проблемі множинності людських ідентичностей як фактору, що впливає на дезорієнтацію у світоставленні та занепад особистого та глобального здоров’я мірою того, як люди з усього світу стикаються з ситуацією багатоманіття цілей, цінностей та ідентичностей, що більш не можуть ефективно нав’язуватися національною державою чи іншим соціальним інститутом, але вимагають від кожного здатності бути справжнім суб’єктом своєї життєдіяльності та цілепокладання. Складність світу, що виникла, як зазначається у статті, є лише відображенням зростаючої складності особистостей, проявляючи необхідність подальшої проліферації ідентичностей та посилення культурної освіти для людей світу, аби мати змогу подолати поточну кризу ідентичності та всі психічні негаразди, що з неї витікають
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Vajpayee, A.
    Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children [Text] / A. Vajpayee // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P75-80


MeSH-головна:
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: In the present study an effort has been made to evaluate the effect of early visual literacy skill program on visual literacy of deprived and non deprived children. There were three levels of visual literacy skill program and their impact on different groups of children was made to measure up the levels of visual literacy skill program on performance of both deprived and non deprived children. It was hypothesis that visual literacy skill program will level off the performance of both deprived and non deprived children. As the duration of visual literacy skill program increase it will result in better performance of pictorial perception and visual literacy. The findings of the study have revealed that by enriching the exposure of deprived children with visual literacy skill program one can enhance their performance to the level of non deprived children. An effort has also been made to address the issues related to the development of simulation program on visual literacy
У дослідженні зроблені зусилля для оцінки ефекту ранньої симуляційної програми з образотворчого сприйняття обмежених і звичайних дітей. Було проведено три рівня програми моделювання, і вивчено їх вплив на різні групи дітей. Була зроблена оцінка ефективності впливу цих рівнів симуляційної програми на обмежених і звичайних дітей. Гіпотеза полягала в тому, що симуляції програма буде вирівнювати ефективність як обмежених так і звичайних дітей. У міру збільшення рівнів симуляційної програми це призведе до підвищення ефективності графічного сприйняття і візуальної грамотності. Результати дослідження показали, що, збагачуючи сприйняття обмежених дітей за допомогою симуляційної програмою, можна підвищити їх ефективність до рівня звичайних дітей. Були також зроблені зусилля для вирішення питань, пов’язаних з розробкою симуляційної програми по візуальної грамотності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Chrysostomou, G.
    Integrated care platforms to support mental health patients [Text] / G. Chrysostomou // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P187-192


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (уход)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ИНТЕГРИРОВАННАЯ -- DELIVERY OF HEALTH CARE, INTEGRATED (организация и управление)
СОЦИАЛЬНАЯ ПОДДЕРЖКА -- SOCIAL SUPPORT
Анотація: Integrated Care improve outcomes for both patients and their caregivers; creating access to better integrated socio-sanitary care e-Services (integration of health care, social care, long-term and self-care in any kind of health/living conditions) outside of hospitals; reducing unnecessary hospital admissions and enabling effective working of professionals. They can be considered as organizers of care around the needs of people with the aim of improving the health services through better coordination across different levels of socio-sanitary care and from different providers within each level. The introduction of integrated care programmes could undeniably improve the quality of life of both patient suffering from mental health but also for their home care-givers. As a result, the Croatian Health Insurance Fund and the Rijeka City Department of Health and Social Welfare in collaboration with the Psychiatric Hospital "Lopača" (founded by the City of Rijeka), participated in the CIP-ICT-PSP Project “INclusive INtroduction of INtegrated CAre (INCA)” trials to evaluate how the use of such platform would affect the health and quality of life of the people suffering from mental health problems or other mental health disorders, their caregivers, their doctors and social services
Комплексний догляд покращує результати як для пацієнтів, так і для їх опікунів; створення системи електронних послуг призводить до кращого соціально-санітарного обслуговування (інтеграція охорони здоров’я, соціальної допомоги, довгострокової та самодопомоги) поза лікарнями; скорочення зайвих лікарень забезпечує підвищення ефективності роботи професіоналів. Вони можуть розглядатися як організатори догляду за потребами людей з метою поліпшення медичних послуг шляхом кращої координації між різними рівнями соціально-санітарної допомоги та різних постачальників на кожному рівні. Впровадження інтегрованих програм догляду може безперечно підвищити якість життя пацієнтів, які страждають на психічні розлади. Хорватський фонд медичного страхування та Департамент охорони здоров’я та соціального забезпечення міста Рієка спільно з психіатричною лікарнею «Лопача» (Рієка) взяли участь у проекті CIP-ICT-PSP Інклюзивне введення INtegrated CRE (INCA). Обговорюються результати дослідження того, як використання такої платформи вплине на здоров’я та якість життя людей, що страждають на психічні розлади, їхніх опікунів, та лікарів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Solomka, T. M.
    Integrity as a factor of mental health in the context of the interdisciplinary problem of personal self-construction [Text] / T. M. Solomka, O. L. Shopsha // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P244-249


