Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2012/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Волощук Н.І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи/Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.23-26
2.

Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання/Ю. Т. Ахтемійчук [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.13-15
3.

Запорожан С.Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія"/С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.33-34
4.

Одинцова В.М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання/В. М. Одинцова, О. М. Денисенко // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.69-71
5.

Кукурудз Н.І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога/Н. І. Кукурудз // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.40-42
6.

Рега Н.І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/Н. І. Рега // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.80-83
7.

Кравець Н.О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою/Н. О. Кравець // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.35-37
8.

Кушик М.Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст./М. Л. Кушик // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.43-48
9.

Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання/В. Ф. Москаленко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.7-9
10.

Білик С.М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах/С. М. Білик // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.16-19
11.

Грищук М.І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам/М. І. Грищук // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.27-29
12.

Жмудська Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/Г. В. Жмудська // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.30-32
13.

Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю/Т. О. Перцева, О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.76-79
14.

Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О.О. Богомольця/І. В. Ніженковська, Л. В. Яніцька, О. О. Стеченко // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.66-68
15.

Левицький П.Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій /П. Р. Левицький // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.49-51
16.

Вісьтак М.В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів/М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.20-22
17.

Мосула Л.М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії/Л. М. Мосула // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.61-63
18.

Марценюк В.П. Педагогічно-психологічні аспекти комп’ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов/В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.52-54
19.

Федчишин Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки/Н. О. Федчишин // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.89-92
20.

Олійник І.Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу/І. Ю. Олійник // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.72-75
 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)