Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.107-109
|
>2.
| Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.34-42
|
>3.
| Вітенко І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.91-93
|
>4.
| Вітенко І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/І. С. Вітенко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.47-49
|
>5.
| Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/О. П. Волосовець, І. Є. Булах // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.43-46
|
>6.
| Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.63-65
|
>7.
| Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.96-99
|
>8.
| Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/І. П. Вакуленко, М. Б. Первак, Н. В. Танасічук-Гажиєва // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.89-91
|
>9.
| Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/В. М. Бобирьов, Л. А. Муляр, Т. А. Петрова // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.86-88
|
>10.
| Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.104-106
|
>11.
| Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.65-68
|
>12.
| Ковальчук Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/Л. Я. Ковальчук // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.50-59
|
>13.
| Ковальчук Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горба/Л.Я Ковальчук // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.27-30
|
>14.
| Ковальчук Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.31-33
|
>15.
| Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.117-119
|
>16.
| Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/О. М. Біловол, В. М. Лісовий, В. А. Капустник // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.82-85
|
>17.
| Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/В. М. Лісовий, В. А. Капустник // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.120-123
|
>18.
| Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.23-27
|
>19.
| Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/О. П. Мінцер // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.128-130
|
>20.
| Москаленко В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.60-63
|
|
|