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
Анотація: The urgency of the problem is due to terminological differences and differences in its interpretation, the lack of developed psychological theories and models, as well as contradictions existing within modern society. The purpose of the study is to provide theoretical substantiation of the structural and functional aspects of the phenomenon of integrity in contextually substantiated representations of mental health and the process of personal self-construction. As a research criterion, a synergistic approach is used that allows us to consider the integrity factor as an unstable universe that prepares a person to overcome crises and disasters with minimal losses. As a result of the analysis it was established: violation of the integrity (fragmentation) of the individual, which entails the propensity for the emergence of psychosomatic pathology, can be distinguished in a separate group of maladaptive states, border disorder and psychosomatic diseases with symptoms of bulimia, depression and alexithymia. By comparing the existing theoretical definitions of the violation of the integrity of the individual, it has been established that the destructive psychological mechanism is the fragmentation and insufficiency of regulatory activity, which ensures an active creative attitude to personal self-construction.The results of the research can be used in the development of educational and educational programs for psychologists, social workers, medical services and other professionals who, by the nature of their activities, contact with this category of persons
Актуальність проблеми обумовлена ​​термінологічними розбіжностями і відмінностями в її тлумаченні, відсутністю розроблених психологічних теорій і моделей, а також існуючими всередині сучасного суспільства протиріччями. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні структурно-функціональних і змістовних аспектів феномену цілісності в контекстуально обґрунтованих уявленнях про психічне здоров’я та щодо процесуособистісного самоконструювання. У якостікритерію дослідження використано синергетичний підхід, що дозволяє розглядати фактор цілісності як нестабільний універсум, який готує людину до подолання криз і катастроф з мінімальними втратами. В результаті аналізу встановлено: порушення цілісності (фраґментованість) особистості, що несе за собою схильність до виникнення психосоматичної патології, може бути виділено в окрему групу дезадаптивних станів, межових розладів і психосоматичних захворювань із симптоматикою булімії, депресії і алекситимії. Шляхом зіставлення наявних теоретичних дефініцій щодо порушення цілісності особистості встановлено, що деструктивним психологічним механізмом є фрагментованість та недостатність регуляторної діяльності, що забезпечує активне творче ставлення до особистісного самоконструювання. Результати дослідження можуть бути використані у ході розробки навчально-освітніх програм для психологів, працівників соціальних, медичних служб і інших фахівців, які за родом своєї діяльності контактують з даною категорією осіб
Дод.точки доступу:
Shopsha, O. L.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Maksymov, M.
    Music space influence on human mental health [Text] / M. Maksymov // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P157-162


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
МУЗЫКА -- MUSIC (психология)
Анотація: The research purpose was to clarify relations between the peculiarities of music perception and mental health, determining personal social adaptability. The personal qualities reflecting personal disharmony existence were studied. Such disharmonies, in turn, predetermine mental health disturbances. The research methods included: the stimulus materials – musical fragments having some psychological content, the technique for subjective control determining, the narrative technique, the Rosenzweig Frustration Test. The sample included 19–22 year-old people: students and young people registered in the psychoneurological early treatment centre because of their neurotic disorders of different genesis. The obtained research results are: there are relations between the psychological characteristics of people with mental health problems and the peculiarities of their music perception, they tend to choose music of a destructive nature or expressing a passivity feeling
Мета дослідження полягала у з’ясуванні зв’язку особливостей сприймання музики із психічним здоров’ям, що детермінує ступінь соціальної адаптованості людини. Вивчалися особистісні якості, що дають відображають наявність особистісних дисгармоній. Ці дисгармонії, в свою чергу, зумовлюють порушення психічного здоров’я. Стимульний матеріал – музичні фрагменти, які містили певний психологічний зміст, метод визначення рівня суб’єктивного контролю, метод наративу, тест фрустрації Розенцвейга. Вибірка включала осіб віком 19–22 роки: студентів та молодь, що перебувала на обліку у психоневрологічному диспансері з невротичними розладами різного ґенезу. Встановлено зв’язок психологічних властивостей осіб з порушеннями психічного здоров’я та особливостями сприймання ними музики: вони обирають музику деструктивного характеру або таку, що символізує пасивність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Professional burnout in staff of mental units: the role of working conditions [Text] / I. V. Papathanasiou [et al.] // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P44-52


