Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-43 
1.


    Мазур, П. Є.
    Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу [Текст] / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 77-79.

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

Дод.точки доступу:
Мишаківська, Л. С.
Кралюк, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мазур, П. Є.
    Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою [Текст] / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 76-77.

Рубрики: Образование медсестринское, повышение квалификации--тенденции

Дод.точки доступу:
Горошко, Є. Л.
Кузнець, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання [Текст] / З. П. Мандзій, І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 80-82.

Рубрики: Фармация--обуч

   Фармакология клиническая--обуч


Дод.точки доступу:
Мандзій, З. П.
Кліщ, І. М.
Тюріна, В. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року [Текст] / О. В. Олійник, О. Г. Лавра, Л. Р. Юзьків // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 85-87.

Рубрики: Образование--тенденции

Дод.точки доступу:
Олійник, О. В.
Лавра, О. Г.
Юзьків, Л. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ [Текст] / С. М. Марчишин, М. І. Шнайда, О. І. Грималюк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 83-85.

Рубрики: Образование фармацевтическое--методы

   Фармакология клиническая--обуч


Дод.точки доступу:
Марчишин, С. М.
Шнайда, М. І.
Грималюк, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 68-69.

Рубрики: Врач-больной отношения

Дод.точки доступу:
Гощинський, В. Б.
Корильчук, Н. І.
Боцюк, Н. Є.
Боровик, І. О.
Корильчук, Т. Б.
Ляшенко, І. І.
Перейма, В. Р.
Бенца, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського [Текст] / І. Я. Господарський [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 65-67.

Рубрики: Образования технология

   Образование медсестринское, степень бакалавра--тенденции


Дод.точки доступу:
Господарський, І. Я.
Ястремська, С. О.
Коноваленко, С. О.
Рега, Н. І.
Криницька, І. Я.
Максимова, В. В.
Локай, Б. А.
Галіяш, Н. Б.
Креховська-Лепявко, О. М.
Яворська, І. В.
Петренко, Н. В.
Городецький, В. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти [Текст] / І. Я. Дзюбановський, В. В. Бенедикт, В. І. П’ятночка // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 70-72.

Рубрики: Образование дистанционное

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Хирургия--обуч


Дод.точки доступу:
Дзюбановський, І. Я.
Бенедикт, В. В.
П’ятночка, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників [Текст] / П. Є. Мазур, Г. Р. Голуб, О. С. Кралюк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 74-75.

Рубрики: Психология медицинская--обуч

   Коммуникация


Дод.точки доступу:
Мазур, П. Є.
Голуб, Г. Р.
Кралюк, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця [Текст] / С. І. Климнюк, Н. І. Ткачук, Л. Б. Романюк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 72-73.

Рубрики: Образование медицинское

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Дод.точки доступу:
Климнюк, С. І.
Ткачук, Н. І.
Романюк, Л. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Пайкуш, М. А.
    Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 87-89.

Рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений--обуч

Дод.точки доступу:
Личковський, Е. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків [Текст] / С. І. Шкробот, Л. С. Мілевська-Вовчук, З. В. Салій // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 104-106.

Рубрики: Образование медицинское--методы

   Компьютерные обучающие системы


Дод.точки доступу:
Шкробот, С. І.
Мілевська-Вовчук, Л. С.
Салій, З. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів [Текст] / С. І. Шкробот, О. П. Венгер, О. Є. Смашна // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 100-103.

Рубрики: Образование медицинское--тенденции

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Дод.точки доступу:
Шкробот, С. І.
Венгер, О. П.
Смашна, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини [Текст] / І. С. Шпонька, Г. С. Короленко, С. В. Козлов // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 106-108.

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

   Судебная медицина--обуч


   Анатомия--обуч


Дод.точки доступу:
Шпонька, І. С.
Короленко, Г. С.
Козлов, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) [Текст] / В. З. Свиридюк, В. А. Копетчук, П. В. Яворський // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 112-116.

Рубрики: Медицинские учебные заведения--ист

   Медицинские институты--ист


Дод.точки доступу:
Свиридюк, В. З.
Копетчук, В. А.
Яворський, П. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Савула, М. М.
    Кращі університети: результати світового рейтингу [Текст] / М. М. Савула, Ю. І. Сливка // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 108-111.

Рубрики: Университеты--статист--тенденции

Дод.точки доступу:
Сливка, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу [Текст] / С. І. Сміян, У. С. Слаба, Л. П. Мартинюк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 91-93.

Рубрики: Терапия (дисциплина)--обуч

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Дод.точки доступу:
Сміян, С. І.
Слаба, У. С.
Мартинюк, Л. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Сагаль, І. Р.
    Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" [Текст] / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 89-91.

Рубрики: Интернатура и резидентура

   Педиатрия--обуч


Дод.точки доступу:
Боярчук, О. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи [Текст] / О. В. Ткачук, В. Ф. Мислицький, С. С. Ткачук // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 94-95.

Рубрики: Образование медицинское

   Физиология--обуч


   Патология--обуч


Дод.точки доступу:
Ткачук, О. В.
Мислицький, В. Ф.
Ткачук, С. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Шегедин, М. Б.
    Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського [Текст] / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 98-100

Рубрики: Образование медсестринское--тенденции

   Медицинские училища--тенденции


Дод.точки доступу:
Смачило, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)