Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2009/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.)/О. Є. Січкоріз, Р. Ю. Грицко, Т. С. Колач // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.107-109.
|
>2.
| Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/Г. А. Павлишин, Р. М. Гнатюк, В. В. Стеценко // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.97-99.
|
>3.
| Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/Л. Я. Ковальчук // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.10-14.
|
>4.
| Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/О. Є. Федорців, М. І. Кінаш, В. Ф. Лобода // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.109-111.
|
>5.
| Зіменковський Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.37-39.
|
>6.
| Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця/І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.65-67.
|
>7.
| Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.63-65.
|
>8.
| Івченко В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.39-40.
|
>9.
| Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/С. М. Горбатюк, Р. П. Піскун, Т. І. Шевчук // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.69-71.
|
>10.
| Нейко Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.54-55.
|
>11.
| Дубініна В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/В. Г. Дубініна, А. І. Рибін // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.86-87.
|
>12.
| Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/А. А. Гудима, В. В. Дем’яненко, І. М. Герасимів // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.78-80.
|
>13.
| Запорожан В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.34-36.
|
>14.
| Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/Т. А. Грошовий, М. Б. Демчук, О. Б. Калушка // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.75-77.
|
>15.
| Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/М. В. Банчук [та ін.] // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.14-22.
|
>16.
| Колесник Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору/Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.44-46.
|
>17.
| Никоненко О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.56-57.
|
>18.
| Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.40-44.
|
>19.
| Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, А. М. Скрипніков // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.32-33.
|
>20.
| Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта, 2009,N № 2.-С.105-106.
|
|
|