Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/С. В. Огарь, Л. В. Пляка // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.5-7.
|
>2.
| Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/І. С. Чекман, Н. О. Горчакова // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.7-11.
|
>3.
| Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/Т. А. Хомазюк [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.11-14.
|
>4.
| Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/В. О. Ульянов, В. Є. Бреус // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.14-17.
|
>5.
| Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.17-18.
|
>6.
| Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/А. С. Сон [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.19-21.
|
>7.
| Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.21-24.
|
>8.
| Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.25-27.
|
>9.
| Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.28-30.
|
>10.
| Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/І. М. Білай [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.30-33.
|
>11.
| Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/М. В. Гребенник [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.33-35.
|
>12.
| Основи клінічного мислення і Болонський процес/В. М. Василюк [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.36-40.
|
>13.
| Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.40-42.
|
>14.
| Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/Η. Μ. Воронич-Семченко, М. М. Багрій // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.42-45.
|
>15.
| Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.45-47.
|
>16.
| Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.48-50.
|
>17.
| Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/Н. Є. Кузякіна // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.51-52.
|
>18.
| Новосьолова Н. Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/Н. Ф. Новосьолова // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.53-55.
|
>19.
| Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.55-57.
|
>20.
| Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/Н. В. Банадига, І. О. Рогальський // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.57-69.
|
|
|