Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2013/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-34 
1.

Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/В. Є. Городецький // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.75-76
2.

Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.72-74
3.

Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.81-82
4.

Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров’язберігаючій філософії сучасного суспільства/Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.77-80
5.

Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/Е. І. Личковський [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.64-66
6.

Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича/В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.61-63
7.

Бурова Л. М. Інтерактивні технології заочного навчання студентів-фармацевтів/Л. М. Бурова // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.69-71
8.

Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/Н. І. Гаїна, Т. В. Процак // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.67-68
9.

Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/К. В. Аймедов // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.83-84
10.

Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/О. Ю. Іоффе [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.100-102
11.

Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/К. Л. Чурпій // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.98-99
12.

Педагог і дослідник біологічного циклу/Л. Я. Федонюк [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.105-110
13.

Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/К. Л. Чурпій // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.103-104
14.

Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/І. Д. Байдалка // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.88-90
15.

Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/О. В. Тригубчак // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.85-87
16.

Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров’я/Н. І. Ярема // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.95-97
17.

Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/О. Л. Сидоренко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.91-94
18.

Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/В. А. Гриб // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.24-27
19.

Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/В. С. Василик, О. М. Крекотень // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.21-23
20.

Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/Ю. І. Карпенко [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.31-34
 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)