Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2007/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/М. В. Банчук [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.8-10
|
>2.
| Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/Ю. В. Воронено [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.11-15
|
>3.
| Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.16-18
|
>4.
| Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/В. Й. Шатило [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.19-21
|
>5.
| Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р.м.Тернопіль // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.22-141
|
>6.
| Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/С. Н. Вадзюк [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.23-25
|
>7.
| Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.26-28
|
>8.
| Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/Н. О. Ветютнева [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.29-31
|
>9.
| Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/М. А. Волошин [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.31-33
|
>10.
| Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.33-36
|
>11.
| Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/А. І. Гоженко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.36-38
|
>12.
| Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/Ю. І. Губський [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.38-40
|
>13.
| Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/А. А. Гудима, В. В. Підгірний // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.41-43
|
>14.
| Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.43-45
|
>15.
| Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/А. А. Гудима, О. Б. Сван // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.46-48
|
>16.
| Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.48-51
|
>17.
| Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/С. І. Климнюк [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.52-54
|
>18.
| Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/О. В. Козаченко // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.54-58
|
>19.
| Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/О. В. Олійник [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.58-60
|
>20.
| Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.61-65
|
|
|