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (психология, этиология)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (психология)
ПСИХИАТРОВ ПОМОЩНИКИ -- PSYCHIATRIC AIDES (психология)
Анотація: Aim of this study is to investigate the level of professional burnout of mental health employees and to investigate the possible influence of various mental health factors on professional burnout. A cross-sectional methodology was employed to this study. A cohort of 217 employees who work in mental health settings in Greece was recruited. Data were collected with a three – part structured questionnaire consisted by questions on personal, professional and demographic data of the respondents, questions whose answers will give the profile of the working conditions and the Maslach Burnout inventory. The average age was (39.00 ± 8.19) years, 75.11 % were women, 60.2 % declared married, 47.5 % of the sample members have graduated from higher education institutes (and as for the profession 63.13 % are nurses, 14.28 % doctors and 22.59 % other specialties. Burnout levels were found to be can moderate, with the occupation, in particular nursing, understanding the context and purpose of work and cooperation between professionals, being aggravating factors. Research findings have shown moderate levels of burnout and several factors have been found to have an impact. Experience has been found as the most important factor for mental health sector
Метою даного дослідження є вивчення рівня професійного вигорання працівників системи охорони психічного здоров’я та можливого впливу різних факторів психічного здоров’я на професійне вигорання. У цьому дослідженні використано метод «поперекових зрізів». Була сформована вибірка з 217 співробітників, що працюють в психіатричних установах у Греції. Дані були зібрані за допомогою трьохкомпонентної структурованої анкети, що складається з запитань про особисті, професійні та демографічні дані респондентів; питання, відповіді на які допоможуть створити профіль умови праці та причини вигоряння по Маслаху. середній вік склав (39,00 ± 8,19) року, 75,11 % – жінки, 60,2 % – сімейні, 47,5 % членів вибірки закінчили вищі навчальні заклади (по професії 63,13 % – медсестри, 14,28 % лікарів та 22,59 % інших спеціальностей). Визначення рівня вигорання, як було встановлено, корелює з виконанням професійних обовязків, зокрема, з сестринськими \ санітарними функціями, розумінням контексту та цілей роботи, якості співпраці між співробітниками, супутніми факторами. Встановлені найбільш значимі фактори генези професійного вигорання працівників закладів охорони психічного здоров’я. Досвід був визнаний найважливішим фактором для сектора охорони психічного здоров’я
Дод.точки доступу:
Papathanasiou, I. V.
Tsaras, K.
Christodoulou, E.
Daglas, A.
Kourakos, M.
Kleisiaris, Ch.
Fradelos, E. C.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Religiosity in nursing: the translation, validation and cultural adoption of the centrality of religiosity scale - 10 in Greek language [Text] / E. C. Fradelos [et al.] // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P180-187


