Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.


    Barg, Wojciech
    Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016 [Текст] / Wojciech Barg // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Текст] = European credit transfer-accumulation system in the context of the reform of english teaching of foreign students at Danylo Halytsky lviv national medical university / Б. С. Зіменковський [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 110-112. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено особливості реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті імені Данила галицького за європейською кредитною трансферно- накопичувальною системою
Дод.точки доступу:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Варивода, Є. С.
Солонинко, І. І.
Чемерис, О. М.
Чухрай, Н. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки [Текст] = Innovative orientation of development of medical sciences / Л. Г. Карпінська [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Проаналізована сучасна законодавчо-нормативна база щодо пріоритетних напрямів розвитку вітчизняної науки та її інноваційної спрямованості. Проаналізовано механізми експертної оцінки передбачуваних до розробки науково- дослідних проектів та затвердження їх до виконання. Наведені дані про результати виконання фундаментальних та прикладних наукових досліджень і впровадження їх у практику в 2015 р., про представлення результатів наукових розробок на наукових медичних форумах, які відбулися у 2015 р., про підготовку наукових кадрів. Акцентовано увагу на необхідності підвищення якості наукових публікацій з урахуванням вимог наукометричних баз даних. Наведені дані про участь науковців системи охорони здоров’я України у міжнародних наукових проектах. Визначені вимоги для забезпечення подальшого розвитку вітчизняної медичної науки і підвищення її результативності та ефективності впровадження нововведень у практику охорони здоров’я України
Дод.точки доступу:
Карпінська, Л. Г.
Волосовець, О. П.
Кочет, О. М.
Петрашенко, П. Р.
Баранніков, К. В.
Горбань, А. Є.
Шевчук, І. І.
Трубка, І. О.
Уваренко, С. В.
Закрутько, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Іоффе, І. В.
    Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет” [Текст] = Achievements, problems and prospects of development state of establishment “Lugansk state medical university” / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті представлено досягнення, проблеми та перспективи розвитку ДЗ “Луганський державний медичний універ¬ситет”. Надана інформація про історію, про видатних діячів університету. Наведена інформація про шлях становлення університету за новим місцем розташування в зв’язку з переміщенням із зони антитерористичної операції
Дод.точки доступу:
Смірнов, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я [Текст] = Current issues of specialists training arrangement in health care system / С. В. Григоровська [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (организация и управление)
Анотація: У статті окреслено основні завдання, які стоять перед Міністерством охорони здоров’я та вищою медичною освітою щодо належного кадрового забезпечення системи охорони здоров’я та якості підготовки медичного персоналу. Вони можуть бути вирішені за умови впровадження сучасних стандартів підготовки медичних та фармацевтичних кадрів, розвитку віртуальної освіти та самоосвіти медиків, подальшого створення мережі університетських клінік та лікарень. Розподіл випускників здійснюється МОЗ України відповідно до потреб та пріоритетів галузі для першочергового забез¬печення первинної та вторинної ланок сфери охорони здоров’я лікарськими кадрами. Ефективне використання наявних кадрових ресурсів в охороні здоров’я є спільним завданням регіонів та Міністерства охорони здоров’я України
Дод.точки доступу:
Григоровська, С. В.
П’ятницький, Ю. С.
Волосовець, О. П.
Гасюк, Г. І.
Петрова, К. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України” [Текст] = Use of simulating teaching methods to increase education and professional competence of doctors and paramedics at the state institute “Zaporozhye medical academy of postgraduate education, ministry of health of ukraine” / О. С. Никоненко [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті представлено аналіз та роль симуляційних методик, впроваджених на кафедрах дЗ “ЗМАПО МОЗ Украї¬ни”, та оцінку отриманих лікарями компетенцій за класифікацією Блума. Показано, що використання симуляційних методик дозволяє відтворити тісний зв’язок навчального процесу з практикою і максимальну реалістичність клінічної ситуації у післядипломній освіті лікарів
Дод.точки доступу:
Никоненко, О. С.
Шаповал, С. Д.
Дмитрієва, С. М.
Грицун, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Волосовець, О. П.
    PhD програми в охороні здоров’я [Текст] = PhD programs in public health / О. П. Волосовець // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті накреслено особливості та шляхи ефективного запровадження програм підготовки докторів філософії в охороні здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет” [Текст] = System of teachers’ and departments’ actiVities assessment by rating, implementation experience in the higher state educational establishment of ukraine “Bukovinian state medical university” / Т. М. Бойчук [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: У статті висвітлено досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у ВДНЗ України “Буковинський державний медичний університет” за останні три навчальні роки, визначені переваги нової електронної системи створення рейтингового звіту, можливий внесок рейтингової оцінки діяльності викладачів у фор¬мування рейтингу університету загалом
Дод.точки доступу:
Бойчук, Т. М.
