Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.28-30.
|
>2.
| Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/Н. Є. Кузякіна // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.51-52.
|
>3.
| Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/О. В. Швидкий, Н. В. Будь // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.96-98.
|
>4.
| Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/Т. А. Хомазюк [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.11-14.
|
>5.
| Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/С. І. Шкробот, О. П. Венгер, О. Є. Смашна // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.100-103.
|
>6.
| Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/М. С. Гнатюк [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.62-64.
|
>7.
| Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/І. Я. Господарський [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.65-67.
|
>8.
| Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/М. В. Гребенник [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.33-35.
|
>9.
| Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/І. Я. Дзюбановський, В. В. Бенедикт, В. І. П’ятночка // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.70-72.
|
>10.
| Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/І. С. Шпонька, Г. С. Короленко, С. В. Козлов // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.106-108.
|
>11.
| Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/В. З. Свиридюк, В. А. Копетчук, П. В. Яворський // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.112-116.
|
>12.
| Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/О. В. Олійник, О. Г. Лавра, Л. Р. Юзьків // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.85-87.
|
>13.
| Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/Н. В. Банадига, І. О. Рогальський // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.57-69.
|
>14.
| Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/В. Б. Гощинський [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.68-69.
|
>15.
| Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/М. М. Савула, Ю. І. Сливка // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.108-111.
|
>16.
| Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.17-18.
|
>17.
| Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.45-47.
|
>18.
| Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/З. П. Мандзій, І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.80-82.
|
>19.
| Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/І. С. Чекман, Н. О. Горчакова // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.7-11.
|
>20.
| Основи клінічного мислення і Болонський процес/В. М. Василюк [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.36-40.
|
|
|