Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2012/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Аністратенко Т.І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога/Т. І. Аністратенко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.20-23
2.

Коноваленко С.О. Взаємозв’язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання/С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.62-65
3.

Бженар І.Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/І. Л. Бженар // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.29-31
4.

Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.144-147
5.

Кирилів М.В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія"/М. В. Кирилів // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.56-58
6.

Коробко Д.Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації/Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.70-72
7.

Січкоріз О.Є. Впровадження основ преконцепційного здоров’я у систему післядипломної підготовки лікарів/О. Є. Січкоріз // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.135-137
8.

Бількевич Н.А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму/Н. А. Бількевич // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.32-35
9.

Хомазюк Т.А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи/Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.141-143
10.

Косовська Т.М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку/Т. М. Косовська // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.73-77
11.

Нечитайло Ю.М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб/Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.108-110
12.

Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/Т. А. Табалюк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.138-140
13.

Грицан Л.Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/Л. Д. Грицан // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.36-40
14.

Крицький І.О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ/І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.18-19
15.

Кочін І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів/І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.82-84
16.

Загричук Г.Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців/Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.44-47
17.

Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.50-52
18.

Левенець С.С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря/С. С. Левенець // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.87-90
19.

Бардов В.Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія"/В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.24-28
20.

Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.117-119
 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)