Геруш, І. В.
Ходоровський, В. М.
Ткач, Є. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти [Текст] = Eхрerience of proViding of education quality in Kharkiv medical academy of postgraduate education / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: У статті проаналізовано підходи щодо визначення поняття якості освіти та її забезпечення; розглянуто основні питання підвищення якості післядипломної медичної (фармацевтичної) освіти як однієї з передумов її інтеграції до європейського освітнього та наукового простору; висвітлені політика ХМАПО щодо забезпечення якості та внутрішня система забез¬печення якості освітньої діяльності, яка включає аналіз кількісних показників та спрямована на підтримку існуючої системи цінностей і традицій; висвітлено перспективний досвід щодо забезпечення якості післядипломної медичної освіти; окреслено шляхи її підвищення
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Яловчук, А. В.
Кудрявцева, Т. О.
Лапіна, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті [Текст] = Experience in implementation of problem-based learning in Zaporozhye state medical university / Ю. М. Колесник [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Проблемно-орієнтоване навчання в українській вищій медичній освіті з’явилося відносно недавно. Зважаючи на передовий світовий досвід, можна впевнено говорити про його актуальність та інноваційність. У даній роботі висвіт¬лено досвід Запорізького державного медичного університету щодо впровадження проблемно-орієнтованого навчання у студентів молодших курсів медичного факультету у рамках проекту 530519-Tempus-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPCR “Створення Міжрегіональної мережі національних центрів медичної освіти, головним напрямом яких є впровадження проблемно-орієнтованого навчання з використанням віртуальних пацієнтів” (“ePBLnet”). Описано особливості адап¬тації навчального плану, використання платформи OpenLabyrinth для створення кейсів на базі віртуальних пацієнтів, показано роль створеного Медичного освітнього центру при ЗДМУ
Дод.точки доступу:
Колесник, Ю. М.
Авраменко, М. О.
Моргунцова, С. А.
Юрченко, І. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків [Текст] = Competence approach in training of medical students / М. М. Рожко [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Експерти Ради європи вказують на цілу низку компетенцій, якими повинен оволодіти випускник вищого навчального закладу: соціальні, комунікативні, інформаційні, навчальні. Для реалізації професійно мотивованої діяльності студен¬тів медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, на нашу думку, важливим є створення навчально-практичних центрів (НПц), які дозволяють оволодіти необхідними практичними навичками. За рішенням Вченої ради, в Івано- Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ) створені та активно функціонують упродовж чотирьох років НПц: “Медицина”, “центр слуху”, “Анатомія”, “Військово-медична підготовка”, “Стоматологія”, “Фармація”, “Хроматографічний аналіз”, на базі яких студенти, лікарі-інтерни мають можливість опанувати практичні навички та підготуватись до державної атестації, а лікарі загальної практики - сімейної медицини - вдосконалювати свої практичні можливості. З метою якісного засвоєння студентами практичних навичок та повноцінного контролю за їх виконанням в університеті розроблено Індивідуальний план практичної підготовки студента. На нашу думку, розвиток системи навчально-практичних центрів з належним матеріальним, методичним та інформаційним забезпеченням є одним із шляхів реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців медичної та фармацевтичної сфери
Дод.точки доступу:
Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.
Сенчій, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль [Текст] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 5-123


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту” [Текст] = The proper organization of certification of graduates as an important component of the law of ukraine “On higher education” / Ю. С. П’ятницький [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 50-53. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Дод.точки доступу:
П’ятницький, Ю. С.
Булах, І. Є.
Мельник, І. В.
Мруга, М. Р.
Поліщук, М. О.
Войтенко, Л. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності [Текст] = Appropriate provision of higher education with text book - inseparable part of educational quality / Ю. С. П’ятницький [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 40-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
Анотація: У статті наведено аналіз забезпеченості студентів вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладів навчально- методичною літературою
Дод.точки доступу:
П’ятницький, Ю. С.
Олексіна, Н. О.
Стецюк, Р. А.
Мельник, І. В.
Фаріон, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця [Текст] = Scientific and methodological guidance of organization and control oVer students’ self learning in Bohomolets national medical university / К. М. Амосова [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: У статті висвітлено результати аналізу якості організації самостійної роботи студентів та її методичного забезпечення з клінічних дисциплін на медичних факультетах Національного медичного університету імені О. О. Богомольця як важ¬ливого компонента у системі ефективного управління підготовкою фахівців. Описано основні аспекти функціонування внутрішньовузівської системи управління якістю освіти у визначенні та реалізації науково обґрунтованих підходів до удосконалення організації самостійної роботи студентів
Дод.точки доступу:
Амосова, К. М.
Стеченко, О. В.
Васильєва, І. В.
Ковалішин, К. С.
