Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/В. М. Лісовий, В. А. Капустник // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.120-123
|
>2.
| Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/З. М. Митник [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.7-10
|
>3.
| Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/П. Д. Фомін, Є. М. Шепетько, О. А. Повч // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.138-139
|
>4.
| Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/В. В. Лазоришинець [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.18-20
|
>5.
| Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.63-65
|
>6.
| Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/Л. В. Глушко, Н. В. Чаплинська, Н. З. Позур // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.94-96
|
>7.
| Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.157-159
|
>8.
| Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.148-150
|
>9.
| Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/О. П. Мінцер // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.128-130
|
>10.
| Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.152-153
|
>11.
| Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.23-27
|
>12.
| Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.69-72
|
>13.
| Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.65-68
|
>14.
| Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/А. О. Семеренко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.150-151
|
>15.
| Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/О. П. Волосовець, І. Є. Булах // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.43-46
|
>16.
| Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/І. В. Іоффе, Н. А. Шор, І. В. Андреєва // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.109-111
|
>17.
| Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.102-104
|
>18.
| Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, О. В. Олійник // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.111-116
|
>19.
| Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/І. Р. Мисула, Г. Я. Загричук, Л. Б. Унольт // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.123-127
|
>20.
| Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.100-101
|
|
|