Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2012/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Вороненко Ю.В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції)/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.6-17
|
>2.
| Крицький І.О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ/І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.18-19
|
>3.
| Аністратенко Т.І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога/Т. І. Аністратенко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.20-23
|
>4.
| Бардов В.Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія"/В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.24-28
|
>5.
| Бженар І.Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/І. Л. Бженар // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.29-31
|
>6.
| Бількевич Н.А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму/Н. А. Бількевич // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.32-35
|
>7.
| Грицан Л.Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/Л. Д. Грицан // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.36-40
|
>8.
| Жаріков М.Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1/М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.41-43
|
>9.
| Загричук Г.Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців/Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.44-47
|
>10.
| Зарудна О.І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою/О. І. Зарудна // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.48-49
|
>11.
| Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.50-52
|
>12.
| Калашнікова К.А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи/К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.53-55
|
>13.
| Кирилів М.В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія"/М. В. Кирилів // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.56-58
|
>14.
| Кліщ І.М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"/І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.59-61
|
>15.
| Коноваленко С.О. Взаємозв’язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання/С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.62-65
|
>16.
| Корнійчук О.П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі/О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.66-69
|
>17.
| Коробко Д.Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації/Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.70-72
|
>18.
| Косовська Т.М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку/Т. М. Косовська // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.73-77
|
>19.
| Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/Р. Б. Коцюба // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.78-81
|
>20.
| Кочін І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів/І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.82-84
|
|
|