Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ЛУ2/2017/7<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-57 
1.


   
    "Психічне здоров’я: глобальні виклики ХХІ ст." [Текст] : міжнародна науково-практична конференція з питань охорони психічного здоров’я, Україна, м. Київ, 26-27 жовтня 2017 р. // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 3-276


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Дод.точки доступу:
"Психічне здоров’я: глобальні виклики ХХІ ст.", міжнародна науково-практична конференція з питань охорони психічного здоров’я

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Секція 1. Соціальне благополуччя та добробут людини в контексті глобалізаційних трансформацій [Текст] // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 3-74


MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOCIAL SECURITY (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бахов, І. С.
    Проблеми психічного здоров’я у студентської молоді американських університетів і коледжів [Текст] / І. С. Бахов // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 3-10


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
АМЕРИКА -- AMERICAS
Анотація: Стаття присвячена аналізу психічних розладів у студентської молоді США. На джерельній базі даних американських університетів та психологічних центрів аналізуються причини виникнення розладів, описані характерні ознаки депресії, тривожності, залежності, самогубства серед студентів США, пропонуються діагностика та рекомендації щодо запобігання зазначених видів розладів. Зазначається, що на сьогодні найпоширенішім психічним розладом є депресія у різних ступенях проявів, яка може включати різні види тривожності. Дослідження, проведенні у студентському середовищі, виявили основні причини виникнення стресових ситуацій у студентів: надмірна кількість інформації чи відсутність необхідної інформації; нестача часу, перевантаження завданнями, які потрібно завершити за короткий період часу; конфлікт ролей, одночасне виконання різних завдань; невизначеність ролей, коли студент не знає, що від нього чекають; негативні умови діяльності (шум, відхилення температури в приміщенні, погане освітлення); відкладання своїх незавершених справ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Борисенко, Л. Л.
    Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів [Текст] / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 10-16


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Згідно мети дослідження у статті розкрито основні аспекти застосування здоров’язберігаючих освітніх технологій в сучасній системі вищої освіти, які розглядаються як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів на основі ергономічного підходу. Цей підхід попереджує руйнування здоров’я при одночасному створенні системи сприятливих для здоров’я умов всіх учасників цього процесу. Методологічною основою дослідження є положення теорії оптимізації навчально-виховного процесу Ю. Бабанського, теорії оптимального управління навчанням В. Беспалько, Т. Ільїної, Н. Тализіної. За результатами дослідження виявлено, що причинами виникнення негативних функціональних станів студентів є значне перевантаження різними видами навчальної діяльності та збільшення обсягів навчальної інформації для засвоєння, що призводять до виникнення у них тривоги, занепокоєння, втоми, зниження навчальної успішності. З метою оптимізації навчальної діяльності студентів запропоновано заходи з дотриманням ергономічних вимог щодо створення відповідних організаційних та соціально-психологічних умов навчання
Дод.точки доступу:
Журавська, Л. М.
Мендрух, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вакуліч, Т. М.
    Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні [Текст] / Т. М. Вакуліч // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 16-21


MeSH-головна:
ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CONDUCT DISORDER (патофизиология, психология)
СТРЕССОВЫЕ РАССТРОЙСТВА ПОСТТРАВМАТИЧЕСКИЕ -- STRESS DISORDERS, POST-TRAUMATIC (психология, этиология)
ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ) -- DEPENDENCY (PSYCHOLOGY)
ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ С ЖЕНЩИНОЙ -- BATTERED WOMEN
Анотація: Дослідження присвячене проблемі віктимної поведінки українських жінок, які опинилися в ролі жертви образливих стосунків. За результатами емпіричного дослідження виявлені специфічні чинники формування віктимної поведінки жінок (відсутність ідентифікації, викривлення сприйняття власних почуттів, знижена здатність до адекватного оцінювання власної та чужого поведінки, навколишньої ситуації; порушення кордонів Его, використання специфічних невротичних захисних механізмів). У статті обговорюються роль негативних мікро- і макросоціальних факторів у формуванні віктимної поведінки жінки в Україні. Емпіричним шляхом розкрито механізми віктимізуючого впливу психотравмуючих факторів батьківсько-дитячих стосунків на особистість жінки. Розроблено модель формування віктимної поведінки сучасних жінок та обґрунтовано сукупність показників прояву віктимності. Визначені основні напрями профілактики і корекції віктимної поведінки особистості. Отримані в результаті дослідження дані можуть бути використані під час вибору адекватних стратегій і тактик психотерапевтичної інтервенції та психологічної підтримки віктимних жінок, що страждають від насильства та образливої поведінки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Гавриловська, К. П.
    Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі [Текст] / К. П. Гавриловська, Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 22-28


MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOCIAL SECURITY
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
ОДИНОКИЕ -- SINGLE PERSON
Анотація: Метою даної роботи є виявлення чинників соціального благополуччя самотніх жінок. З’ясовано, що велике значення для переживання соціального благополуччя має соціальне середовище, в якому перебувають самотні жінки, ставлення до них з боку оточуючих. Проведено емпіричне дослідження в рамках психосемантичного підходу. Результати дослідження демонструють наявність негативного ставлення чоловіків до самотніх жінок, що виховують одну дитину чи кількох дітей. Існує необхідність продовжити дане дослідження з метою виявити суб’єктивні переживання самотніх жінок з приводу своєї самотності. Цінність даного дослідження полягає у виявленні проблеми низького рівня толерантності й прийняття по відношенню до самотніх жінок, що потребує пошуку шляхів покращення цієї ситуації
Дод.точки доступу:
Фальковська, Л. М.
Музичко, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Головатий, М. Ф.
    Психологія здоров’я в контексті радикальних кризових ситуацій глобалізованого століття [Текст] / М. Ф. Головатий, О. М. Холіч // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 28-31


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ОБЩЕСТВЕННОЕ ЗДОРОВЬЕ, НАБЛЮДЕНИЕ И КОНТРОЛЬ -- PUBLIC HEALTH SURVEILLANCE
Анотація: Досліджується психологія здоров’я як складна, багатоаспектна проблема суспільного буття, розв’язання якої значною мірою залежить від характеру, стану та практичної реалізації державної політики у цьому плані. Робиться акцент на тому, що у сучасних умовах глобалізованого суспільного розвитку психічне здоров’я дається взнаки як фактично загальносвітового масштабу феномен. Поліпшити його, певною мірою зменшити негативний вплив на життя та діяльність мільйонів людей вдається можливим лише за умов спільних зусиль країн і народів, посилення уваги до забезпечення сталого суспільного розвитку, оскільки стан психічного здоров’я детермінується економічними, політичними, соціальними, духовно-моральними та іншими факторами. Підкреслюється, що позитивна і активна діяльність людини визначальною мірою обумовлена станом її психічного здоров’я
Дод.точки доступу:
Холіч, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Пальм, Н. Д.
    Психологические аспекты мифотворчества в современной культуре [Текст] / Н. Д. Пальм // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 31-36


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
СОЗНАНИЕ -- CONSCIOUSNESS
СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- SOCIOLOGICAL FACTORS
Анотація: Рассмотрен комплекс актуальных проблем, связанных с возрастающим влиянием средств массовой информации на мировоззрение и систему ценностей людей, что способствовало реанимации мифа как важнейшего компонента психического здоровья человека. Прослеживаются психологические предпосылки создания новых мифов в сознании современного человека. Показано, что особую значимость миф приобретает в периоды трансформационных преобразований, выступая в качестве одного из ключевых средств конструирования идентичности и системы ценностей, сохранения и воспроизведения социального порядка
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Музичко, Л. В.
    Емоційне вигорання викладачів вищої школи та їхнє професійне здоров’я [Текст] / Л. В. Музичко, Л. М. Фальковська, К. П. Гавриловська // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 37-44


