Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2012/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби"/М. М. Потяженко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.120-122
|
>2.
| Пришляк А. М. Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків/А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.123-125
|
>3.
| Мельничук І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії/І. М. Мельничук // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.98-104
|
>4.
| Олійник Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти/Е. В. Олійник // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.111-112
|
>5.
| Мерецька І.В. Сучасні аспекти організації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/І. В. Мерецька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.105-107
|
>6.
| Зарудна О.І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою/О. І. Зарудна // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.48-49
|
>7.
| Омельчук С.Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті/С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.113-116
|
>8.
| Калашнікова К.А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи/К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.53-55
|
>9.
| Рега Н.І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства/Н. І. Рега // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.126-129
|
>10.
| Жаріков М.Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1/М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.41-43
|
>11.
| Лебедюк М.М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету/М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.85-86
|
>12.
| Маслій С.М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь/С. М. Маслій // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.94-97
|
>13.
| Шкробот С.І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі/С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.151-153
|
>14.
| Кліщ І.М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"/І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.59-61
|
>15.
| Сидоренко О.Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/О. Л. Сидоренко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.132-134
|
>16.
| Корнійчук О.П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі/О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.66-69
|
>17.
| Максимчук Л.Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету/Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.91-93
|
>18.
| Вороненко Ю.В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції)/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.6-17
|
>19.
| Руда О.Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків/О. Ю. Руда, О. В. Костильов // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.130-131
|
>20.
| Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/Р. Б. Коцюба // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.78-81
|
|
|