Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2013/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Кравчук Л. В. Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.48-50
|
>2.
| Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/С. Л. Стефанко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.43-44
|
>3.
| Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/Е. І. Личковський [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.64-66
|
>4.
| Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.81-82
|
>5.
| Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров’я/Н. І. Ярема // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.95-97
|
>6.
| Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/К. Л. Чурпій // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.103-104
|
>7.
| Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.12-15
|
>8.
| Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.72-74
|
>9.
| Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/К. В. Аймедов // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.83-84
|
>10.
| Педагог і дослідник біологічного циклу/Л. Я. Федонюк [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.105-110
|
>11.
| Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.8-11
|
>12.
| Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/Ю. І. Карпенко [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.31-34
|
>13.
| Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/О. Л. Сидоренко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.91-94
|
>14.
| Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисципліни "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.28-30
|
>15.
| Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/В. Є. Городецький // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.75-76
|
>16.
| Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/Н. І. Гаїна, Т. В. Процак // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.67-68
|
>17.
| Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/В. А. Гриб // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.24-27
|
>18.
| Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/В. О. Куровська // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.45-47
|
>19.
| Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/О. Ю. Іоффе [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.100-102
|
>20.
| Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/І. Д. Байдалка // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.88-90
|
|
|