Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2008/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 19 |
>1.
| Безперервне післядипломне професійне навчання лікарю: перспективи і проблеми в анестезіології/Л. Я. Ковальчук [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.5-7
|
>2.
| Дзяк Г. В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/Г. В. Дзяк, Т. В. Святенко // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.8-13
|
>3.
| Рухова активність-невід’ємний важливий компонент здоров’я під час навчання у вищому навчальному закладі/І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.13-15
|
>4.
| Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання/П. О. Неруш [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.16-17
|
>5.
| Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів/Я. Й. Крижановський, В. С. Кульбака, В. М. Меллін // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.18-19
|
>6.
| Філімонов В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології/В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.20-22
|
>7.
| Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти/І. М. Білай, В. І. Дарій, О. А. Крапівной // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.23-25
|
>8.
| Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах болонського процесу/Т. М. Сіліна, Н. Д. Сокуренко, О. В. Морозова // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.25-26
|
>9.
| Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців/Н. І. Токарчук, Т. В. Капітан, О. С. Рубіна // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.27-28
|
>10.
| Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою/С. С. Ткачук, B. I. Ходоровський, В. І. Швець // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.29-31
|
>11.
| Практично орієнтоване викладання фізіології в українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи/І. В. Міщенко, В. П. Міщенко, Т. М. Запорожець // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.32-33
|
>12.
| Мерецький В. М. Особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня"/В. М. Мерецький // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.33-35
|
>13.
| Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології/С. Н. Вадзюк, Н. М. Волкова, О. В. Денефіль // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.36-37
|
>14.
| Кардіоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішніх хвороб/Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.38-40
|
>15.
| Хурані І. Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки/І. Ф. Хурані // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.41-43
|
>16.
| Фіра Л. С. Вивчення фітотерапії-необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця/Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький, М. І. Шанайда // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.43-44
|
>17.
| Слабий М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки/М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.45-48
|
>18.
| Костенко І. Ф. Система медсестринської освіти в країнах Європи та в Україні/І. Ф. Костенко // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.49-53
|
>19.
| Федорців О. Є. Досвід підготовки медичних сестер-бакалаврів на кафедрі педіатрії/О. Є. Федорців, О. М. Шульгай // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.54-56
|
|