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (психология, этиология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: Емоційне вигорання – це показник психосоціального стану викладача, а його психосоціальне благополуччя є індикатором стану людського капіталу університету. Для вишу якість викладацького складу визначає якість його науково-освітньої діяльності. Метою статті є вивчення прояву емоційного вигорання викладачів в сучасних умовах та пошуку прийнятних способів його подолання ресурсами організації, яка є більш гнучкою системою аніж державні інституції. Основним діагностичним інструментом був опитувальник діагностики рівня емоціонального вигорання (ОЕВ) В. В. Бойка. Методику дослідження доповнювала авторська анкета для конкретизації організаційних умов та отримання суб’єктивної оцінки системи чинників, які викликають нервово-емоційне напруження педагогів. Аналіз результатів засвідчив загострення вияву ОЕВ викладачів сучасних вишів. Традиційні чинники обтяжені факторами напруження, що пов’язані з освітньою установою. Істотну роль в розвитку негативних психоемоційних станів педагогів відіграє організаційний стрес, значну частку відповідальності за який несе адміністрація. На фоні загальносистемних негараздів викладачі вказують, що серйозними стресовими впливами є організаційні проблеми і зміни в навчальних закладах. Ресурсом профілактики та подолання професійного вигорання викладачів повинні стати системні заходи, здатні привести до формування позитивного психосоціального клімату. Формування внутрішнього соціокультурного простору пом’якшує удари зовнішнього середовища і дозволяє будувати нові плани професійного розвитку кожному викладачеві
Дод.точки доступу:
Фальковська, Л. М.
Гавриловська, К. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Professional burnout in staff of mental units: the role of working conditions [Text] / I. V. Papathanasiou [et al.] // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P44-52


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (психология, этиология)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (психология)
ПСИХИАТРОВ ПОМОЩНИКИ -- PSYCHIATRIC AIDES (психология)
Анотація: Aim of this study is to investigate the level of professional burnout of mental health employees and to investigate the possible influence of various mental health factors on professional burnout. A cross-sectional methodology was employed to this study. A cohort of 217 employees who work in mental health settings in Greece was recruited. Data were collected with a three – part structured questionnaire consisted by questions on personal, professional and demographic data of the respondents, questions whose answers will give the profile of the working conditions and the Maslach Burnout inventory. The average age was (39.00 ± 8.19) years, 75.11 % were women, 60.2 % declared married, 47.5 % of the sample members have graduated from higher education institutes (and as for the profession 63.13 % are nurses, 14.28 % doctors and 22.59 % other specialties. Burnout levels were found to be can moderate, with the occupation, in particular nursing, understanding the context and purpose of work and cooperation between professionals, being aggravating factors. Research findings have shown moderate levels of burnout and several factors have been found to have an impact. Experience has been found as the most important factor for mental health sector
Метою даного дослідження є вивчення рівня професійного вигорання працівників системи охорони психічного здоров’я та можливого впливу різних факторів психічного здоров’я на професійне вигорання. У цьому дослідженні використано метод «поперекових зрізів». Була сформована вибірка з 217 співробітників, що працюють в психіатричних установах у Греції. Дані були зібрані за допомогою трьохкомпонентної структурованої анкети, що складається з запитань про особисті, професійні та демографічні дані респондентів; питання, відповіді на які допоможуть створити профіль умови праці та причини вигоряння по Маслаху. середній вік склав (39,00 ± 8,19) року, 75,11 % – жінки, 60,2 % – сімейні, 47,5 % членів вибірки закінчили вищі навчальні заклади (по професії 63,13 % – медсестри, 14,28 % лікарів та 22,59 % інших спеціальностей). Визначення рівня вигорання, як було встановлено, корелює з виконанням професійних обовязків, зокрема, з сестринськими \ санітарними функціями, розумінням контексту та цілей роботи, якості співпраці між співробітниками, супутніми факторами. Встановлені найбільш значимі фактори генези професійного вигорання працівників закладів охорони психічного здоров’я. Досвід був визнаний найважливішим фактором для сектора охорони психічного здоров’я
Дод.точки доступу:
Papathanasiou, I. V.
Tsaras, K.
Christodoulou, E.
Daglas, A.
Kourakos, M.
Kleisiaris, Ch.
Fradelos, E. C.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Пузирний, В. Ф.
    Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості [Текст] / В. Ф. Пузирний // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 52-56


