Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2012/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Олійник Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти/Е. В. Олійник // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.111-112
|
>2.
| Нечитайло Ю.М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб/Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.108-110
|
>3.
| Омельчук С.Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті/С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.113-116
|
>4.
| Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби"/М. М. Потяженко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.120-122
|
>5.
| Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.117-119
|
>6.
| Максимчук Л.Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету/Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.91-93
|
>7.
| Левенець С.С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря/С. С. Левенець // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.87-90
|
>8.
| Маслій С.М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь/С. М. Маслій // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.94-97
|
>9.
| Мерецька І.В. Сучасні аспекти організації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/І. В. Мерецька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.105-107
|
>10.
| Мельничук І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії/І. М. Мельничук // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.98-104
|
>11.
| Хомазюк Т.А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи/Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.141-143
|
>12.
| Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/Т. А. Табалюк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.138-140
|
>13.
| Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.144-147
|
>14.
| Шкробот С.І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі/С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.151-153
|
>15.
| Шевченко О.А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.148-150
|
>16.
| Рега Н.І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства/Н. І. Рега // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.126-129
|
>17.
| Пришляк А. М. Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків/А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.123-125
|
>18.
| Руда О.Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків/О. Ю. Руда, О. В. Костильов // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.130-131
|
>19.
| Січкоріз О.Є. Впровадження основ преконцепційного здоров’я у систему післядипломної підготовки лікарів/О. Є. Січкоріз // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.135-137
|
>20.
| Сидоренко О.Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/О. Л. Сидоренко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.132-134
|
|
|