MeSH-головна:
РЕЛИГИЯ И ПСИХОЛОГИЯ -- RELIGION AND PSYCHOLOGY
УХОД ЗА БОЛЬНЫМ -- PATIENT CARE (психология)
Анотація: Religion has an important role in today’s society. Understanding religious perception and aspects of a person is a very complex process and could reflect ones moral values, cultural background and tradition. Many nurses around the world are religious and some religious motivations often prompt becoming a nurse. Aim of the study was the translation of the centrality of religiosity scale (CRS-10) in Greek language and the validation of the scale for the Greek population. The CRS-10 questionnaire is an anonymous self-administered questionnaire that contains ten, five point Likert scale, closed questions (ranging 1–5). The questionnaire was translated into Greek language and then back translated in the English in order to be checked for any inconsistencies. The sample of the study was 318 nurses and nurse assistants. Exploratory factor analysis, with principal components analysis was performed for checking the construct validity of the questionnaire. The test–retest reliability and the internal consistency were also examined. Statistical analysis performed by the use of SPSS 21.0. Statistical significance level was set at P = 0.05. The final Greek version of the questionnaire includes all of the ten questions. The mean age of the participants was (43.01 ± 7.60) years. One factor exported from the statistical analysis. The Cronbach-a coefficient was 0.919 for the total questionnaire. The CRS-10, is a valuable and reliable questionnaire that can be used for assessing religiosity in Greek population
Релігія відіграє важливу роль в сучасному суспільстві. Розуміння релігійного сприйняття і аспектів людини є дуже складним процесом і може відображати моральні цінності, культурний фон і традиції. Багато медсестер і санітарний персонал в усьому світі релігійні, а деякі саме через релігійні мотивів часто і доглядають за хворими. Метою дослідження було переведення центральної шкали релігійності (CRS-10) на грецьку мову та валідація шкали для грецького населенняАнкета CRS-10 являє собою анонімний опитувальник, який містить десять, п’ять балів за шкалою Ликерта, закриті питання (діапазон 1–5). Анкета була переведена на грецьку мову, а потім назад переведена на англійську мову, для перевірки на наявність будь-яких невідповідностей. Вибірка дослідження – 318 медсестер/санітарів і помічників. Факторний аналіз із застосуванням методу основних компонент був виконаний для перевірки достовірності конструкції опитувальника. Також була проведена повторна перевірка. Статистичний аналіз, виконаний з використанням SPSS 21.0. Рівень статистичної значущості був встановлений при Р = 0,05. Остаточна грецька версія опитувальника включає в себе всі десять питань. Середній вік учасників становив (43,01 ± 7,60) року. Один фактор експортується з статистичного аналізу. Коефіцієнт Кронбаха склав 0,919 для загальної анкети. CRS-10 – це цінний і надійний запитальник, який можливо використовувати для оцінки релігійності в грецькому населенні
Дод.точки доступу:
Fradelos, E. C.
Papathanasiou, I. V.
Kourakos, M.
Zyga, S.
Tzavella, F.
Tsaras, K.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Kourkouta, L. I.
    Treatment of dermatological diseases related to mental disorders [Text] / L. I. Kourkouta, Ch. K. Iliadis, I. V. Papathanasiou // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P194-196


MeSH-головна:
КОЖНЫЕ БОЛЕЗНИ -- SKIN DISEASES (этиология)
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (патофизиология)
Анотація: The skin is a means of expressing feelings such as anger, fear, shame, disappointment and plays an important role in the socialization of the person, which begins from childhood and continues during his adulthood. The skin retains the ability to respond to endogenous and exogenous stimuli, feels and integrates environmental signals and at the same time "transmits" internal states to the outside world. The medical practitioner should respond promptly to various questions before proceeding to his overall assessment through a well-structured consultation. The treatment of skin symptoms and disorders could be particularly beneficial for patients
Шкіра є засобом вираження почуттів, таких як гнів, страх, сором, розчарування і відіграє важливу роль у соціалізації людини, яка починається з дитинства і продовжується під час повноліття. Шкіра зберігає здатність реагувати на ендогенні та екзогенні подразники, відчуває та інтегрує екологічні сигнали і одночасно «передає» внутрішні стани у зовнішній світ. Медичний працівник повинен негайно відповісти на різні питання, перш ніж продовжити свою загальну оцінку за допомогою добре структурованої консультації. Лікування симптомів та розладів шкіри може бути особливо корисним для пацієнтів
Дод.точки доступу:
Iliadis, Ch. K.
Papathanasiou, I. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Ладиченко, В. В.
    Європейські стандарти права дітей на психічне здоров’я [Текст] / В. В. Ладиченко, Л. О. Головко // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 210-215