MeSH-головна:
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Анотація: В статті звертається увага на роль інтелектуального потенціалу особистості як форми адаптації. Виходячи з літературних джерел та результатів власних досліджень, наголошується на необхідності посилення інтелектуального виховання молоді, як умови соціальної адаптації та трансформації особистості в оновленому суспільстві
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Фальковська, Л. М.
    Конструкт "здоров’я" у структурі свідомості студентської молоді [Текст] / Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко, К. П. Гавриловська // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 56-63


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
СОЦИАЛЬНОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- SOCIAL BEHAVIOR
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті наведено результати емпіричного дослідження соціальних уявлень студентської молоді щодо здоров’я. Система цих уявлень, представлена репрезентативною вибіркою (більше 150 студентів І–ІV курсів), дозволяє осмислити місце, роль, значення здоров’я у житті та поведінці майбутніх еліт суспільства. Результати, отримані в ході емпіричного вивчення структури та змісту конструкту «здоров’я» у свідомості студентства, дали підстави зрозуміти не тільки реальну оздоровчу практику молодих людей, а й відчути гостру необхідність розробки державних, громадських та особистісних програм, спрямованих на зростання соматичного та психічного благополуччя суспільства
Дод.точки доступу:
Музичко, Л. В.
Гавриловська, К. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Школяр, М. В.
    Можливості соціальної роботи у громаді в процесі включення внутрішньо переміщених осіб в нові територіальні спільноти [Текст] / М. В. Школяр // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 63-68


MeSH-головна:
ВРЕМЕННОЕ И МИГРИРУЮЩЕЕ НАСЕЛЕНИЕ -- TRANSIENTS AND MIGRANTS
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOCIAL SECURITY
Анотація: Однією із актуальних проблем в контексті вимушених міграційних процесів в Україні 2014–2017 рр. є соціально-психологічна адаптація переселенців до умов приймаючих територіальних громад та, відповідно, пошук засобів успішного їх включення у нове соціальне середовище. У статті обґрунтовуються можливості різних моделей соціальної роботи в громаді у сприянні інтеграції внутрішньо переміщених осіб в нові територіальні спільноти. При цьому, головний принцип, який повинен бути врахований у роботі соціального працівника із вимушеними переселенцями – це збереження рівноваги між особою і навколишнім середовищем, розуміння того, що середовище може стати як фактором стресу й дезадаптації, так і ресурсом у вирішені проблем. Застосування моделі «місцевого розвитку» дозволяє активізувати громадські ініціативи, врахувати інтереси як переселенців, так і приймаючих громад у пошуку шляхів вирішення проблем, що їх пов’язують. Реалізація моделі «соціальної дії» пов’язана із залученням переселенців до активного відстоювання своїх прав, приверненням уваги до невирішених проблем й налагодженням діалогу з владою. Модель «соціального планування» дозволяє зосередитись на побудові мережі зв’язків між переселенцями, державними соціальними службами, громадськими організаціями задля якісного надання фахівцями послуг для внутрішньо переміщених осіб
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Шопша, О. Л.
    Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру [Текст] / О. Л. Шопша // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 68-70


