Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2012/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Мосула Л.М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії/Л. М. Мосула // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.61-63
2.

Ничик Н.А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти?/Н. А. Ничик // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.64-65
3.

Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О.О. Богомольця/І. В. Ніженковська, Л. В. Яніцька, О. О. Стеченко // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.66-68
4.

Левицький П.Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій /П. Р. Левицький // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.49-51
5.

Марценюк В.П. Педагогічно-психологічні аспекти комп’ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов/В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.52-54
6.

Мельничук І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціоекономічних професій/І. М. Мельничук // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.55-60
7.

Одинцова В.М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання/В. М. Одинцова, О. М. Денисенко // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.69-71
8.

Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращенні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології/Ю. Є. Роговий, Л. О. Філіпова, В. А. Дорошко // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.84-85
9.

Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету/А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.86-88
10.

Федчишин Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки/Н. О. Федчишин // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.89-92
11.

Олійник І.Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу/І. Ю. Олійник // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.72-75
12.

Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю/Т. О. Перцева, О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.76-79
13.

Рега Н.І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/Н. І. Рега // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.80-83
14.

Кушик М.Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст./М. Л. Кушик // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.43-48
15.

Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання/Ю. Т. Ахтемійчук [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.13-15
16.

Білик С.М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах/С. М. Білик // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.16-19
17.

Вісьтак М.В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів/М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.20-22
18.

Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомоги населенню України/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.5-6
19.

Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання/В. Ф. Москаленко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.7-9
20.

Вітенко І.С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів/І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.10-12
 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)