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ПРАВОЗАЩИТА -- CHILD ADVOCACY (стандарты)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
Анотація: Право особи на психічне здоров’я варто розглядати в контексті правового статусу окремих груп осіб (жінок, дітей, мігрантів, біженців тощо). Для цілей цієї статті ми розглядатимемо право дітей на психічне здоров’я. Вибір цієї категорії осіб зумовлений, зокрема, неухильним зростанням кількості нервових, неврівноважених, гіперактивних дітей з порушеннями психіки як в Україні, так і загалом у світі. Майбутнє психічне здоров’я нації залежить від того, наскільки зростаючій особистості будуть забезпечені умови, у яких гарантувалося б душевне здоров’я, оптимальне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. Виходячи з загальних принципів європейського вектору розвитку держави, найважливішим завданням для України є формування інституту соціального захисту дітей і імплементація європейських стандартів права дітей на психічне здоров’я з метою створення сприятливих умов для формування наступних поколінь
Дод.точки доступу:
Головко, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Пузирний, В. Ф.
    Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості [Текст] / В. Ф. Пузирний // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 52-56


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Анотація: В статті звертається увага на роль інтелектуального потенціалу особистості як форми адаптації. Виходячи з літературних джерел та результатів власних досліджень, наголошується на необхідності посилення інтелектуального виховання молоді, як умови соціальної адаптації та трансформації особистості в оновленому суспільстві
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Шамне, А. В.
    Варіативність психосоціального розвитку і психічне здоров’я особистості в підлітковому і юнацькому віці [Текст] / А. В. Шамне // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 122-129


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Анотація: Стаття присвячена проблемі психічного здоров’я як чинника конструктивного психосоціального розвитку особистості. Проаналізовано сприятливі і несприятливі психологічні фактори формування психічного здоров’я сучасної молоді. Обговорюються зміст, динаміка і наступність варіативності психосоціального розвитку особистості в періоди підліткового віку і юнацького віку. Особливості психічного здоров’я молоді пов’язані з різними варіантами психосоціального розвитку (конструктивного, неконструктивного, деструктивного). Їх основні зв’язки пролягають по лінії конструктивний або неконструктивний розвиток, спрямованість на себе чи на інших людей, опора на себе чи залежність від оточення і обставин. Виділено чинники типізації психосоціального розвитку і формування психічного здоров’я: регуляція особистістю поведінки та діяльності і її позиція у системі стосунків. Виявлено наявність деформацій психічного здоров’я у представників неконструктивного і деструктивного психосоціального розвитку. Представлено комплексний підхід до психологічного супроводу, прогнозування та корекції непродуктивних шляхів розвитку та порушень психічного здоров’я у підлітково-юнацькому віці
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Шмаргун, В. М.
    Взаємозв’язок показників інтелекту та когнітивних стилів у психічному розвитку дітей [Текст] / В. М. Шмаргун // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 129-135


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
ПОЗНАВАТЕЛЬНАЯ СПОСОБНОСТЬ -- COGNITION
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: У статті розглядаються напрями досліджень в галузі психології здібностей. Обговорюються перспективи онтологічної теорії інтелекту в контексті вивчення ментального (розумового) досвіду та когнітивних стилів дітей з затримкою психічного розвитку. Проаналізована необхідність комплексної діагностики інтелектуальних здібностей та когнітивних стилів як основи ментального розвитку
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Вивчення впливу вегетаріанських дієт на розвиток депресії [Текст] / О. Ю. Губська [та ін.] // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 201-205