MeSH-головна:
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ИСКУССТВО -- ART
Анотація: Конфлікти та їх зв’язок з психічним здоров’ям завжди йдуть поряд, особливо якщо мова йде про акторів театру. Незважаючи на величезну роль театру в духовному житті суспільства там закладено чимало протиріч, які призводять до конфліктів, що мають негативний для творчого процесу та самої цілісності театру наслідків. Психологічні методи підтримки психічного здоров’я акторів в сучасних умовах трансформації українського суспільства є недостатньо розробленою в науковій літературі. Дане дослідження є спробою вивчення чинників, що впливають на якість психічного здоров’я у акторів, яке проводилося протягом десяти років. Окремо були опитані підгрупи акторів: солістів, артистів балету, хору, оркестру. За результатами дослідження визначено специфіку переживання конфліктних ситуацій в кожній групі. Виокремлено три основних типи працівників театрального колективу за стилем міжособистісного спілкування: конфліктний, пасивний та доброзичливий, де було виявлено, слабкий, але статистично значущий зв’язок між вираженістю стилів поведінки у конфліктній ситуації та підрозділами театру. Констатовано вплив особистісних характеристик членів театрального колективу на міжособистісні конфлікти. Зокрема, щодо характерологічних особливостей акторів виявлений негативний вплив виражених акцентуацій циклотомічного, педантичного та гіпертимного типів, особливо в такому підрозділі театру, як балет. Отримані результати були покладені в основу розробки тренінгової програми, яка, спрямована на подолання конфліктів та збереження психічного здоров’я акторів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Бикова, І. М.
    Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект [Текст] / І. М. Бикова // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 70-72


MeSH-головна:
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
Анотація: У дослідженні проаналізовано авторитарний і демократичний стилі управління; виявлено й описано соціальні, психологічні та особистісні чинники, які впливають на показники психічного благополуччя співробітників бізнес-організації; розроблено психокорекційну програму і психологічні рекомендації для керівників. У процесі експериментального дослідження використано методики, спрямовані на вивчення стилів керівництва та їх впливу на психологічний клімат в організації. За результатами дослідження виявлено взаємозв’язок між домінуючим стилем управління і соціально-психологічним кліматом в колективі та рівнем задоволеності трудовою діяльністю. Практична значущість дослідження полягає у розробці та обґрунтуванні психокорекційної програми, спрямованої на сприяння ефективній взаємодії керівника і підлеглих, зниження емоційної напруги в колективі, налагодження сприятливого психологічного клімату
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Туриніна, О. Л.
    Особливості формування психічного здоров’я у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. Л. Туриніна // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 72-74


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У публікації розглядаються питання пов’язані з особливостями формування психічного здоров’я у студентів вищих навчальних закладів. Подається стислий аналіз теоретичних та емпіричних досліджень з проблеми психічного здоров’я у студентів, увага акцентується на відсутності цілісної системи досліджень у психологічній літературі. Розкривається теоретико-методологічні аспекти даної теми та представляється методичний інструментарій, що складається з комплексу методів та методик, зокрема на авторського опитувальника, спрямованого на вивчення факторів психічного здоров’я. В роботі акцентується увага на створенні психологічної моделі, що розкриває фактори впливу на психічного здоров’я студентів вищого навчального закладу. Представлено результати емпіричного дослідження, у якому виявлено критерії сформованості психологічного здоров’я. Розроблено та апробовано програму з формування та збереження психічного здоров’я студентів вищих навчальних закладів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Секція 2. Специфічні виклики системи охорони психічного здоров’я: дитяча психіатрія, супровід людей з інвалідністю, людей похилого віку; система охорони психічного здоров’я у сільській місцевості [Текст] // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 75-140


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ДЛЯ ИНВАЛИДОВ -- HEALTH SERVICES FOR PERSONS WITH DISABILITIES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ДЛЯ ПОЖИЛЫХ -- HEALTH SERVICES FOR THE AGED
СЕЛЬСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДОРОВЬЕ -- RURAL HEALTH
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Vajpayee, A.
    Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children [Text] / A. Vajpayee // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P75-80


