Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2009/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи з 1 по 14
1.

Богуцька Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка"/Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.15-17
2.

Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб/А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.30-33
3.

Воронцов О. О. Грудне вигодовування в програмі школи відповідального батьківства та у навчальній програмі кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини/О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.46-47
4.

Горілик А. В. Впровадження комбінованої освітньої технології для вищої фармацевтичної освіти/А. В. Горілик, С. І. Терещук, Б. П. Громовик // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.10-14
5.

Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб/С. А. Сон [та ін.] // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.25-28
6.

Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті/О. В. Тяжка [та ін.] // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.8-9
7.

Лісничук Н. Є. Біоетика як складова професійного становлення майбутніх лікарів (за підсумками 13-ї Грацької конференції "Teaching medicine - an interprofessional ageda")/Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук, І. Є. Сахарова // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.18-20
8.

Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу/О. Г. Кметь, І. І. Заморський, Н. Д. Філіпець // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.28-30
9.

ПІшак В. П. До концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "Лабораторна діагностика"/В. П. ПІшак, Ю. Т. Ахтемійчук, І. Ю. Олійник // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.5-7
10.

Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.20-22
11.

Рега Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (Нідерланді)/Н. І. Рега, І. М. Салайда // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.37-40
12.

Рега Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди)/Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.34-37
13.

Рокіцька Н. В. Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою/Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.22-24
14.

Ястремська С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.41-45
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)