MeSH-головна:
ДИЕТА ВЕГЕТАРИАНСКАЯ -- DIET, VEGETARIAN (вредные воздействия)
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER (этиология)
Анотація: Вивчено психоемоційний стан прихильників вегетаріанських дієт за шкалою депресії, встановлен зв’язок змін у вигляді депресії із концентрацією вітаміну В12 сироватки крові. Для дослідження було сформовано п’ять груп: вегетаріанці (42 особи), вегани (61 особа), напіввегетаріанці (14 осіб) лактовегетаріанці (12 осіб), прихильники традиційна моделі харчування (54 всеїдні). Вони заповнили опитувальники QIDS та шкалу депресій Бека. Усі групи порівнювалися із групою всеїдних. Під час другого етапу дослідження було відібрано дві групи: вегани (15 осіб) і всеїдні (15 осіб). В цих групах була виміряна концентрація вітаміну В12 в сироватці крові та вивчений вплив зниження концентрації вітаміну B12 на розвиток депресії. Вивчено частоту виникнення депресії серед груп, яка складає: вегетаріанці – 43 %, вегани – 30 %, напіввегетаріанці – 43 %, лактовегетаріанці – 33 % та всеїдні – 47 %. Не було виявлено статистично значимих відмінностей в частоті та вираженості депресії серед досліджуваних. В групі веганів було виявлено достовірно більшу кількість досліджуваних з дефіцитом вітаміну B12 в порівнянні з всеїдними (Р = 0,015). Рівень вітаміну B12 в крові не впливає на наявність депресії в групах веганів та всеїдних (χ2 = 0,045; P = 0,833 за QIDS). Обмеження вибраної методології: другий етап дослідження потребує дослідження на більш численних групах. Оригінальність: вперше в Україні був вивчений психоемоціональний стан прихильників вегетаріанських дієт, та була перевірена гіпотеза про влив зниження концентрації вітаміну B12 сироватки крові на психоемоціональний стан
Дод.точки доступу:
Губська, О. Ю.
Прівалов, М. А.
Альянова, Т. С.
Таран, А. І.
Родіонова, І. О.
Алексєєва, В. В.
Лавренчук, І. О.
Кузьмінець, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Шопша, О. Л.
    Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру [Текст] / О. Л. Шопша // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 68-70


MeSH-головна:
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ИСКУССТВО -- ART
Анотація: Конфлікти та їх зв’язок з психічним здоров’ям завжди йдуть поряд, особливо якщо мова йде про акторів театру. Незважаючи на величезну роль театру в духовному житті суспільства там закладено чимало протиріч, які призводять до конфліктів, що мають негативний для творчого процесу та самої цілісності театру наслідків. Психологічні методи підтримки психічного здоров’я акторів в сучасних умовах трансформації українського суспільства є недостатньо розробленою в науковій літературі. Дане дослідження є спробою вивчення чинників, що впливають на якість психічного здоров’я у акторів, яке проводилося протягом десяти років. Окремо були опитані підгрупи акторів: солістів, артистів балету, хору, оркестру. За результатами дослідження визначено специфіку переживання конфліктних ситуацій в кожній групі. Виокремлено три основних типи працівників театрального колективу за стилем міжособистісного спілкування: конфліктний, пасивний та доброзичливий, де було виявлено, слабкий, але статистично значущий зв’язок між вираженістю стилів поведінки у конфліктній ситуації та підрозділами театру. Констатовано вплив особистісних характеристик членів театрального колективу на міжособистісні конфлікти. Зокрема, щодо характерологічних особливостей акторів виявлений негативний вплив виражених акцентуацій циклотомічного, педантичного та гіпертимного типів, особливо в такому підрозділі театру, як балет. Отримані результати були покладені в основу розробки тренінгової програми, яка, спрямована на подолання конфліктів та збереження психічного здоров’я акторів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Мартинюк, І. А.
    Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження) [Текст] / І. А. Мартинюк // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 215-221


MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНЫЕ УСЛОВИЯ -- SOCIAL CONDITIONS
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Нині готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності є запорукою її соціального й ментального благополуччя. Однак у психолого-педагогічній науці поки що немає методів, які б констатували наявність самоосвітньої діяльності, її характеристики, з’ясовували показники готовності до самоосвіти та структуру цієї готовності. Автор розробила методики для діагностики: структури готовності особистості до самоосвітньої діяльності; здійснення студентами самоосвітньої діяльності та її сутності; сформованості та виразності її окремих показників. У статті обговорюються результати емпіричного дослідження за цими методиками. За результатами теоретичного дослідження автор визначила, що готовність до самоосвітньої діяльності: інтегрує особистісні якості, здібності, мотивацію, знання, уміння, навички; проявляється як налаштованість до самоосвіти і забезпечує її ефективність. Автор виокремила показники готовності особистості до самоосвітньої діяльності; описала трикомпонентну структуру готовності до самоосвітньої діяльності (особистісний, когнітивний, діяльніснийкомпоненти).Запропонованийінструментарійможевикористовуватись для комплексного вивчення психологічних особливостей готовності до самоосвітньої діяльності студентської молоді
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Грабовенко, Н. В.
    Діагностика як ключовий етап соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей з дитячим церебральним паралічем [Текст] / Н. В. Грабовенко, Т. М. Євменова // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 80-88