MeSH-головна:
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: In the present study an effort has been made to evaluate the effect of early visual literacy skill program on visual literacy of deprived and non deprived children. There were three levels of visual literacy skill program and their impact on different groups of children was made to measure up the levels of visual literacy skill program on performance of both deprived and non deprived children. It was hypothesis that visual literacy skill program will level off the performance of both deprived and non deprived children. As the duration of visual literacy skill program increase it will result in better performance of pictorial perception and visual literacy. The findings of the study have revealed that by enriching the exposure of deprived children with visual literacy skill program one can enhance their performance to the level of non deprived children. An effort has also been made to address the issues related to the development of simulation program on visual literacy
У дослідженні зроблені зусилля для оцінки ефекту ранньої симуляційної програми з образотворчого сприйняття обмежених і звичайних дітей. Було проведено три рівня програми моделювання, і вивчено їх вплив на різні групи дітей. Була зроблена оцінка ефективності впливу цих рівнів симуляційної програми на обмежених і звичайних дітей. Гіпотеза полягала в тому, що симуляції програма буде вирівнювати ефективність як обмежених так і звичайних дітей. У міру збільшення рівнів симуляційної програми це призведе до підвищення ефективності графічного сприйняття і візуальної грамотності. Результати дослідження показали, що, збагачуючи сприйняття обмежених дітей за допомогою симуляційної програмою, можна підвищити їх ефективність до рівня звичайних дітей. Були також зроблені зусилля для вирішення питань, пов’язаних з розробкою симуляційної програми по візуальної грамотності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Грабовенко, Н. В.
    Діагностика як ключовий етап соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей з дитячим церебральним паралічем [Текст] / Н. В. Грабовенко, Т. М. Євменова // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 80-88


MeSH-головна:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (диагностика, реабилитация, терапия)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
Анотація: Емоційний комфорт дитини з обмеженими фізичними можливостями в родині є важливою умовою для її реабілітації та розвитку, адаптації та соціальної інтеграції. Для успішного здійснення соціальної роботи з сім’ями, які виховують таких дітей, фахівцям необхідна сукупність знань про психологічні особливості батьків, дітей та інших членів родини, оволодіння сучасними діагностичними та корекційними технологіями. Мета даного дослідження – визначити типологію сімей, які виховують дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП), за інтегральним показником психолого-педагогічної адаптації сім’ї до проблем інвалідності дитини та рівнів його сформованості на підставі комплексної соціально-педагогічної діагностики. Експериментальне дослідження проводилось в трьох областях України: Луганській, Сумській, Донецькій. Дослідженням було охоплено 180 сімей (322 дорослих і 180 дітей з ДЦП); 18 соціальних педагогів, 12 психологів реабілітаційних центрів. Діагностична робота базувалася на принципах: індивідуальної роботи; професійності; конфіденційності й системності. Для виявлення психолого-педагогічних проблем сім’ї застосовувалися такі методи: діагностичне та оцінююче інтерв’ю, бесіди, анкетування, тести, соціологічне опитування, спостереження, методи експертних оцінок, творчих завдань, самоаналіз
Дод.точки доступу:
Євменова, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Губська, О. Ю.
    Професійні шкідливості в анестезіології та інтенсивній терапії як фактор ризику психоемоційних порушень лікарів-інтенсивістів [Текст] / О. Ю. Губська, Є. В. Рибак // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 88-93


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ВРЕДНОСТЕЙ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- OCCUPATIONAL EXPOSURE
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (этиология)
АФФЕКТИВНЫЕ СИМПТОМЫ -- AFFECTIVE SYMPTOMS (этиология)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
Анотація: Стаття присвячена професійним шкідливостям, що виникають у медичного персоналу (лікарів-анестезіологів з різним стажем роботи), які працюють у відділеннях анестезіології та інтенсивної терапії. Розглянуто фізіологічні, фізичні і хімічні небезпеки в роботі медичного персоналу, а також фактори, що сприяють професійних захворювань
Дод.точки доступу:
Рибак, Є. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)