Захарченко, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.) [Текст] = Organization of educational process at higher educational establishments of ministry of health of ukraine in time of implementation of the law of ukraine “On higher education” (results of monitoring in 2016) / Ю. С. П’ятницький [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 29-35. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
Анотація: У статті наведено результати моніторингу стану організації навчального процесу у вищих медичних та фармацевтич¬них навчальних закладах і закладах післядипломної освіти, підпорядкованих МОЗ України, в 2016 р.
Дод.точки доступу:
П’ятницький, Ю. С.
Мельник, І. В.
Поліщук, М. О.
Фисун, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу [Текст] = Characteristics of communicatiVe style of teachers of the different educational blocks in the student-centered approach / В. М. Лісовий [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті представлені результати дослідження особливостей реалізації студентоцентрованого підходу у процесі про¬фесійної підготовки лікарів. Проаналізовано комунікативні стилі викладачів дисциплін різних навчальних блоків. Додаються рекомендації для поліпшення навчального процесу при студентоцентрованому підході у медичному ВНЗ
Дод.точки доступу:
Лісовий, В. М.
Капустник, В. А.
Марковський, В. Д.
Завгородній, І. В.
Сінайко, В. М.
Дмитрієнко, К. В.
Мирончук, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету [Текст] = Perspectives of introduction of modern innovation into educational activity of the university / В. М. Запорожан [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті розглянуто питання якості освітньої діяльності, засоби її удосконалення шляхом використання сучасних інноваційних технологій
Дод.точки доступу:
Запорожан, В. М.
Кресюн, В. Й.
Рогачевський, О. П.
Чернецька, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі [Текст] = Issue of educational standards deVelopment for training specialists in doctor residency / Ю. В. Вороненко [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, стандарты)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: Закон України “Про вищу освіту” ввів нову форму післядипломної освіти - лікарську резиденгуру. Підготовка фахівців повинна відбуватися за освітньою програмою, але для резидентури Закон зазначив програму післядипломної освіти. У зв’язку з тим виникла проблема - на даний момент немає вимог до формату та змісту програми навчання в лікарській резидентурі. Показано неузгодженість між вимогами Закону України “Про вищу освіту” та традиційною системою під¬готовки медичних кадрів. На основі аналізу вимог до освітньої програми, пропозицій Всесвітньої федерації медичної освіти та різних програм підготовки в лікарській резидентурі Європи та інших країн у статті запропоновано проект ти¬пової програми післядипломної освіти для підготовки лікарів-резидентів в Україні. Запропоновано такі складові типової програми, як: мета та результати навчання для слухачів і керівників; електронне портфоліо для моніторингу резуль¬татів; самоаналіз і самооцінка; вимоги до навчальних закладів; вимоги до керівництва підготовкою лікаря-резидента; вимоги до клінічної бази кафедри; побудова проекту і принципи його оцінювання; ставлення, поведінка, особистісні характеристики лікаря-резидента. Зроблений висновок про необхідність побудови двокомпонентного стандарту вищої медичної освіти з компетентнісними моделями випускника магістратури та інтернатури
Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.
Вдовиченко, Ю. П.
Толстанов, О. К.
Мойсеєнко, Р. О.
Вернер, О. М.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина” [Текст] = Rational educational plans as a guarantee of quality training master’s degree in “Medicine” / Ю. В. Думанський [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Основним пріоритетом розвитку сучасної медичної освіти є постійне вдосконалення навчально-методичних підходів до підготовки лікарів, внесення доповнень та змін до робочих навчальних планів і програм відповідно до потреб практичної охорони здоров’я. Скорочення кількості аудиторних годин відповідно до Закону України “Про вищу освіту” зумовлює необхідність відповідального ставлення до їх розподілу між навчальними дисциплінами. Вища медична освіта - досить специфічний та несхожий на інші освітній процес. Вже з 1 курсу студенти-медики повинні отримувати великий обсяг базисних медичних знань та вмінь. У роботі висвітлено основні проблеми розподілу аудиторних годин між курсами та навчальними дисциплінами: штучно збільшена або, навпаки, недостатня кількість виділених на предмет годин, дублювання однієї і тієї ж тематики на різних кафедрах при її викладанні у складі різних дисциплін, відсутність послідовності подачі матеріалу, недостатня сучасність та розірваність отриманих студентами медичних знань. Вказане нераціональне використання аудиторних годин є неприпустимим. Автори припускають, що частковий перерозподіл годин може виявитися дуже корисним. Якісна підготовка лікарів значною мірою залежить від раціонального використання наявних аудиторних годин, що можливо тільки за умови перегляду робочих навчальних планів підготовки фахівців з урахуванням принципу послі¬довного, логічного та сучасного викладання дисциплін у медичному університеті
Дод.точки доступу:
Думанський, Ю. В.
Кондратенко, П. Г.
Конькова, М. В.
Кєтінг, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)