Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-43 
1.

Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.77-79.
2.

Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.76-77.
3.

Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/З. П. Мандзій, І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.80-82.
4.

Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/О. В. Олійник, О. Г. Лавра, Л. Р. Юзьків // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.85-87.
5.

Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/С. М. Марчишин, М. І. Шнайда, О. І. Грималюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.83-85.
6.

Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/В. Б. Гощинський [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.68-69.
7.

Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/І. Я. Господарський [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.65-67.
8.

Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/І. Я. Дзюбановський, В. В. Бенедикт, В. І. П’ятночка // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.70-72.
9.

Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/П. Є. Мазур, Г. Р. Голуб, О. С. Кралюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.74-75.
10.

Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/С. І. Климнюк, Н. І. Ткачук, Л. Б. Романюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.72-73.
11.

Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.87-89.
12.

Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/С. І. Шкробот, Л. С. Мілевська-Вовчук, З. В. Салій // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.104-106.
13.

Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/С. І. Шкробот, О. П. Венгер, О. Є. Смашна // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.100-103.
14.

Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/І. С. Шпонька, Г. С. Короленко, С. В. Козлов // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.106-108.
15.

Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/В. З. Свиридюк, В. А. Копетчук, П. В. Яворський // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.112-116.
16.

Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/М. М. Савула, Ю. І. Сливка // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.108-111.
17.

Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/С. І. Сміян, У. С. Слаба, Л. П. Мартинюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.91-93.
18.

Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.89-91.
19.

Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/О. В. Ткачук, В. Ф. Мислицький, С. С. Ткачук // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.94-95.
20.

Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/М. Б. Шегедин, І. С. Смачило // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.98-100
 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)