Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/В. О. Ульянов, В. Є. Бреус // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.14-17.
|
>2.
| Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.89-91.
|
>3.
| Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/А. С. Сон [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.19-21.
|
>4.
| Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/П. Є. Мазур, Г. Р. Голуб, О. С. Кралюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.74-75.
|
>5.
| Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.21-24.
|
>6.
| Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.87-89.
|
>7.
| Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/С. М. Марчишин, М. І. Шнайда, О. І. Грималюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.83-85.
|
>8.
| Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.25-27.
|
>9.
| Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.77-79.
|
>10.
| Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/С. І. Климнюк, Н. І. Ткачук, Л. Б. Романюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.72-73.
|
>11.
| Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/С. І. Шкробот, Л. С. Мілевська-Вовчук, З. В. Салій // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.104-106.
|
>12.
| Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.40-42.
|
>13.
| Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/Л. С. Білик, Н. Є. Слободян // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.60-61.
|
>14.
| Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/М. Б. Шегедин, І. С. Смачило // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.98-100
|
>15.
| Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/О. В. Ткачук, В. Ф. Мислицький, С. С. Ткачук // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.94-95.
|
>16.
| Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/С. В. Огарь, Л. В. Пляка // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.5-7.
|
>17.
| Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/І. М. Білай [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.30-33.
|
>18.
| Новосьолова Н. Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/Н. Ф. Новосьолова // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.53-55.
|
>19.
| Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.48-50.
|
>20.
| Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.55-57.
|
|
|