Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2012/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Аністратенко Т.І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога/Т. І. Аністратенко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.20-23
|
>2.
| Коноваленко С.О. Взаємозв’язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання/С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.62-65
|
>3.
| Бженар І.Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/І. Л. Бженар // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.29-31
|
>4.
| Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.144-147
|
>5.
| Кирилів М.В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія"/М. В. Кирилів // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.56-58
|
>6.
| Коробко Д.Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації/Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.70-72
|
>7.
| Січкоріз О.Є. Впровадження основ преконцепційного здоров’я у систему післядипломної підготовки лікарів/О. Є. Січкоріз // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.135-137
|
>8.
| Бількевич Н.А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму/Н. А. Бількевич // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.32-35
|
>9.
| Хомазюк Т.А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи/Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.141-143
|
>10.
| Косовська Т.М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку/Т. М. Косовська // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.73-77
|
>11.
| Нечитайло Ю.М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб/Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.108-110
|
>12.
| Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/Т. А. Табалюк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.138-140
|
>13.
| Грицан Л.Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/Л. Д. Грицан // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.36-40
|
>14.
| Крицький І.О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ/І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.18-19
|
>15.
| Кочін І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів/І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.82-84
|
>16.
| Загричук Г.Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців/Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.44-47
|
>17.
| Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.50-52
|
>18.
| Левенець С.С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря/С. С. Левенець // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.87-90
|
>19.
| Бардов В.Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія"/В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.24-28
|
>20.
| Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.117-119
|
|
|