Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2007/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.89-90
|
>2.
| Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.138
|
>3.
| Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/М. О. Кашуба [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.108
|
>4.
| Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/В. Г. Черкасов // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.134
|
>5.
| Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.86-88
|
>6.
| Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/Г. А. Лобань [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.115
|
>7.
| Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/І. А. Зупанець [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.104-105
|
>8.
| Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/Л. С. Фіра [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.133
|
>9.
| Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.78-82
|
>10.
| Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/А. І. Гоженко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.36-38
|
>11.
| Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.140-141
|
>12.
| Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/В. І. Шепітько [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.135
|
>13.
| Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/І. І. Солонинко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.72-75
|
>14.
| Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.131
|
>15.
| Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.126
|
>16.
| Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/Л. М. Сеник // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.125
|
>17.
| Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.128
|
>18.
| Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/Л. М. Сеник, С. П. Турковський // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.129
|
>19.
| Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/Л. М. Сеник, Л. М. Корбут // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.127
|
>20.
| Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.130
|
|
|