Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/В. М. Лісовий, В. А. Капустник // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.120-123
2.

Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.117-119
3.

Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/І. Р. Мисула, Г. Я. Загричук, Л. Б. Унольт // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.123-127
4.

Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи /Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.130-132
5.

Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/О. П. Мінцер // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.128-130
6.

Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, О. В. Олійник // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.111-116
7.

Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.102-104
8.

Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.100-101
9.

Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.104-106
10.

Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/І. В. Іоффе, Н. А. Шор, І. В. Андреєва // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.109-111
11.

Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.107-109
12.

Никоненко О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.132-133
13.

Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/А. О. Семеренко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.150-151
14.

Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.148-150
15.

Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.152-153
16.

Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.157-159
17.

Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.154-156
18.

Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Є. Самогальська // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.146-148
19.

Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/Ю. О. Талаєнко, Є. Д. Міронович, Л.П Дбіжа // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.136-137
20.

Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/О. О. Притуло, Н. В. Проніна, Ю. В. Сосновський // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.134-135
 1-20    21-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)