Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.148-150
|
>2.
| Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/І. С. Чекман // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.73-74
|
>3.
| Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.157-159
|
>4.
| Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.154-156
|
>5.
| Хвисюк О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.140-142
|
>6.
| Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/З. М. Митник [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.7-10
|
>7.
| Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/П. Д. Фомін, Є. М. Шепетько, О. А. Повч // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.138-139
|
>8.
| Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.152-153
|
>9.
| Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/В. В. Лазоришинець [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.18-20
|
>10.
| Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/Л. В. Глушко, Н. В. Чаплинська, Н. З. Позур // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.94-96
|
>11.
| Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/А. О. Семеренко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.150-151
|
>12.
| Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.69-72
|
>13.
| Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/І. В. Іоффе, Н. А. Шор, І. В. Андреєва // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.109-111
|
>14.
| Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.102-104
|
>15.
| Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, О. В. Олійник // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.111-116
|
>16.
| Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/І. Р. Мисула, Г. Я. Загричук, Л. Б. Унольт // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.123-127
|
>17.
| Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.100-101
|
>18.
| Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/В. В. Лазоришинець [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.21-22
|
>19.
| Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/В. В. лазоришинець [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.10-17
|
>20.
| Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/О. О. Притуло, Н. В. Проніна, Ю. В. Сосновський // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.134-135
|
|
|