Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2007/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-78 
1.

Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/О. В. Козаченко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.54-58
2.

Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.130
3.

Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/Н. О. Ветютнева [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.95
4.

Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/М. В. Банчук [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.8-10
5.

Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.61-65
6.

Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/А. А. Гудима, О. Б. Сван // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.46-48
7.

Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/А. А. Гудима, В. В. Підгірний // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.41-43
8.

Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/Ю. В. Воронено [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.11-15
9.

Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/К. С. Волков [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.96-97
10.

Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/Н. О. Ветютнева [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.29-31
11.

Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.136
12.

Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/С. В. Василевич // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.94-95
13.

Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/О. А. Кащенко, О. А. Шандра // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.108-109
14.

Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/В. О. Яковлева [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.136-137
15.

Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.43-45
16.

Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/В. П. Камков, А. Г. Красовська // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.107
17.

До поліпшення викладання медичної біології/В. І. Павліченко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.117
18.

Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/І. І. Солонинко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.72-75
19.

Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.89-90
20.

Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/Е. І. Сливко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.70-72
 1-20    21-40   41-60   61-78 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)