MeSH-головна:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (диагностика, реабилитация, терапия)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
Анотація: Емоційний комфорт дитини з обмеженими фізичними можливостями в родині є важливою умовою для її реабілітації та розвитку, адаптації та соціальної інтеграції. Для успішного здійснення соціальної роботи з сім’ями, які виховують таких дітей, фахівцям необхідна сукупність знань про психологічні особливості батьків, дітей та інших членів родини, оволодіння сучасними діагностичними та корекційними технологіями. Мета даного дослідження – визначити типологію сімей, які виховують дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП), за інтегральним показником психолого-педагогічної адаптації сім’ї до проблем інвалідності дитини та рівнів його сформованості на підставі комплексної соціально-педагогічної діагностики. Експериментальне дослідження проводилось в трьох областях України: Луганській, Сумській, Донецькій. Дослідженням було охоплено 180 сімей (322 дорослих і 180 дітей з ДЦП); 18 соціальних педагогів, 12 психологів реабілітаційних центрів. Діагностична робота базувалася на принципах: індивідуальної роботи; професійності; конфіденційності й системності. Для виявлення психолого-педагогічних проблем сім’ї застосовувалися такі методи: діагностичне та оцінююче інтерв’ю, бесіди, анкетування, тести, соціологічне опитування, спостереження, методи експертних оцінок, творчих завдань, самоаналіз
Дод.точки доступу:
Євменова, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Портницька, Н. Ф.
    До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю [Текст] / Н. Ф. Портницька, І. М. Тичина // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 116-122


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (патофизиология)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (этиология)
СТРАХ -- FEAR
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: У статті вивчалися прояви тривожності та страхів у дітей із розумовою відсталістю. Поєднання методик дослідження, що передбачають самооцінку емоційних реакцій, з експертною оцінкою, дозволяє здійснити цілісний опис проявів тривожності і страхів школярів із розумовою відсталістю. У дітей із розумовою відсталістю прослідковується підвищення рівня тривожності до кінця молодшого шкільного віку і деяке зниження її показників при переході до середньої школи. Виявлено гендерні відмінності переживання тривожності, що виявляються на рівні змісту та інтенсивності страхів у дітей із розумовою відсталістю. Обмеження вибраної методології полягають у низькому рівні рефлексії та критичності дітей із розумовою відсталістю під час самооцінки проявів тривожності та страхів та суб’єктивному характері самооцінки власних страхів. Знання вікової динаміки та гендерних особливостей прояву страхів у дітей із розумовою відсталістю дозволить розробити комплекс профілактичних і психотерапевтичних впливів. Описано динаміку та гендерні особливості тривожності та страхів у школярів з розумовою відсталістю в умовах навчання у школі-інтернаті
Дод.точки доступу:
Тичина, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Колесніченко, Л. А.
    Досвід психотерапії психосоматичних розладів [Текст] / Л. А. Колесніченко, А. В. Тімакова // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 151-157


MeSH-головна:
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS (терапия)
ПСИХОТЕРАПИЯ -- PSYCHOTHERAPY (методы)
Анотація: У статті проведено огляд динаміки теоретичних поглядів та психотерапевтичних тенденцій щодо психосоматичних розладів з позиції психодинамічних теорій особистості. Авторами узагальнені та описані організаційні та змістовні аспекти психоаналітично-орієнтованої психотерапії психосоматичних розладів як прояву порушення психічного здоров’я
Дод.точки доступу:
Тімакова, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Тюріна, Т. Г.
    Духовність як визначальний чинник духовного здоров’я особистості та суспільства (у світлі вчення про ноосферу В. Вернадського) [Текст] / Т. Г. Тюріна, А. М. Зачепа // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 255-260


MeSH-головна:
ДУХОВНОСТЬ -- SPIRITUALITY
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL
Анотація: У статті розглянуто проблеми духовного здоров’я особистості та суспільства у контексті вчення про біосферу та ноосферу В. Вернадського; показано тісний взаємозв’язок і взаємодія між духовним здоров’ям людини і духовним здоров’ям суспільства, цивілізації, планети, оскільки на інформаційно-енергетичному рівні вони є єдиною планетарною системою, активною складовою космопланетарного світу
Дод.точки доступу:
Зачепа, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)