Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2011/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Кліщ Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/Г. І. Кліщ // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.58-66
|
>2.
| Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/В. І. Ляховський, Д. Г. Дем’янюк, О. М. Люлька // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.66-68
|
>3.
| Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/О. В. Олійник, А. Р. Вайда, А. Я. Господарський // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.69-70
|
>4.
| Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.50-51
|
>5.
| Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/І. М. Білай, В. І. Дарій, О. А. Рижов // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.52-54
|
>6.
| Бойків А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/А. Б. Бойків // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.55-57
|
>7.
| Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/Ю. М. Степанов, І. М. Кононов, А. В. Латфуліна // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.80-81
|
>8.
| Степанов Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.82-83
|
>9.
| Клішевич Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум’янцев, І. Ф. Гончаренко // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.84-90
|
>10.
| Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.71-74
|
>11.
| Тюріна В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.74-77
|
>12.
| Ткачук О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.77-79
|
>13.
| Юкало В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/В. Я. Юкало // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.17-19
|
>14.
| Шальнова-Козаченко О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/О. В. Шальнова-Козаченко // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.20-28
|
>15.
| Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/О. Л. Ковальчук [та ін.] // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.29-31
|
>16.
| Мисула І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.5-10.
|
>17.
| Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/Л. Д. Чулак [та ін.] // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.11-14
|
>18.
| Гривенко С. Г. Перспективи використання сучасних комп’ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.15-17
|
>19.
| Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/М. І. Бобак, С. В. Бондаренко, В. Й. Кульчицький // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.40-43
|
>20.
| Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/Л. Р. Шостакович-Корецька, В. В. Маврутенков, А. В. Чергінець // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.43-46
|
|
|